Fitness Seller

Test e only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar haal je eigk de meeste vetten uit als ik vragen mag ?
Ja ik ben ook heel benieuwd wat voor versnelling ik kan verwachten met mijn eerste test kuur .
Als je niet eens weet waar je vetten uit kan halen. Kan je je beter eerst in deze materie gaan duiken.
 
Als je niet eens weet waar je vetten uit kan halen. Kan je je beter eerst in deze materie gaan duiken.
Altijd die ,” als je niet eens weet” . Waar lees je dat ik dat niet weet . Mag ik niet nieuwsgierig zijn naar waar andere sporters hun vetten uithalen.
 
Ik ben zelf ook van de kuur goed of kuur niet. Maar ik ken een jonge die 250 test pakte en die ging hier gewoon prima op. 8kg gepakt in een kleine 10weken.
Als ik ga beginnen zou ik een log bijhouden , start de kuur wel pas juni/juli. Ik ga gewoon kijken hoe ik erop reageer en kan altijd na week 6 verhogen.
 
Altijd die ,” als je niet eens weet” . Waar lees je dat ik dat niet weet . Mag ik niet nieuwsgierig zijn naar waar andere sporters hun vetten uithalen.
Pindas en eieren.
Goedkoop en gezond+ bevat beide ook nog wat proteins
 
High fat/moderate carb of low fat/high carb etc is ook maar net wat je persoonlijke voorkeur is en waar je lichaam het beste op reageert. Ik deed eerst ook altijd low fat en nu heb ik mijn vetten zowat verdubbeld en dat gaat prima. Heel fijn dat ik niet meer zoveel carbs hoef te eten en het lijkt ook wel alsof ik me overall beter voel op dit dieet.

Ik zou je wel aanraden om hoogwaardige vetbronnen te gebruiken zoals noten, avocado’s, goede olijfolie etc en geen meuk/junk dat veel vet bevat.
 
High fat/moderate carb of low fat/high carb etc is ook maar net wat je persoonlijke voorkeur is en waar je lichaam het beste op reageert. Ik deed eerst ook altijd low fat en nu heb ik mijn vetten zowat verdubbeld en dat gaat prima. Heel fijn dat ik niet meer zoveel carbs hoef te eten en het lijkt ook wel alsof ik me overall beter voel op dit dieet.

Ik zou je wel aanraden om hoogwaardige vetbronnen te gebruiken zoals noten, avocado’s, goede olijfolie etc en geen meuk/junk dat veel vet bevat.
Ik vind chocoladekoekjes anders een prima vetbron in de bulk :eating:
 
Ik vind chocoladekoekjes anders een prima vetbron in de bulk :eating:
nog een topper :p
image.jpg
 
Als je enige eis is dat het iets aan resultaat oplevert dan kun je prima af met een lage dosering ja. Je krijgt alleen aanzienlijk meer resultaat met 500 mg wekelijks, terwijl je er niet aanzienlijk meer bijwerkingen door krijgt. (Behalve bij ouderen.)


dit klopt maar zou je van 1000mg niet ook meer resultaten krijgen? wel extra bijwerkingen dat begrijp ik.
 
High fat/moderate carb of low fat/high carb etc is ook maar net wat je persoonlijke voorkeur is en waar je lichaam het beste op reageert. Ik deed eerst ook altijd low fat en nu heb ik mijn vetten zowat verdubbeld en dat gaat prima. Heel fijn dat ik niet meer zoveel carbs hoef te eten en het lijkt ook wel alsof ik me overall beter voel op dit dieet.

Ik zou je wel aanraden om hoogwaardige vetbronnen te gebruiken zoals noten, avocado’s, goede olijfolie etc en geen meuk/junk dat veel vet bevat.
Daar is sowieso niet zo veel plaats voor , als ik het uit die meuk ga halen zijn mijn dagelijkse doelen zo overschreden. Voor nu blijf ik denk ik even een maandje of 2 op low fat , zal daarna ook een keer gaan schommelen met vetten om toch maar eens te kijken wat dit doet .
 
dit klopt maar zou je van 1000mg niet ook meer resultaten krijgen? wel extra bijwerkingen dat begrijp ik.

Dat kan je ook omdraaien, je kunt ook 150 mg oid zetten...
 
tbh ik zou mijn axis echt niet stilleggen voor een miezerige 250 mg...indien je hier leuke gains op kunt maken kan je dit natty ook, dan zit je nog wel aardig wat onder je natuurlijke potentie.
 
tbh ik zou mijn axis echt niet stilleggen voor een miezerige 250 mg...indien je hier leuke gains op kunt maken kan je dit natty ook, dan zit je nog wel aardig wat onder je natuurlijke potentie.

Gemiddeld gezien vind ik 5x je eigen aanmaak niet echt miezerig te noemen. Dit ga je natty nooit van je leven evenaren. Hangt ervan af hoe goed je hier op reageert, dat voor het grootste deel en voeding daarnaast. Kom op man, zelfs jij weet dat. Tenzij je 100+ kg bent bij 8%. Heb je Zijn gewicht wel gezien?
 
Gemiddeld gezien vind ik 5x je eigen aanmaak niet echt miezerig te noemen. Dit ga je natty nooit van je leven evenaren. Hangt ervan af hoe goed je hier op reageert, dat voor het grootste deel en voeding daarnaast. Kom op man, zelfs jij weet dat. Tenzij je 100+ kg bent bij 8%. Heb je Zijn gewicht wel gezien?

Dat had ik al aangehaald. Indien je niet ver van je natuurlijke potentie zit gaat 250mg tegenvallen. Ik zou mijn axis absoluut niet plat gooien voor een dergelijke dosis.
Met menig oral kuurtje zit je al hoger, ook dit zou ik laten voor wat het is.

Verder reageerde ik ook vanuit zijn gedachtegang over 250 ten opzichte van hoger doseren. Bijwerkingen zijn nagenoeg gelijk tot zo'n 600 mg :

" Na 600-700mg per week van AAS zijn de bijwerkingen te groot voor de resultaten die het je extra geeft, heb ik me laten vertellen door veel mannen die een 20-jarige kuurverleden achter de rug"

Verder moet je ook niet vergeten dat een hoop gear ondergedoseerd is....
 
Laatst bewerkt:
[
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven