MuscleMeat

test e only - kracht stats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die gain komt niet de winny alleen Vasculair, als je 8 kilo zwaarder word moet je je voeding daar ook op aanpassen en niet op de basis Kcals uitgaan die je voor de kuur had.
 
Ik vind het apart dat test schijnbaar niks doet bij sommige mensen. Misschien moet er eens overwogen worden om na een testkuurtje eens een bloedtest te laten afnemen om vast te stellen of het aan de eigen tolerantie ligt of aan het middel dat je gebruikt.
 
Sorry maar ik vind dat je dat niet zomaar kunt zeggen, tenzij je dat zelf hebt meegemaakt. In mijn opinie is dat compleet persoonsgebonden en dat baseer ik op mijn eigen ervaringen en op de ervaringen in mijn omgeving. En ik geef adviezen o.b.v. mijn eigen ervaringen en die van mijn omgeving. Ik zeg er ook duidelijk bij dat het mijn mening is en geen feit.

Een ander vb: de meeste op het forum raden winstrol only kuren af en adviseren om een test-only te gaan doen. Mijn maat is in de eerste 3,5 weken van zijn test+winny kuur van 82 naar 90 kg gegaan met een hele goede vooruitgang in kracht. Hij is lichamelijk ZEKER maar dan ook ZEKER (goed) veranderd. Nadat zijn kickstart voorbij was gainde hij niets meer en voelde hij niets meer. Hij is verder gegaan tot week 9 en had er toen genoeg van en is gestopt met de test omdat het niets voor hem deed.


Sorry voor het offtopic gaan en mijn felle voorgaande reactie.

En wat is de moraal van het verhaal hier dan? Dat winny only is zijn geval beter was geweest? Nee toch?

Je mag niet te snel conclusies trekken. En je niet blindstaren op details.
Zo las ik een ander topic dat je primo adviseerde boven wat anders omdat dit de "aanhechtingen versterkt". Los van het feit of dit nu al dan niet waar is mag dit "weetje" nooit een rol spelen in AS-keuze in een simpel beginnerskuurtje van 10 weken.

En wat herstel betreft: daar denk ik in de eerste plaats aan test, LH en FSH. Heel erg verhoogd zullen leverwaarden op het einde van een kuur met dbol als kickstart en een deftige nakuur niet meer zijn.

Maar genoeg offtopic, peace bro!
 
Laatst bewerkt:
Die gain komt niet de winny alleen Vasculair, als je 8 kilo zwaarder word moet je je voeding daar ook op aanpassen en niet op de basis Kcals uitgaan die je voor de kuur had.

Dat klopt porterhouse. Die gozer eet zoveel dat hij af en toe kotsneigingen krijgt dus zijn kcal hoeveelheid zit wel goed. Maar hetgeen dat ik duidelijk probeer te maken is dat AAS gebruik persoonsgebonden is.
 
Dat klopt, en vaak gaan mensen bij hun 1e kuur pas echt goed eten....
 
Ik vind het apart dat test schijnbaar niks doet bij sommige mensen. Misschien moet er eens overwogen worden om na een testkuurtje eens een bloedtest te laten afnemen om vast te stellen of het aan de eigen tolerantie ligt of aan het middel dat je gebruikt.

Ja precies. Ik vind het zelf ook apart daarom ga ik in de laatste week van mijn kuur waarschijnlijk een bloedtest afnemen.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 00:48 ----------

En wat is de moraal van het verhaal hier dan? Dat winny only is zijn geval beter was geweest? Nee toch?

Je mag niet te snel conclusies trekken. En je niet blindstaren op details.
Zo las ik een ander topic dat je primo adviseerde boven wat anders omdat dit de "aanhechtingen versterkt". Los van het feit of dit nu al dan niet waar is mag dit "weetje" nooit een rol spelen in AS-keuze in een simpel beginnerskuurtje van 10 weken.

En wat herstel betreft: daar denk ik in de eerste plaats aan test, LH en FSH. Heel erg verhoogd zullen leverwaarden op het einde van een kuur met dbol als kickstart en een deftige nakuur niet meer zijn.

Maar genoeg offtopic, peace bro!
Moraal van het verhaal is (voor de 1000e keer): AAS gebruik is persoonsgebonden. De ene reageert goed op een test only de andere niet en de andere reageert goed op een winny only.

Welke conclusies heb ik tot nu toe getrokken dan? Dat tes-e nauwelijks wat voor mij heeft gedaan?

Ja dat klopt. Ik heb primo boven deca geadviseerd omdat het onder andere beter is voor je aanhechtingen als je op 250mg test-e en 200mg primo zit. Dit werd mij ook geadviseerd door verschillende personen die er wat meer vanaf weten. Waarom zou het geen weetje mogen spelen? Dus volgens jou is een test-250 mg i.c.m. primo 200mg geen simpel kuurtje? En waarom zou het niet simpeler dan een 500mg test only zijn?

Kijk weer kraam je onzin uit. Hoe weet jij nou of zijn leverwaarden niet heel verhoogd kunnen zijn aan het einde van de kuur? Dat ze meer verhoogd zullen zijn met toevoeging van dbol is een feit. Hoe veel hoger? Daar kan TS achter komen als hij eerst een test only kuur doet en dan bloed prikt en vergelijkt met de leverwaarden na een kuur test + dbol.

Voor een verdere discussie kun je mij pm-en. Ik ga het topic niet meer vervuilen.
 
The force is strong in you, young Padawan ;)

Moet je laten, heb daarnet 5iu HGH gezet en val in slaap bij het typen.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)
 
The force is strong in you, young Padawan ;)

Moet je laten, heb daarnet 5iu HGH gezet en val in slaap bij het typen.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

Haha. Veel succes en slaap lekker bro ;)
 
Back
Naar boven