MuscleMeat

Test-e sides (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik neem aan dat als je een insuline spuitje gebruikt dat je de spuit met de olie erin ook eerst goed opwarmt? Gooi je je spuitje dan in een kopje heet water, of hoe doe je dat dan?
Olie op kamertemperatuur is goed te doen, heb zelf nooit opgewarmd, maar zal zeker qua snelheid wel helpen.
 
Ik neem aan dat als je een insuline spuitje gebruikt dat je de spuit met de olie erin ook eerst goed opwarmt? Gooi je je spuitje dan in een kopje heet water, of hoe doe je dat dan?
Paar minuutjes in de vouw van je elleboog does the trick
 
Heb je met een insuline spuitje 0.33mm (29G) x 12.7mm dan nog wel genoeg ruimte om ''terug te trekken'' zodat je kan checken of je in een ader zit?

Sorry voor de off-topic

Edit: Excuus ik had er overheen gelezen
 
Laatst bewerkt:
Heb je met een insuline spuitje 0.33mm (29G) x 12.7mm dan nog wel genoeg ruimte om ''terug te trekken'' zodat je kan checken of je in een ader zit?

Sorry voor de off-topic

Edit: Excuus ik had er overheen gelezen
Ik weet niet wat anderen doen maar ik heb nooit geaspireerd. Heb eens een filmpje gezien dat dit helemaal niet nodig is wanneer je in je schouder injecteert. Wel aspireerde ik als ik mijn kont gebruikte, wanneer ik meer dan een ml zette. Daar ga je gewoon veel dieper, is niet te vergelijken met dat net over de centimeter in je schouder.
 

Preferred sites for IM injection: Usual sites for delivering an IM injection include the deltoid, vastus lateralis, ventrogluteal and dorsogluteal muscles. The first 3 are recommended due to their avoidance of any proximity to major blood vessels and nerves. Aspiration is NOT required for these sites. Aspiration is still advised when using the dorsogluteal muscle due to its proximity to the gluteal artery. Take home: aspiration is NOT needed for IM injections if proper technique and location is used EXCEPT for the dorsogluteal site where it should be used.
 
Ik weet niet wat anderen doen maar ik heb nooit geaspireerd. Heb eens een filmpje gezien dat dit helemaal niet nodig is wanneer je in je schouder injecteert. Wel aspireerde ik als ik mijn kont gebruikte, wanneer ik meer dan een ml zette. Daar ga je gewoon veel dieper, is niet te vergelijken met dat net over de centimeter in je schouder.

Heel erg bedankt man!
Ik ga het zeker een keer proberen, het klinkt inderdaad wel aantrekkelijk.

Groetjes,
 
-
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt man!
Ik ga het zeker een keer proberen, het klinkt inderdaad wel aantrekkelijk.

Groetjes,
Schouders zjn gewoon de makkelijkste plek zonder alle poespas en zonder aspireren. Succes!
 
Waarom zou je niet aspireren als t gewoon kan? Heb een x ingekapselde olie gehad en als je dan niet aspireert kom je daar niet achter?
Dan heb je niet goed geinjecteerd. Waarom iets doen als het helemaal niet nodig is?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Dat kan kloppen was 1 van mijn eerste keren maar als ik er niet achter was gekomen was ik daar blijven injecteren?
Ik weet niet of je er met aspireren wel achter zou komen, gebruik ook meerdere injectie plekken, prik nooit altijd maar op exact dezelfde plek. Maar goed, ieder voor zich, ik aspireerde nooit als ik mijn schouders gebruikte en het is altijd goed gegaan.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven