XXL Nutrition

Test E only + HCG dosering

Bezoekers in dit topic

40 mg dianabol
500 mg testo- e
400 mg bondolone

Ben benieuwd naar je resultaat, zie je in een aantal topic's reageren en zeggen dat 500mg test e weinig resultaat opleverde voor jou. Hoop dat de bold je honger stimuleert, dan kan je echt wat kilo's pakken.

Maak het nou niet te bond-olone knuppel.

Ben benieuwd naar je resultaat, zie je in een aantal topic's reageren en zeggen dat 500mg test e weinig resultaat opleverde voor jou. Hoop dat de bold je honger stimuleert, dan kan je echt wat kilo's pakken.

Idd, de testo-e kuur 500 mg viel voor mij wat persoonlijk tegen, maar dit was mijn eerste kuur dus weet ook niet goed wat ik hier mocht van verwachten. Ik ben van 87kg naar 91.5 kg gegaan en mijn armomtrek is van 41 cm naar 43 gegaan. Nu, is dat een goed resultaat voor een eerste kuur of niet dat weet ik niet, maar had er gewoon meer van verwacht. Met mijn voeding zat ik 500 cal boven mijn caloriebehoefte en eet 7 x per dag. Eet zeer gezond en gevarieerd en probeer ook mijn eiwitten uit verschillende eiwitbronnen te halen. Ook genoeg koolydraten en onverzadigde vetten, dat zat volgens mij ook vrij goed. Wat de training betreft kort maar intensief (uurtje) een 4 tot 5 trainingen per week met genoeg afwisseling in het trainingsschema. Misschien verwachtte ik teveel van deze kuur en moet ik gewoon content zijn met de paar gewonnen kilo's. Volgende keer gewoon zwaardere kuur en hopelijk geeft dat wat meer kilo's en omvang.

Idd, de testo-e kuur 500 mg viel voor mij wat persoonlijk tegen, maar dit was mijn eerste kuur dus weet ook niet goed wat ik hier mocht van verwachten. Ik ben van 87kg naar 91.5 kg gegaan en mijn armomtrek is van 41 cm naar 43 gegaan. Nu, is dat een goed resultaat voor een eerste kuur of niet dat weet ik niet, maar had er gewoon meer van verwacht. Met mijn voeding zat ik 500 cal boven mijn caloriebehoefte en eet 7 x per dag. Eet zeer gezond en gevarieerd en probeer ook mijn eiwitten uit verschillende eiwitbronnen te halen. Ook genoeg koolydraten en onverzadigde vetten, dat zat volgens mij ook vrij goed. Wat de training betreft kort maar intensief (uurtje) een 4 tot 5 trainingen per week met genoeg afwisseling in het trainingsschema. Misschien verwachtte ik teveel van deze kuur en moet ik gewoon content zijn met de paar gewonnen kilo's. Volgende keer gewoon zwaardere kuur en hopelijk geeft dat wat meer kilo's en omvang.

Ooit in je opgekomen dat je gewoon ondergedoseerde shit gear had?

Even uit interesse, over hoeveel kcal had je het dan totaal op een dag?

Even uit interesse, over hoeveel kcal had je het dan totaal op een dag?

Caloriebehoefte uitgerekend en is rond de 2900 cal en eet dageljks rond de 3400 a 3500 per dag.

Tuurlijk, na 4 weken was ik er vrij zeker van!

Waarom raad je dan andere aan om gelijk te stacken? Normaal gesproken maak je met een halve gram test namelijk goede gains als eerste kuur.

Caloriebehoefte uitgerekend en is rond de 2900 cal en eet dageljks rond de 3400 a 3500 per dag.

Vind wel erg weinig voor iemand van 91,5kg en die veel sport.

Waarom raad je dan andere aan om gelijk te stacken? Normaal gesproken maak je met een halve gram test namelijk goede gains als eerste kuur.

Die testo-e kuur was van een bekend UG merk dat hier met veel lof over gesproken wordt en de krascodes klopte allemaal. Wel Ik heb 4.5 kg gewonnen met deze kuur en had verwacht dat ik hier 8 kg ging mee winnen. Had ik nu begonnen met een kickstart van dianabol en testo-e gestackt met bondolone dan had ik volgens mij 8 tot 10 kg massa gewonnen. Daarom dat ik iedereen aanraad om testo-e te stacken omdat de massawinst anders gaat tegenvallen.

Hoeveel kg denk jij dat je met zo'n testo-e kuur dan moet pakken en wat is de gemiddelde krachttoename bij de compound oefeningen volgens u met deze kuur?

Vind wel erg weinig voor iemand van 91,5kg en die veel sport.

Uitgerekend op zittend beroep en doe geen cardio! Heb snelle stofwisseling dus in de bulk mag ik zeker geen cardio doen. Buiten mijn gewichtstrainingen dus weinig beweging en dan kom ik uit op 3500 cal.

AP? Daar heb je het al :rolleyes: told you so..

Sinds 4 weken overgeschakeld op ander UG merk en the same shit bro! Krascodes klopte ook allemaal. Zou die UG gear allemaal dan rommel zijn???

Laatst bewerkt:
Nee joh maar ap is gewoon een pannenkoeken merk

Zat betere en goedkopere merken maar bewaar dat maar voor je volgende kuur ;)

Nee joh maar ap is gewoon een pannenkoeken merk

Zat betere en goedkopere merken maar bewaar dat maar voor je volgende kuur ;)

Welke raad je me aan? Stuur PB want anders wordt deze topic gesloten omdat dat tegen de regels is!

Ik ga nu seffes bloedonderzoek doen en me laten testen ook op mijn hormonen dus ik weet overmorgen of mijn testo levels de lucht zijn ingegaan of niet, maar ik ga ervan uit van niet.

De dokter zei dat ze vrijdag uitslag had van mijn bloedonderzoek dus zal deze tegen dan posten in apart topic.

Knuppeltje doet zijn naam eer aan.

Wereld op zijn kop. Komt in een topic, waar iemand uitgebreide voorstudie heeft gedaan en het gewoon rustig aan wil doen, advies geven. Terwijl knuppeltje zelf nauwelijks ingelezen heeft gezien zijn doseringen en lengte bold.

Knuppeltje doet zijn naam eer aan.

Wereld op zijn kop. Komt in een topic, waar iemand uitgebreide voorstudie heeft gedaan en het gewoon rustig aan wil doen, advies geven. Terwijl knuppeltje zelf nauwelijks ingelezen heeft gezien zijn doseringen en lengte bold.

Lol, hie zanne, ne kikker en ne monkey hebben we al gehad en wa krijgen we hier,...,, nooit gedacht,....ne pot choko gedverdekke :roflol::hahaha: Da zal onze aap hier wel graag lusten. :hahaha:

Back
Naar boven