MuscleMeat

Test-e sides (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kanonskopf

Novice
Lid geworden
31 mei 2020
Berichten
4
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste injectie test-e gezet in mijn glute (250mg/1ml). Ging allemaal prima en pijnloos. Ik ben daarna ook direct gaan trainen, want het placebo effect kickte er goed in.

Echter, een uur of twee later ging ik me wat vreemd voelen. Beetje duizelig in mijn hoofd. Ik kreeg een soort warmte aanvallen. Ook voelde ik me als of ik griep aan het krijgen was. Mijn temperatuur is verder wel goed.

Vandaag heb ik in de ochtend weer getrained, en dat ging ook nog wel prima. Alleen ik voelde mij vandaag ook weer een beetje duizelig, het idee als of ik grieperig aan het worden ben, soms ineens heel warm. Maar nu ook al heel de dag een klein beetje een misselijk gevoel.

De plek waar ik heb geïnjecteerd ziet er verder prima uit. Er zit geen bal of ontsteking zo ver ik kan zien, het voelt daar ook niet warm oid. Alleen wel wat spierpijn, als of iemand me op m'n bil een stomp heeft gegeven.

Maar nu vraag ik me af of dit gevoel normaal is met test-e? Ik weet dat er veel verhalen over tren zijn en bijwerkingen. Maar van test heb ik daar toch veel minder over gelezen.

Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Is dit bijvoorbeeld een teken dat je test niet goed is? Of zijn dit soort verschijnselen bij een eerste keer juist heel normaal?
 
Dit lijkt mij meer een angst aanval ofzo, maar dat kan enkel een arts beoordelen
 
Ik denk dat het toeval is, dat het eerder een beetje de spanning is van net je eerste injectie gezet te hebben. Of je hebt te weinig gedronken?
 
Het zou zomaar kunnen dat het de spanning is geweest die er onbewust uit komt. Water drinken doe ik genoeg. Zeker nu ik met mijn kuur gestart ben ben ik extra ga drinken, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

Het is de ervaring en het gevoel wat nu nog zo nieuw is. Je kan er van alles over lezen, maar het is de ervaring die uiteindelijk gaat tellen.

Dus als jullie dit gevoel niet kunnen koppelen aan de test-e, dan kan het idd zomaar iets psychisch zijn. Maar die spierpijn in m'n bil zit er in elk geval wel echt, en dat is wel even lastig zitten af en toe ;)
 
En ik weet niet of je toevallig nu ook buiten traint door de omstandigheden, maar het kan ook door de warmte komen momenteel i.c.m. trainen dat je daardoor een beetje duizeligheid en misselijkheid ervaart. Gewoon lekker trainen en genieten van je eerste kuur 👍.
De spierpijn in je bil is inderdaad normaal, dit zal je bij je eerste/tweede injectie in dezelfde spier nog wel aanwezig zijn.
 
Ik snap niet dat men nog steeds kleine hoeveelheden roids met een joekel van een naald onhandig in hun kont injecteren. 1ml is met een insuline spuitje gemakkelijk in je schouder te zetten. Minder onhandig, minder last, minder scar tissue en precies hetzelfde effect.
 
Wellicht test flu i.c.m. jezelf een beetje gek maken. (of corona... huehuehue)
Is vrij specifiek aan testosteron, wat doet vermoeden dat het een van diens metabolieten is. Van etiocholanolon is het bekend dat het griepachtige symptomen veroorzaakt. Is 5b-gereduceerd, 3a-gereduceerd en 17b-geoxideerde variant van testosteron. Als het equilibrium door overexpressie van de beperkende stap in deze pathway (geen idee welk van de 3 overigens) wordt verlegd naar productie van etiocholanolon, ga je dit soort symptomen krijgen.

Komt vaker voor, is ansich onschuldig, desalniettemin flink vervelend.
 
Wellicht test flu i.c.m. jezelf een beetje gek maken. (of corona... huehuehue)


Hoeft dus niet perse tussen m'n oren te zitten, maar in dat geval nog steeds onschuldig. Gelukkig maar.

Ik snap niet dat men nog steeds kleine hoeveelheden roids met een joekel van een naald onhandig in hun kont injecteren. 1ml is met een insuline spuitje gemakkelijk in je schouder te zetten. Minder onhandig, minder last, minder scar tissue en precies hetzelfde effect.

Ik injecteer zelf en het in m'n schouder doen lijkt me wat onhandig. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat dit door een naald kan die gebruikt wordt voor insuline. Is de olie daar niet te dik voor? Ik gebruik zelf nu een 25G naald (0,5 x 25mm). Ik merk daarbij al dat je enigszins kracht moet zetten om het er doorheen te krijgen. Maar misschien iets wat ik in de toekomst eens kan proberen.
En ik weet niet of je toevallig nu ook buiten traint door de omstandigheden, maar het kan ook door de warmte komen momenteel i.c.m. trainen dat je daardoor een beetje duizeligheid en misselijkheid ervaart.

Ik train binnen. Heb thuis gelukkig een aantal dingen staan waar ik prima mee uit de voeten kan.
 
Hoeft dus niet perse tussen m'n oren te zitten, maar in dat geval nog steeds onschuldig. Gelukkig maar.
At your service.

giphy.gif
 
Schouders is vergeleken met glutes een peuleschil en ja olie gaat gewoon door een fibre naaldje, 29 gauge 2,7cm
 
Ik gebruik zelf nu een 25G naald (0,5 x 25mm). Ik merk daarbij al dat je enigszins kracht moet zetten om het er doorheen te krijgen.
Een maat groter kan. Doorgaans gebruikt men blauw (0.6x25 of 30mm). Zwart (0,7x) of groen (0,8x) komen ook weleens voorbij.
 
Een maat groter kan. Doorgaans gebruikt men blauw (0.6x25 of 30mm). Zwart (0,7x) of groen (0,8x) komen ook weleens voorbij.
Inderdaad, 25 gauge lijkt mij wat kort voor glute? Doorgaans gebruikt men zwart of groen.
 
Ik snap niet dat men nog steeds kleine hoeveelheden roids met een joekel van een naald onhandig in hun kont injecteren. 1ml is met een insuline spuitje gemakkelijk in je schouder te zetten. Minder onhandig, minder last, minder scar tissue en precies hetzelfde effect.

Olie via een insuline naaldje?
Zou dat echt handig zijn?

Ik heb weleens gelezen dat ze 0,5-1 ml test via een insulinenaaldje in het buikvet injecteren?!
 
Olie injecteren met een insulinenaaldje gaat prima.

Het is maar dat mijn gear meestal in ampullen zit, anders had ik al lang alleen maar met slin pins geïnjecteerd.
 
Olie injecteren met een insulinenaaldje gaat prima.

Het is maar dat mijn gear meestal in ampullen zit, anders had ik al lang alleen maar met slin pins geïnjecteerd.

Ook in het buikvet?
 
Back
Naar boven