XXL Nutrition

test-e subQ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hope2gain

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 mei 2013
Berichten
398
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Ik ben bijna 2 weken bezig met mezelf 2 keer per week 0.3 ml test-e te injecteren.
UG gear van 300mg/ml. 0.3 x2= 0.6 x 300 = 180mg/week.
Ik heb de eerste inject in mijn ben gedaan 200mg als start.
De rest heb ik subQ gedaan met slin spuitje.
Volgens die TRT dokter die ik online vond moest ik 25G naalden gebruiken.

[Link niet meer beschikbaar]


Met een slin naald kreeg ik bultjes op de injectieplaats na 24u en die kunnen er wel staan tot bijna een week later.
Met die 25g naald en gezet recht naar de buikspieren toe voel ik geen bult (diepere injectieplaats) maar is het wel gevoelig.
Zijn er mensen met ervaring met het subQ zetten?
 
ik heb er geen ervaring mee, waarom ze je sq als ik dat vragen mag?
 
Ik ben bijna 2 weken bezig met mezelf 2 keer per week 0.3 ml test-e te injecteren.
UG gear van 300mg/ml. 0.3 x2= 0.6 x 300 = 180mg/week.
Ik heb de eerste inject in mijn ben gedaan 200mg als start.
De rest heb ik subQ gedaan met slin spuitje.
Volgens die TRT dokter die ik online vond moest ik 25G naalden gebruiken.

http://www.youtube.com/watch?v=n98LOFQwUGA


Met een slin naald kreeg ik bultjes op de injectieplaats na 24u en die kunnen er wel staan tot bijna een week later.
Met die 25g naald en gezet recht naar de buikspieren toe voel ik geen bult (diepere injectieplaats) maar is het wel gevoelig.
Zijn er mensen met ervaring met het subQ zetten?