AndroidHealthClinic

Test e, Primo 2e cycle

Bezoekers in dit topic

Cocoon92

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
43
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Heb besloten om in mei te starten met mijn 2e kuur.

16 weken
- 500 mg test e
- 400 mg primo
- HcG

Nu lees ik veel dat primo je e2 flink kan laten dalen. Het liefst had ik 500 test 500 primo gedaan, maar kan dit nog altijd ophogen na bloedtest mid cycle.
Zou ik beginnen op 300 primo of gewoon 400 primo? Wil mijn e2 niet crashen wat veel gebeurt als ik het zo lees op andere fora.

Ervaringen altijd gewenst :D

Zou me niet zo druk maken over crashen van e2 op 500 test en hcg.
Primo is niet bij iedereen zo effectief in het verlagen van e2.

En gezien jouw resultaten van de vorige run zou ik eerder voor het voorstel hierboven gaan. Of gewoon weer 500 test. Scheelt ook even wat mililiters en geld.

• Like
Waarderingen: Cocoon92 en wovano
Hoe zag je vorige kuur er uit?

• Topic Starter Topic Starter
2e kuur 900mg ew ?

Test 350
Primo 250 is zat
Ja maakt dat zoveel uit dan dat het pas 2 e kuur is en 900ew? Wat is het verschil met jou 600mg ew? Wil zowiezo niet lager als 500 test gaan kon dit goed verdragen zonder sides en met minder test ga ik niet zo tevreden zijn denk ik

Ja maakt dat zoveel uit dan dat het pas 2 e kuur is en 900ew? Wat is het verschil met jou 600mg ew? Wil zowiezo niet lager als 500 test gaan kon dit goed verdragen zonder sides en met minder test ga ik niet zo tevreden zijn denk ik
Het verschil is dat 900mg een stuk meer is dan 600mg en dat is niet nodig🤷‍♂️
Primo hoeft ook niet gelijk op 4-500mg gezet te worden.
Kijk naar totale dosis en niet per compound!

Het verschil is dat 900mg een stuk meer is dan 600mg en dat is niet nodig🤷‍♂️
Primo hoeft ook niet gelijk op 4-500mg gezet te worden.
Kijk naar totale dosis en niet per compound!
Wel grappig dat iedereen naar de totale hoeveelheid mg kijkt van een kuur ipv de kracht er van per milligram van de stof zelf…. Als je 500 test met 300 primo pakt vind ik een prima tweede kuur. Kom maar op met de discussie:p

Je moet je afvragen waarom een verhoging überhaupt nodig is als je bij die eerste run al 9kg gaint (zie andere topic) zonder al te veel extra vet.
Op basis daarvan zou je al kunnen zeggen dat 500 test opnieuw runnen ook prima de moeite waard is, want verhogen van de dosis moet niet heel doel op zich gaan worden.
Wil je toch wat anders? Doe dan wel die test primo, maar pas de dosis aan.
Je kan de dosis altijd nog verhogen als de gains niet naar wens zijn.

Omdat je nu nog een product toevoegt !
300mg roids is het verschil.

Kijk het eerst 6-8 weken aan op wat ik zei, je kunt altijd je test nog verhogen, maar ik denk niet dat dat nodig is.

• Like
Waarderingen: Cocoon92
Omdat je nu nog een product toevoegt !
300mg roids is het verschil.

Kijk het eerst 6-8 weken aan op wat ik zei, je kunt altijd je test nog verhogen, maar ik denk niet dat dat nodig is.
Hier sluit ik me bij aan en omdat je het goed kon verdragen is een drogreden uiteraard.

Uit ervaring is niet meer altijd beter, maar juist de balans belangrijk. Primo gaf mij wel de meest ronde looks, zoals tren weer wat hardere looks geeft. Succes iig en ga je loggen?

Hier sluit ik me bij aan en omdat je het goed kon verdragen is een drogreden uiteraard.

Uit ervaring is niet meer altijd beter, maar juist de balans belangrijk. Primo gaf mij wel de meest ronde looks, zoals tren weer wat hardere looks geeft. Succes iig en ga je loggen?
Hoe zag jou primo cycle eruit? En ja denk het wel al ben ik niet zo geweldig in het up to date houden 😂

Terug
Naar boven