AndroidHealthClinic

Test-e / Primo - HCG + Arimidex? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Begrijp ik nu goed dat een AI remmer niks doet tegen te vorming van gyno of gaat dit alleen over het verergeren van bestaande gyno?
Zelf heb ik gyno overgehouden aan 500mg Test-E winstrol en hcg. Dit terwijl ik 20mg Aromasim EOD slikte.

Zelfs zou ik nooit geen hoge dosis aan aromatiserende middelen gebruiken gewoon uit de angst voor gyno en producten zoals letrozol wil ik ook niet aan beginnen.
Als ik weer zou kuren zou ik 125mg test-E zetten met 300mg masteron en 20mg anavar. Dit is echter niet hardcore genoeg voor de meeste kuurders omdat het meer een CUT kuurtje is

Wat heb je met de mening van anderen te maken? je moet doen wat goed voor je is.
 
Begrijp ik nu goed dat een AI remmer niks doet tegen te vorming van gyno of gaat dit alleen over het verergeren van bestaande gyno?
Zelf heb ik gyno overgehouden aan 500mg Test-E winstrol en hcg. Dit terwijl ik 20mg Aromasim EOD slikte.

Zelfs zou ik nooit geen hoge dosis aan aromatiserende middelen gebruiken gewoon uit de angst voor gyno en producten zoals letrozol wil ik ook niet aan beginnen.
Als ik weer zou kuren zou ik 125mg test-E zetten met 300mg masteron en 20mg anavar. Dit is echter niet hardcore genoeg voor de meeste kuurders omdat het meer een CUT kuurtje is
Ja, daar komt het op neer.
 
zou je uit kunnen leggen hoe dit werkt?

het algemene beeld is dat een AI de omzetting naar oestrogeen reduceert waardoor er minder oestrogeen in je systeem zit en verkleint hiermee het risico op gyno.
Zo zijn er verhalen dat jongens die altijd gyno krijgen en dan met Letrozol bijvoorbeeld niet
 
Laatst bewerkt:
zou je uit kunnen leggen hoe dit werkt?

het algemene beeld is dat een AI de omzetting naar oestrogeen reduceert waardoor er minder oestrogeen in je systeem zit en verkleint hiermee het risico op gyno.
Zo zijn er verhalen dat jongens die altijd gyno krijgen en dan met Letrozol bijvoorbeeld niet
Waarom het niet werkt tegen gyno? Geen idee. Punt is dat het in elke studie gewoon niets/bijna niets doet, terwijl tamoxifen in dezelfde studies wel werkt. En heel goed zelfs. Het waarom maakt mij dan niet uit, het werkt in de praktijk gewoon niet.

Die verhalen zijn leuk, maar ik hoor verhalen over van alles en nog wat waar gewoon niets van klopt. (En hoe weten ze zo zeker dat het letrozol is en niet iets anders? De zwarte markt staat er nu niet om bekend dat er altijd inzit wat er op het potje staat.) Ik twijfel in veel gevallen ook aan de zelfgestelde diagnose van gyno. Het is opmerkelijk dat in de studies met 600 mg testosteronenanthaat wekelijks geeneens gyno is vermeld als bijwerking (terwijl ze bijv. wel zaken als acne vermelden). Ook is er een grootschalige studie gedaan (271 proefpersonen) waarbij mannen 200 mg testosteronenanthaat wekelijks kregen voor tenminste 6 maanden Hierin wordt specifiek gyno gerapporteerd, en slechts 9 van de 271 proefpersonen ontwikkelde gyno door de testosteron.

Mijn eigen ervaring met mensen die ik in het echt ken en heb begeleid is ook dat het gewoon niet zo vaak voorkomt tijdens een kuur. Wel dat men vaak denkt gyno te hebben. Soms is het een overblijfsel van de puberteit en valt het ze nu pas voor het eerst op, soms is het een overblijfsel van een eerdere kuur waarbij het optrad ná de kuur, soms zit er echt niets, soms is het gewoon ontstoken omdat ze steeds zelf voelen en erin knijpen, en soms is het vetweefsel (pseudogyno).
 
Ik ben een van de pech vogels dan denk ik. Ik had 0,0 iets van gyno voor mijn kuur en dat is tijdens een kuur uitgegroeid tot de grote van een 50 cent muntje en niet meer weg gegaan. Het is wel een zelf diagnose

Ik kan mij herinneren dat jij mij vertelt hebt dat tamoxifen niet echt werkt tijdens de kuur ter preventie van gyno maar wel werkt on de gyno te verkleinen na de kuur als je langere tijd tamoxifen slikt. Sta je nog achter deze uitspraak is zijn jouw inzichten veranderd?
 
Ik ben een van de pech vogels dan denk ik. Ik had 0,0 iets van gyno voor mijn kuur en dat is tijdens een kuur uitgegroeid tot de grote van een 50 cent muntje en niet meer weg gegaan. Het is wel een zelf diagnose

Ik kan mij herinneren dat jij mij vertelt hebt dat tamoxifen niet echt werkt tijdens de kuur ter preventie van gyno maar wel werkt on de gyno te verkleinen na de kuur als je langere tijd tamoxifen slikt. Sta je nog achter deze uitspraak is zijn jouw inzichten veranderd?
Ter preventie werkt het zeker. Ik zou het alleen niet preventief zomaar aanraden, omdat de kans gewoon best wel klein is.

Als je er heel zeker van bent zou ik het wel nemen. 10-20 mg dagelijks is meestal genoeg tijdens een kuur, maar in sommige gevallen kan dit oplopen tot zo'n 40-50 mg (uitgaande dat je met 500 mg of meer testosteronenanthaat wekelijks kuurt). En dan moet je je afvragen of het wel zo verstandig is om dat langdurig te slikken.
 
Ik ben een van de pech vogels dan denk ik. Ik had 0,0 iets van gyno voor mijn kuur en dat is tijdens een kuur uitgegroeid tot de grote van een 50 cent muntje en niet meer weg gegaan. Het is wel een zelf diagnose
Zelf heb ik dezelfde situatie. Inmiddels al iets ertegen ondernomen of zit het er nog steeds?
Als ik alle diverse reacties hier op het forum lees weet je niet waar je goed aan doet. Daarnaast gaat het dan vaak op het voorkomen of reageren op het vormen van Gyno. Niet op Gyno dat er al een half jaar zit.
 
Ja ik blijf natty
 
Back
Naar boven