Fitness Seller

test e only - kracht stats

Bezoekers in dit topic

an1mal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2012
Berichten
322
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
ik vraag me eigelijk af in hoe verre test e only 500mg per week veel verschil heeft met test e 500mg per week met als kickstart dbol voor 4 weken.

Door de dbol krijg je vast en zeker goede kracht gains in het begin maar ik vraag me af of er veel verschil in zit als je gewoon alleen test e 500mg per week zet ? Test-e only herstel je toch ook sneller dus weer sneller naturel groeien ?

Ik lees namelijk veel over dbol kracht gains maar niet zoveel over test-e only kracht gains ?? Ik lees wel dat test-e qwa massa niet veel verschilt als je dbol erbij pakt mits je voeding etc goed is
 
bedoel je dat het qua gewonnen massa niet veel uitmaakt of je er wel of geen dbol bij zou pakken?
lijkt me wel namelijk
 
50 mg dbol per dag = 350mg per week.
500 mg test-e per week = 360 mg test base per week.

Test is iets androgener dan dbol en als we stellen dat enkel de androgene component van invloed is op kracht dan is test beter voor krachtgains in dit specifieke voorbeeld.
 
Je test kickt pas na 4 weken in
Jaa snap ik, was ook niet de vraag
bedoel je dat het qua gewonnen massa niet veel uitmaakt of je er wel of geen dbol bij zou pakken?
lijkt me wel namelijk
Jaa klopt, iemand zei eens dat het niet veel uitmaakte voor de 1e kuur en je met test e only ook al 10kg kan bijzetten en met dbol miss 2kg meer maar je die ook weer kan kwijt raken en meer vocht.

Maar zou het zoveel verschil maken ook qwa krachtgains als je dbol erbij pakt ? Ik weet namelijk niet hoe de krachtgains zitten op test-e only, de gewonnen massa kan je wel met 10kg bereiken dus hiervoor hoef k geen dbol erbij te pakken toch?

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 22:38 ----------

50 mg dbol per dag = 350mg per week.
500 mg test-e per week = 360 mg test base per week.

Test is iets androgener dan dbol en als we stellen dat enkel de androgene component van invloed is op kracht dan is test beter voor krachtgains in dit specifieke voorbeeld.

Ik had het over een test-e only OF test-e + dbol als kickstart.
Thx
 
Je kijkt teveel naar kilo's
Hoeveel van die 10 kilo denk je dat VVm is?
Juist;)

Schoon en langzaam bouwen is beter
 
Je kijkt teveel naar kilo's
Hoeveel van die 10 kilo denk je dat VVm is?
Juist;)

Schoon en langzaam bouwen is beter

Ja klopt maar ik was benieuwd over hoe mn kracht vooruit zou gaan.
Als k dbol erbij pak voor 4 weken als kickstart en rond week 4 komt de test-e toch inspringen.
Maar zouden mijn krachtstats veel meer vooruitgaan als k dbol 4 weken erbij pak of scheelt dat niet veel en kn k beter gewoon test only draaien
 
Laatst bewerkt:
Dat iets androgener is zegt niet meteen dat de krachtstats er beter van worden, d-bol doet namelijk erg veel voor kracht meer als test!!! En je pakt er ook echt niet alleen maar vocht mee
 
Vocht van Dbol is ook 80% van je voeding... Dbol begint rond een week in te kicken dus je kan dan 3 weken eerder vol knallen... Dus die winst heb je niet met test only
 
Dat iets androgener is zegt niet meteen dat de krachtstats er beter van worden, d-bol doet namelijk erg veel voor kracht meer als test!!! En je pakt er ook echt niet alleen maar vocht mee

Vocht van Dbol is ook 80% van je voeding... Dbol begint rond een week in te kicken dus je kan dan 3 weken eerder vol knallen... Dus die winst heb je niet met test only

Dus gwn dbol tot in week 4 laten lopen ?
Wat is trouwens de halveringstijd van dbol, lastig opzoeken op me mobiel. Ofja hoelang loopt die nog door na de laatste inname
 
Laatst bewerkt:
Dus gwn dbol tot in week 4 laten lopen ?
Wat is trouwens de halveringstijd van dbol, lastig opzoeken op me mobiel. Ofja hoelang loopt die nog door na de laatste inname

half life is 4,5 uur meningen verschillen over verdelen of alles in 1 keer
 
Je test kickt pas na 4 weken in

Stop hier toch eens mee!! Dit is voor iedereen anders. Test E slaat bij mij al goed in na 2 weken. Op 4 weken is het wel top.
 
als je test only pakt herstel je wel sneller als je klaar bent met je kuur, toch ?

Mja als je dbol erbij pakt dan heb je wel weer de eerste 4 weken al plezier, t'is wat je wilt.
test only ga je ook al goed op qwa massa, qwa kracht weet ik idd ook niet
 
Is gewoon allemaal persoonsgebonden. Ik merk geen moer van test only, mijn maat merkt superveel van winny, de andere spuit primo/test/boldenone en merkt geen moer. De andere zit ook op test/primo/boldenone en die merkt wel wat. Dus gewoon zelf proberen en kijk wat er gebeurt. Beter 1 middel tegelijk dan kun je voor je zelf weten wat werkt voor jou en wat niet.

Heeft ook denk ik te maken met begintijd van kuren. Als je al na een jaar trainen gaat kuren merk je meer van een kuur dan wanneer je al dicht tegen je natuurlijke limiet aanzit en dan gaat kuren (IMO).
 
Is gewoon allemaal persoonsgebonden. Ik merk geen moer van test only, mijn maat merkt superveel van winny, de andere spuit primo/test/boldenone en merkt geen moer. De andere zit ook op test/primo/boldenone en die merkt wel wat. Dus gewoon zelf proberen en kijk wat er gebeurt. Beter 1 middel tegelijk dan kun je voor je zelf weten wat werkt voor jou en wat niet.

Heeft ook denk ik te maken met begintijd van kuren. Als je al na een jaar trainen gaat kuren merk je meer van een kuur dan wanneer je al dicht tegen je natuurlijke limiet aanzit en dan gaat kuren (IMO).

Leuk dat je als beginner je best doet om andere beginners te adviseren maar je moet soms toch oppassen dat je geen onzin uitkraamt zoals hier. Vooral als het onzin is die beginners sneller naar de spuit doet grijpen.

OT: Ik denk dat het qua herstel niet veel uitmaakt of je d-bol kickstart of niet.

Pro: krachtgains, kuur kickt sneller in
con: vocht, vocht, vocht
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je als beginner je best doet om andere beginners te adviseren maar je moet soms toch oppassen dat je geen onzin uitkraamt zoals hier.

Ik deel slechts mijn ervaring. Ik zeg er toch bij dat het is wat ik denk en wat ik merk? Vertel jij mij nou eens waarom dat onzin is..

---------- Post toegevoegd Wed 9 Jan 2013 om 23:42 ----------

Leuk dat je als beginner je best doet om andere beginners te adviseren maar je moet soms toch oppassen dat je geen onzin uitkraamt zoals hier. Vooral als het onzin is die beginners sneller naar de spuit doet grijpen.

OT: Ik denk dat het qua herstel niet veel uitmaakt of je d-bol kickstart of niet.

Pro: krachtgains, kuur kickt sneller in
con: vocht, vocht, vocht

Volgende keer maar eens jezelf adviseren wat betreft onzin uitkramen. Tuurlijk maakt het wel uit voor je herstel. Je leverwaarden gaan meer omhoog met orals. Daarbovenop werkt d-bol naast test ook aromatiserend.

edit: Wow nu ga je wel te ver zeg. Wat een ongelofelijke domme uitspraak doe je daar zeg. Dus omdat ik zeg dat beginners sneller gainen als ze gaan kuren gaan ze dat doen? En niet omdat ze weten dat AAS spiergroei versnelt ???

Laten we het aub verder OT houden. Dat ik 1 van de weinige ben die de rest tegenspreekt wat betreft een test only kuur wil niet zeggen dat ik geen bijdrage kan leveren.
 
Laatst bewerkt:
Dbol en test is een goede massa kuur, ja het werkt aromatiserend maar ook daar heb je een beetje van nodig voor groei.
Aroremmer kun je toevoegen en je training en voeding aanpassen....
 
Ik deel slechts mijn ervaring. Ik zeg er toch bij dat het is wat ik denk en wat ik merk? Vertel jij mij nou eens waarom dat onzin is..

Omdat je, wanneer je tegen je limiet aanzit en dus al een goed aantal jaren training achter de rug hebt en je voeding op orde hebt, met je eerste kuur je lichaam voor het eerst over zijn natuurlijk potentieel stuwt en een vooruitgang maakt die je niet meer gemaakt hebt na je eerste jaar training. Een ervaring die vele malen krachtiger is dan kuren na een jaartje liften en op 2 maand staan waar je naturel op 4 of 6 maand sowieso ook had kunnen staan.

Maar je bedoelt het goed hoor, daar niet van.
 
Laatst bewerkt:
Omdat je, wanneer je tegen je limiet aanzit en dus al een goed aantal jaren training achter de rug hebt en je voeding op orde hebt, met je eerste kuur je lichaam voor het eerst over zijn natuurlijk potentieel stuwt en een vooruitgang maakt die je niet meer gemaakt hebt na je eerste jaar training. Een ervaring die vele malen krachtiger is dan kuren na een jaartje liften en op 2 maand staan waar je naturel op 4 of 6 maand sowieso ook had kunnen staan.

Maar je bedoelt het goed hoor, daar niet van.

Sorry maar ik vind dat je dat niet zomaar kunt zeggen, tenzij je dat zelf hebt meegemaakt. In mijn opinie is dat compleet persoonsgebonden en dat baseer ik op mijn eigen ervaringen en op de ervaringen in mijn omgeving. En ik geef adviezen o.b.v. mijn eigen ervaringen en die van mijn omgeving. Ik zeg er ook duidelijk bij dat het mijn mening is en geen feit.

Een ander vb: de meeste op het forum raden winstrol only kuren af en adviseren om een test-only te gaan doen. Mijn maat is in de eerste 3,5 weken van zijn test+winny kuur van 82 naar 90 kg gegaan met een hele goede vooruitgang in kracht. Hij is lichamelijk ZEKER maar dan ook ZEKER (goed) veranderd. Nadat zijn kickstart voorbij was gainde hij niets meer en voelde hij niets meer. Hij is verder gegaan tot week 9 en had er toen genoeg van en is gestopt met de test omdat het niets voor hem deed.

Sorry voor het offtopic gaan en mijn felle voorgaande reactie.
 
Back
Naar boven