AndroidHealthClinic

test e only goeie eerste kuur voor mij?

Bezoekers in dit topic

Ik kan je vertellen dat ik wel eens wat in mijn ader heb gespoten tenminste dat dacht in in een haar fat want in de zijnkant boven been zitten geen grote aderen, ik werd er wel ff wazig van maar had misschien ok wel een longembolie kunnen krijgen, meestal ga je dan niet dood maar dan moet je wel snel bij zijn, of iig mensen in de buurt hebben.

TS

Om ff niet lullig te doen, zo'n kickstart er bij is wel lekker. Was ook mijn eerste keer met prikken er bij. Echter ben ik helaas erna nooit meer zo veel aangekomen maar ik denk dat het komt om dat het echte ampullen test van een HG merk was die misschien wel te veel stof in zat.
Het was niet te vergelijken met 1000mg test van UG want ik kwam met 500mg HG echt ziek veel aan, iets van 15kg in 5 weken tijd. Of er moet wat anders in hebben gezeten.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wat aspireren is ja, http://spotinjections.com/index3.htm
Wil niet zeggen dat als iemand nog tips heeft die niet welkom zijn...
Zoals eerder gezegd. Niet nadenken. Spuit in je bil zetten, aspireren en als er geen bloed mee komt niet twijfelen en gewoon spuiten. Je kan eventueel op de helft nog een keer aspireren. Maar heb wel eens in een log gelezen als je dan te veel beweegd er ook bloed bij kan komen en dan ga je twijfelen.

Maar als je het eenmaal hebt gedaan dan valt het reuze mee.

De enige tip die ik kan geven laat het door iemand anders zetten als het kan. Mijn vriendin is hier gelukkig erg goed in.:D

Het was niet te vergelijken met 1000mg test van UG want ik kwam met 500mg HG echt ziek veel aan, iets van 15kg in 5 weken tijd. Of er moet wat anders in hebben gezeten.
Daar werd je vast vrolijk van;)
 
Ik kan je vertellen dat ik wel eens wat in mijn ader heb gespoten tenminste dat dacht in in een haar fat want in de zijnkant boven been zitten geen grote aderen, ik werd er wel ff wazig van maar had misschien ok wel een longembolie kunnen krijgen, meestal ga je dan niet dood maar dan moet je wel snel bij zijn, of iig mensen in de buurt hebben.

TS

Om ff niet lullig te doen, zo'n kickstart er bij is wel lekker. Was ook mijn eerste keer met prikken er bij. Echter ben ik helaas erna nooit meer zo veel aangekomen maar ik denk dat het komt om dat het echte ampullen test van een HG merk was die misschien wel te veel stof in zat.
Het was niet te vergelijken met 1000mg test van UG want ik kwam met 500mg HG echt ziek veel aan, iets van 15kg in 5 weken tijd. Of er moet wat anders in hebben gezeten.

In echte HG zit nooit teveel, daarom neem je normaal ook HG zodat je zeker weet wat je neemt ( fakes buiten beschouwing gelaten )
 
Nee ik werd er eigenlijk niet zo heel vrolijk van want meer dan de helft was vocht als het niet meer is.
Dit heb ik niet zo heftig gehad met UG iig, daarom vind ik ug beter voor mijn lijf dan HG test waar ik zo veel an aan kom.

Shit nee ik zie het verkeerd, ik had dan met HG lagen kunnen doseren dan was 250mg genoeg geweest.
Tamoxifen zorgde er voor dat ik snel van het bloaten af was.
 
Nee ik werd er eigenlijk niet zo heel vrolijk van want meer dan de helft was vocht als het niet meer is.
Dit heb ik niet zo heftig gehad met UG iig, daarom vind ik ug beter voor mijn lijf dan HG test waar ik zo veel an aan kom.

Shit nee ik zie het verkeerd, ik had dan met HG lagen kunnen doseren dan was 250mg genoeg geweest.
Tamoxifen zorgde er voor dat ik snel van het bloaten af was.

Wat een crap man, serieus. 500 mg test is 500 mg test, of het nou UG of HG is. De betere merken hier doseren hun shit gewoon prima dus dan pak je gewoon netjes 500 mg test als je 500 mg test zet.
 
Back
Naar boven