MuscleMeat

Test e only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gainertje123

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2020
Berichten
783
Waardering
726
Lengte
1m81
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Hallo beste mensen, heb een paar vragen waarop ik graag meer informatie over zou willen weten.
Mijn kuurverleden is niet groot, enkel een winny only kuur . ( mooie resultaten op geboekt maar spijt van een oral only kuur) zit daarom nu wel op een vetpercentage van 8% , weeg 79,5kg en ben 1,81.
De volgende kuur gaat een test e only worden . Persoonlijk ga ik voor de 250mg per week . Dit om mijn lichaam hiermee kennis te laten maken , en ook omdat ik deze hoeveelheden maximaal tot 600mg per week wil injecteren. Met 250 mg kan ik het rustig opbouwen. Na 600-700mg per week van AAS zijn de bijwerkingen te groot voor de resultaten die het je extra geeft, heb ik me laten vertellen door veel mannen die een 20-jarige kuurverleden achter de rug hebben.
Ik hoop toch stiekem met dit kuurtje van 12 weken misschien een kilo of 5,6 te gainen
Einddoel is een stevige 90kg uiteindelijk met hetzelfde vp (8%)
Maar nu de vragen :
Is het verstandig om ook de HCG mee te laten lopen met 250mg test e per week? Persoonlijk denk ik dat dit altijd verstandig is maar hoor graag jullie meningen hierover.
zo ja ? Welke hoeveelheid van de HCG?
Had gezien dat bij 500mg test e p/w rond de 2x500iu wordt aangeraden. Zou 2x 250 iu voldoende zijn?
Hoelang moet de off periode zijn na een winny kuur als ik aan test e wil beginnen ? Gewoon periode On= periode off ?
En wat voor de nakuur ? Nolva of clomid?

Dus dan zou mijn kuurschema er zo uitzien.

WK 1/12 250 mg test e , (het kan zijn dat ik deze na 6/7 weken verhoog afhankelijk van de resultaten.)
Wk 1/12 HCG 2x 250 iu (?)
Wk 14/17 nolva 20 mg per dag

als iemand op of aanmerkingen heeft zie ik die graag voorbij komen !
 
Na 600-700mg per week van AAS zijn de bijwerkingen te groot voor de resultaten die het je extra geeft, heb ik me laten vertellen door veel mannen die een 20-jarige kuurverleden achter de rug hebben.
Totaal afhankelijk van welke middelen je gebruikt, ik zit nu zelf op totaal 1,4 gram AAS en heb nagenoeg geen bijwerkingen. Zou persoonlijk gewoon beginnen op 500 mg test-e per week, ga je meer aan hebben dan 250 mg.
Is het verstandig om ook de HCG mee te laten lopen met 250mg test e per week? Persoonlijk denk ik dat dit altijd verstandig is maar hoor graag jullie meningen hierover.
zo ja ? Welke hoeveelheid van de HCG?
Had gezien dat bij 500mg test e p/w rond de 2x500iu wordt aangeraden. Zou 2x 250 iu voldoende zijn?
hCG is altijd verstandig om mee te laten lopen. De hCG dosering is niet gerelateerd aan de hoeveelheid AAS die je zet, maar zodra je jezelf onderdrukt door enige vorm van AAS tot je nemen zal ten minste 2x500 iu per week of 250 iu eod gebruikt moeten worden.
Hoelang moet de off periode zijn na een winny kuur als ik aan test e wil beginnen ? Gewoon periode On= periode off ?
het beste bepaal je met een bloedtest in hoeverre je hersteld bent, je leest veel on=off, maar herstel kan zomaar een stuk langer duren.
En wat voor de nakuur ? Nolva of clomid?
Kan allebei. Ikzelf heb 1x nagekuurd en dit toen gedaan op 25 mg clomifeen, herstel was heel goed en zou dit zo weer doen.
Maar ik ga nooit meer off want dat is gewoon het beste :grinny:
 
WK 1/12 250 mg test e , (het kan zijn dat ik deze na 6/7 weken verhoog afhankelijk van de resultaten.)
Wk 1/12 HCG 2x 250 iu (?)
Wk 14/17 nolva 20 mg per dag
Aanvullend: hCG doortrekken tot start nakuur en dus 2x500 iu per week
 
Totaal afhankelijk van welke middelen je gebruikt, ik zit nu zelf op totaal 1,4 gram AAS en heb nagenoeg geen bijwerkingen. Zou persoonlijk gewoon beginnen op 500 mg test-e per week, ga je meer aan hebben dan 250 mg.

hCG is altijd verstandig om mee te laten lopen. De hCG dosering is niet gerelateerd aan de hoeveelheid AAS die je zet, maar zodra je jezelf onderdrukt door enige vorm van AAS tot je nemen zal ten minste 2x500 iu per week of 250 iu eod gebruikt moeten worden.

het beste bepaal je met een bloedtest in hoeverre je hersteld bent, je leest veel on=off, maar herstel kan zomaar een stuk langer duren.

Kan allebei. Ikzelf heb 1x nagekuurd en dit toen gedaan op 25 mg clomifeen, herstel was heel goed en zou dit zo weer doen.
Maar ik ga nooit meer off want dat is gewoon het beste :grinny:
Om je gains te behouden is het inderdaad het beste , ik wil het denk ik houden op 2x per jaar 12 weken.
 
Totaal afhankelijk van welke middelen je gebruikt, ik zit nu zelf op totaal 1,4 gram AAS en heb nagenoeg geen bijwerkingen. Zou persoonlijk gewoon beginnen op 500 mg test-e per week, ga je meer aan hebben dan 250 mg.

Kan indien nodig in week 7 verhogen . Kuur liever dalijk de 2e keer op 500mg E/W. Ik gain over het algemeen wat sneller dus ben benieuwd hoe me lichaam het gaat doen met een klein beetje test op basis van een 300 kcal overschot met weinig vetten , heb je ook immers bijna niet nodig . Vet is nodig voor de natuurlijke testosteron Maarja dat spuit je er zelf al in . Ben echter benieuwd hoeveel vvm dit kan gaan opleveren .
 
Totaal afhankelijk van welke middelen je gebruikt, ik zit nu zelf op totaal 1,4 gram AAS en heb nagenoeg geen bijwerkingen. Zou persoonlijk gewoon beginnen op 500 mg test-e per week, ga je meer aan hebben dan 250 mg.

hCG is altijd verstandig om mee te laten lopen. De hCG dosering is niet gerelateerd aan de hoeveelheid AAS die je zet, maar zodra je jezelf onderdrukt door enige vorm van AAS tot je nemen zal ten minste 2x500 iu per week of 250 iu eod gebruikt moeten worden.

het beste bepaal je met een bloedtest in hoeverre je hersteld bent, je leest veel on=off, maar herstel kan zomaar een stuk langer duren.

Kan allebei. Ikzelf heb 1x nagekuurd en dit toen gedaan op 25 mg clomifeen, herstel was heel goed en zou dit zo weer doen.
Maar ik ga nooit meer off want dat is gewoon het beste :grinny:
Iniedergeval bedankt voor al je tips , kan ik goed mee vooruit
 
Kuur goed of kuur niet. 250mg is te laag, zonde om voor zon vrouwendosering je eigen aanmaak plat te leggen
 
Verzin je dit zelf?
Nee , het is totaal onnodig om hoog te gaan zitten in vetten als je kuurt . Vooral als je vvm wilt pakken. Zoek eens Robert Wolters op YouTube. Hij legt het in detail uit wat ik bedoel.
 
Kuur goed of kuur niet. 250mg is te laag, zonde om voor zon vrouwendosering je eigen aanmaak plat te leggen
Het gaat niet persee altijd om de dosering . Het gaat erom dat je het uiterste eruit haalt lijkt mij . Heb veel verschillende gasten tren zien gebruiken. Nou als ik die fysieks zie begin ik hard te lachen .
 
Meenemend dat dit de eerste injectie kuur is
 
Nee , het is totaal onnodig om hoog te gaan zitten in vetten als je kuurt . Vooral als je vvm wilt pakken. Zoek eens Robert Wolters op YouTube. Hij legt het in detail uit wat ik bedoel.
Het heeft nog veel minder nut onnodig laag te gaan zitten. Vet is niet alleen nodig voor je “natuurlijke test aanmaak”
Wat die youtube heldjes allemaal verkondigen interesseert mij weinig. Die vinden iedere week wel weer iets nieuws uit.
 
Het heeft nog veel minder nut onnodig laag te gaan zitten. Vet is niet alleen nodig voor je “natuurlijke test aanmaak”
Wat die youtube heldjes allemaal verkondigen interesseert mij weinig. Die vinden iedere week wel weer iets nieuws uit.
Nee en jij gelooft iedereen op dit forum , die bronnen zijn idd wel erg betrouwbaar . Ik denk niet eens dat je weet wie Wolters is . Bedoel niet dat vet alleen voor de rest aanmaak is , je hebt er wel degelijk van nodig , niet te veel wat ik hier sommige gasten naar binnen zie gooien , en dan klagen over weinig vvm 🤣
 
Nee en jij gelooft iedereen op dit forum , die bronnen zijn idd wel erg betrouwbaar . Ik denk niet eens dat je weet wie Wolters is .
Ik geloof wat ik zelf ervaar.
Mij interesseert het ook niks wie het is.
 
Kuur goed of kuur niet. 250mg is te laag, zonde om voor zon vrouwendosering je eigen aanmaak plat te leggen
Is om de 5 dagen injecteren dan een tussenweg voor de TS?
 
Ik geloof wat ik zelf ervaar.
Mij interesseert het ook niks wie het is.
Mijn ervaring is 0 , wat doe je eerder . Conclusies trekken op basis van onderzoeken en mensen die 20 jaar lang gekuurd hebben onder toezicht van hun dokter . Of toch maar naar de mensen die niet eens weten wat ze er in hebben gegooid . Jou ervaring is misschien rijk en uitgebreid die van mij nog niet !
 
Mijn ervaring is 0 , wat doe je eerder . Conclusies trekken op basis van onderzoeken en mensen die 20 jaar lang gekuurd hebben onder toezicht van hun dokter . Of toch maar naar de mensen die niet eens weten wat ze er in hebben gegooid . Jou ervaring is misschien rijk en uitgebreid die van mij nog niet !
Tsja, je doet er natuurlijk helemaal mee wat je zelf wilt hee.
250mg test e gaat gewoon een teleurstelling zijn. Je eigen aanmaak lamleggen zonder noemenswaardige resultaten is gewoon onverstandig. Ik geloof dan ook niet dat je ”onderzoeken” kunt tonen die zeggen dat dit een goede kuur is.
 
Back
Naar boven