XXL Nutrition

Test E only en voeding. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

seagal

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2005
Berichten
7.563
Waardering
43
Dag allemaal,

ik lees verschillende logjes waarbij mensen flink bulken en dan bv 10 kg aanzetten met een test E only kuur

wat ik mij afvroeg, Is het mogelijk omtijdens een test only kuur schone massa aan te zetten, dus zeg; 3 kg vvm en daling in bf. Dmv erg clean te eten?

Of zou je op die manier een veel minder netto resulaat hebben van het VVM ?
Dan dmv keihard te vreten.

Wat denken jullie? discuss!
 
is prima mogelijk, rendement zou icm goede voeding gelijk kunnen zijn. Toch zou ik mn eerste kuur gebruiken om massa mee aan te zetten, tijdens je eerste kuur knal je het hardst.
 
Dat kan zeker. Al blijft het moeilijk voor de meesten om te dalen in bf% en tegelijk(al dan niet optimaal) spier te winnen.

Je moet eigenlijk een keuze voor jezelf maken,maar ik zie het zo :Als je optimaal wil groeien zal je toch boven onderhoud moeten eten,een stijging in bf% is dan bijna niet te voorkomen.

ps : 3 kg vvm is al relatief veel hoor, tuurlijk komen mensen veel gewicht bij, maar hetgeen écht spier is valt volgens mij nogal mee, anders zouden we nu allemaal al 110kg droog wegen. Neem maar is 3 kg biefstuk, das een hoop vlees hoor ;)

edit : je bf kan natuurlijk ook gelijk blijven, alleen daal je dan eigenlijk wel gezien je totale massa is toegenomen.
 
Dat kan zeker. Al blijft het moeilijk voor de meesten om te dalen in bf% en tegelijk(al dan niet optimaal) spier te winnen.

Je moet eigenlijk een keuze voor jezelf maken,maar ik zie het zo :Als je optimaal wil groeien zal je toch boven onderhoud moeten eten,een stijging in bf% is dan bijna niet te voorkomen.

ps : 3 kg vvm is al relatief veel hoor, tuurlijk komen mensen veel gewicht bij, maar hetgeen écht spier is valt volgens mij nogal mee, anders zouden we nu allemaal al 110kg droog wegen. Neem maar is 3 kg biefstuk, das een hoop vlees hoor ;)

edit : je bf kan natuurlijk ook gelijk blijven, alleen daal je dan eigenlijk wel gezien je totale massa is toegenomen.


ik weet dat 3 kg vvm behoorlijk veel is, daarom vind ik het zo sonde om 10 kg vet en vocht te winnen als dat niet nodig zou hoeven zijn. De weegschaal zegt namelijk erg weinig imo, ik ga af op de spiegel.

Ooit wil ik gaan kuren en dan waarschijnlijk test E only, maar ik zit niet zo te wachten op 10 kg vet en vocht ook al hoort dat erbij.

Als het anders kan doe ik het anders en ga ik voor die schone keiharde massa.
 
is prima mogelijk, rendement zou icm goede voeding gelijk kunnen zijn. Toch zou ik mn eerste kuur gebruiken om massa mee aan te zetten, tijdens je eerste kuur knal je het hardst.

maar als je rendement het zelfde zou kunnen zijn waarom dan dat overtollig vet en vocht winnen, dat moet er toch echt een keer af..
 
+ daarbij, als ik ooit zou gaan kuren wil ik het houden bij 1 of 2 kuurtjes.

Als ik de 1ste kuur mega hard bulk betekent het dat ik ooit een cut kuur moet doen, als ik schoon massa kan winnen kan ik dat nog eens herhalen...
 
Met cleane voeding kom je al een heel end, daar heb je test only niet voor nodig!
 
wat is clean eten ? Is dat gewoon matig bulken ? (fractie boven onderhoud ?)

spieraanmaak en vetverbranding blijven twee redelijk tegenstrijdige doelen, test zal je zeker helpen, maar de vraag is of het zelfs met test niet efficienter is om eerst het een te doen en dan het ander.


(NB: niet dat ik ook maar enig verstand heb van exogene hormoon supplementatie ofzo)
 
Als je BF voor je eerste test only kuur al niet huizenhoog ligt, maar bv tussen 12-15 zit, mag je gerust bulken, bulken en nog eens bulken tijdens je kuur, zodat je echt brute massa aanzet... eens je kuur gedaan bouw je langzaam aan je calorie-inname weer af, en zakt je eventueel aangegroeide BF automatisch weer, eventueel met wat extra cardio ! Dan pas zal je je netto-winst daadwerkelijk in de spiegel zien !

Mijn persoonlijk ervaring is dat je, zelfs van je eerste kuur, geen wonderen mag en kan verwachten, op het moment zelf lijk je een beest geworden, een maand of 2 later zie je amper nog het verschil met voorheen... (met de nadruk op amper, want verschil is er wel degelijk, doch meestal niet wat je ervan verwachtte)
 
maar als je rendement het zelfde zou kunnen zijn waarom dan dat overtollig vet en vocht winnen, dat moet er toch echt een keer af..



vet heb je in de hand, maar vocht niet (als je daar niets voor neemt dan tenminste) maar dat vocht trekt vanzelf wel weer weg nadien. Wil je echt groeien, dan zul je er niet omheen kunnen dat daar af en toe wat vocht en zelfs vet bij komt kijken. Op zich zou je heel clean kunnen groeien, maar dan gaat het gewoon wat minder hard.
 
Het grote probleem bij 80% van de sporters is, voeding en training tijdens en na je kuur.

ga je ineens je Kcalinname verhogen met meer als 500Kcals p/d ga je zeker vet aanzetten.

Als je (cleane) bulkkuur wil bereiken, zul je eerst je vetp. moeten verlagen tot 10-12%

dan je Kcalinname opbouwen en je training aanpassen, als je dat op orde hebt je bulk-kuur gaan starten.

Succes.:)
 
bedankt voor de reacties! hier heb ik iets aan.
 
Als je BF voor je eerste test only kuur al niet huizenhoog ligt, maar bv tussen 12-15 zit, mag je gerust bulken, bulken en nog eens bulken tijdens je kuur, zodat je echt brute massa aanzet... eens je kuur gedaan bouw je langzaam aan je calorie-inname weer af, en zakt je eventueel aangegroeide BF automatisch weer, eventueel met wat extra cardio ! Dan pas zal je je netto-winst daadwerkelijk in de spiegel zien !

Mijn persoonlijk ervaring is dat je, zelfs van je eerste kuur, geen wonderen mag en kan verwachten, op het moment zelf lijk je een beest geworden, een maand of 2 later zie je amper nog het verschil met voorheen... (met de nadruk op amper, want verschil is er wel degelijk, doch meestal niet wat je ervan verwachtte)

wat vind je van de vormen van het fysiek nadien?

Ervaren andere mensen dit ook zo?
 
wat vind je van de vormen van het fysiek nadien?

Ervaren andere mensen dit ook zo?

Als je goed weet waarmee je bezig bent, vooral ook NA je kuur, zal je altijd een betere fysiek overhouden, spiermassa zal groter zijn, je zal rondingen en lijnen zien die je voorheen niet zag... Maar je mag er gewoon niet TE veel van verwachten, want dan kom je bedrogen uit !
Rome is namelijk ook niet gebouwd in één dag...
 
Theoretisch zal het vast wel mogelijk zijn om spieren te bouwen zonder vet aan te zetten, maar dat zou betekenen dat precies de hoeveelheid calorieen die je boven maintenance gaat zitten gebruikt zouden moeten worden voor bouw van spieren, alles daarboven gaat dan naar vet, en alles daaronder zorgt ervoor dat de anabolen a.h.w. verspild worden.
Als je toch al je lichaam volstopt met anabolen, dan zou ik voor maximaal resultaat gaan, bulken dus. Dat vet raak je toch wel weer kwijt met wat moeite.

Als je vocht tijdens je kuur wilt vermijden zul je een andere steroide moeten gaan zoeken. :rolleyes:

Als je als doel hebt niet meer dan 2 kuurtjes te gaan doen dan zou ik voor 2 bulk kuurtjes gaan, dus nu flink bulken, en dan een hele tijd(jaartje?) niet kuren en kijken hoe het je bevallen is, en dan nadenken over wat en hoe je tweede kuur eruit zal moeten gaan zien..

tWack
 
ik weet dat vocht en vet gepaard gaan met kuren, ik vroeg me enkel af of een gedeelte te vermijden is.. wat ik bedoel; als iemand 10 kg aankomt en daarvan is 3 kg vvm
Dan kom ik liever 5 kg aan met ook 3 kg vvm. snappie?
 
Arimidex bij de test voor het vocht.
vet => dieet
 
Hoog oestrogeen---> makkelijk vetaanzetting.

Arimidex zorgt ook voor minder vetafzetting
 
Back
Naar boven