AndroidHealthClinic

Test e /primo of test e / anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alleen met test. Ik gebruik eigenlijk enkel nog test, primo en mast. Ik voel me daar heerlijk op, en als ik meer spiermassa wil verhoog ik de dosis gewoon.
Ga primo binnenkort een kans geven.
 
Vind er persoonlijk geen fuck aan en voor de hoeveelheid milliliters wegduwen en de prijs al helemaal het niet waard.
 
Mwah, beide eigenlijk. Aesthetic powerlifting.
Primo is naar mijn mening compleet overrated. Voor de bb looks blijft tren de koning :p

Ja, maar niet iedereen wil tren.
 
Aangezien ik na mijn cruise een bulkblast wil starten ben ik nu een beetje aan het verzinnen wat ik wellicht wil gaan blasten . Doel is natuurlijk schone massa en ben toch een beetje aan het twijfelen wat potenter is in het winnen van schone gains. Daarom graag meningen/ervaringen van kuurders.

zat te denken aan:

1/14 test e 500mg e/w
1/14 primo 400mg e/w

of

1/14 test 300mg e/w
1/14 bold 400mg e/w
1/14 primo 200 e/w. (mast is wellicht ook nog een optie)

welke optie spreekt jou als kuurder meer aan en vertel als je wilt dan ook waarom deze keuze jou voorkeur geniet. Welke gaat in jou ogen netto wat meer opleveren?

Persoonlijk denk ik dat de laatste optie wat potenter is in het winnen van vvm maar neem graag jullie kijk hierop mee. Tips of opmerkingen zijn ook altijd welkom!
 
Zowel bold als primo zijn zwak, milligram voor milligram gaat test je meer opleveren, dus degene met de hoogste testbasis gaat je de meeste massa opleveren.
 
Zowel bold als primo zijn zwak, milligram voor milligram gaat test je meer opleveren, dus degene met de hoogste testbasis gaat je de meeste massa opleveren.
Miligram voor miligram is bold vgm wel wat potenter dan primo. Dus Ik dacht dat dit dan de test kon compenseren

Maar bedankt , denk dat wat je zegt wel klopt aangezien test wel de echte massabouwer is.
 
Nee en je blast en cruised :roflol:
Vgm onderdrukt dit wel wat zwaarder als ik de onderzoeken/literatuur mag geloven. En daarbij maakt het idd misschien wat minder uit indien je blast en cruised.

edit: nee vgm is npp idd niet zo zwaar gezien de kortere ester.
 
Uit die Haarlem studie bleek dat het niet veel uitmaakt.
 
Uit die Haarlem studie bleek dat het niet veel uitmaakt.
Waar doel je op,
dat npp niet zo zwaar onderdrukt of dat het tijdens een blast en cruise niet veel uitmaakt?
 
Back
Naar boven