XXL Nutrition

test-e subQ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hope2gain

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 mei 2013
Berichten
398
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Ik ben bijna 2 weken bezig met mezelf 2 keer per week 0.3 ml test-e te injecteren.
UG gear van 300mg/ml. 0.3 x2= 0.6 x 300 = 180mg/week.
Ik heb de eerste inject in mijn ben gedaan 200mg als start.
De rest heb ik subQ gedaan met slin spuitje.
Volgens die TRT dokter die ik online vond moest ik 25G naalden gebruiken.

[Link niet meer beschikbaar]


Met een slin naald kreeg ik bultjes op de injectieplaats na 24u en die kunnen er wel staan tot bijna een week later.
Met die 25g naald en gezet recht naar de buikspieren toe voel ik geen bult (diepere injectieplaats) maar is het wel gevoelig.
Zijn er mensen met ervaring met het subQ zetten?
 
ik heb er geen ervaring mee, waarom ze je sq als ik dat vragen mag?
 
Ik ben bijna 2 weken bezig met mezelf 2 keer per week 0.3 ml test-e te injecteren.
UG gear van 300mg/ml. 0.3 x2= 0.6 x 300 = 180mg/week.
Ik heb de eerste inject in mijn ben gedaan 200mg als start.
De rest heb ik subQ gedaan met slin spuitje.
Volgens die TRT dokter die ik online vond moest ik 25G naalden gebruiken.

http://www.youtube.com/watch?v=n98LOFQwUGA


Met een slin naald kreeg ik bultjes op de injectieplaats na 24u en die kunnen er wel staan tot bijna een week later.
Met die 25g naald en gezet recht naar de buikspieren toe voel ik geen bult (diepere injectieplaats) maar is het wel gevoelig.
Zijn er mensen met ervaring met het subQ zetten?

Ik dacht dat ik een andere topic al geschreven had (ik was trouwens niet alleen) dat je beter die oranje of blauwe naaldjes kon gebruiken om test enanthaat subcutaan te zetten. Was ook een reply op jou bericht. Die slinspuitjes zijn veel te dun. Je moet ook niet vergeten dat die HRT dokter op youtube echt spul gebruikt en geen UG gear. Echt spul krijg je zeker niet door een slinspuit. Die olie is dikker. Ik heb testosteron al subcutaan in de buik gezet jaren geleden toen ze mij hiervoor nog uitlachten en beweerden dat dit niet kon. Ik wist het toen ook van een HRT dokter die mij toen zei dat ze dit in de VS al toepasten.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik een andere topic al geschreven had (ik was trouwens niet alleen) dat je beter die oranje of blauwe naaldjes kon gebruiken om test enanthaat subcutaan te zetten. Was ook een reply op jou bericht. Die slinspuitjes zijn veel te dun. Je moet ook niet vergeten dat die HRT dokter op youtube echt spul gebruikt en geen UG gear. Echt spul krijg je zeker niet door een slinspuit. Die olie is dikker. Ik heb testosteron al subcutaan in de buik gezet jaren geleden toen ze mij hiervoor nog uitlachten en beweerden dat dit niet kon. Ik wist het toen ook van een HRT dokter die mij toen zei dat ze dit in de VS al toepasten.

En dat punt moet je zeker niet vergeten.
Van een UG lab weet je nou eenmaal niet hoe steriel er gewerkt wordt en hoe steriel het uiteindelijke product is.
Je hebt met een niet steriele compound subq veel eerder problemen/zwellingen/ontstekingen dan IM.
 
Ik moet idd nog niet goed wakker geweest zijn.
K was dat andere topic compleet vergeten.
Maar nu doe ik subQ met de oranje naalden, dit zijn dus de 25G waar ik het in de OP over had.
Maar ook hiermee krijg ik een beetje een zeurende pijn bij aanraken in de injectieplaats na 24u, maar dit houd minder lang aan.
Mss ligt het er idd aan dat het UG is en 300mg/ml.
Mss had ik beter gekozen voor een lager gedoseerde variant.
 
Pijnlijke spuitplekken hebben sommige mensen met UG testosteron. Ik heb daar ook last van de eerste weken van een kuur. Daarna verdwijnt dat. Ik kan mij voorstellen dat je dat ook hebt wanneer je subcutaan zet. Het zal minder zijn vermits je ook veel kleinere hoeveelheden zet. Ik heb echter nooit een pijnlijke spuitplek gehad toen ik HG testosteron gebruikt heb. Ik heb er nochtans verschillende gebruikt.
 
Hier in belgië is cypionate en enanthenaat niet HG te krijgen.
Jij hebt de jouwe laten overbrengen via frankrijk zeker?
Ik weet niet of mijn dokter dit wil doen.
Kun je ook HG test krijgen in 10ml vials, of zijn dit ampullen?
 
Hier in belgië is cypionate en enanthenaat niet HG te krijgen.
Jij hebt de jouwe laten overbrengen via frankrijk zeker?
Ik weet niet of mijn dokter dit wil doen.
Kun je ook HG test krijgen in 10ml vials, of zijn dit ampullen?

Die door de dokter voorgeschreven, was androtardyl uit Frankrijk maar ik heb ook Griekse, Egyptische testosteron enanthaat en Turkse sustenon genomen en die olie was ook dikker en geen pijnlijke spuitplekken. Waren ampullen.
 
Maar als het ampullen zijn, hoe doe je dan, bv 70mg?
Dan heb je toch altijd rest?
In ieder geval is, zoals je al zei, na enkele injects de gevoeligheid op de injectplaats al een pak verminderd.
Zodanig dat dit eigenlijk helemaal niet meer hinderlijk is.
Blijkbaar wen je aan dat UG spul :D

Ik moet ook nog zeggen dat ik me stukken beter voel dan voorheen.
Constant moe en wat down, nergens echt zin in, gekelderd libido...
Al deze problemen zijn nu al na 2 weken van de baan.
Mijn vrouw ziet ook echt het verschil :p
Die is ook blij dat ik nu op TRT zit...
In 3 weken mijn E2 controleren en hopelijk zit die binnen de limiet, anders moet ik nog arimidex bijnemen...
 
Maar als het ampullen zijn, hoe doe je dan, bv 70mg?
Dan heb je toch altijd rest?
In ieder geval is, zoals je al zei, na enkele injects de gevoeligheid op de injectplaats al een pak verminderd.
Zodanig dat dit eigenlijk helemaal niet meer hinderlijk is.
Blijkbaar wen je aan dat UG spul :D

Ik moet ook nog zeggen dat ik me stukken beter voel dan voorheen.
Constant moe en wat down, nergens echt zin in, gekelderd libido...
Al deze problemen zijn nu al na 2 weken van de baan.
Mijn vrouw ziet ook echt het verschil :p
Die is ook blij dat ik nu op TRT zit...
In 3 weken mijn E2 controleren en hopelijk zit die binnen de limiet, anders moet ik nog arimidex bijnemen...

Inderdaad. Ik wen er ook aan. Na een paar injecties heb ik ook geen last meer van pijnlijke spuitplekken. Subcutane injecties heb ik vroeger maar een paar keren gedaan en dat was dus ook met UG testosteron. De HG testosteron heb ik altijd intramusculair gezet. Ik weet dus ook niet wat je met de overschot moet doen.
 
Ik zet 2 keer per week.
Hierdoor heb ik wat schrik dat ik littekenweefsel ga krijgen door veel te zetten.
Daarom dat ik voor subQ ga.
Hoe lang doe jij het al IM zonder littekenweefsel?
 
Ik zet 2 keer per week.
Hierdoor heb ik wat schrik dat ik littekenweefsel ga krijgen door veel te zetten.
Daarom dat ik voor subQ ga.
Hoe lang doe jij het al IM zonder littekenweefsel?

Ik injecteer al 9 jaar elke 10 tot 14 dagen, afwisselend linkerbil en rechterbil. Voor mij is dit steeds pijnloos. Veel littekenvorming is er niet te zien, maar ik ben er ook niet mee bezig. Ik begrijp je vrees voor littekenvorming trouwens niet: ik draag meestal een broek op openbare plaatsen, dus who cares als er een blauwe plek of bultje op je kont staat??

Ik kan mij ook bijna geen enkel beroep inbeelden waar je de ganse dag in je blote kont zou moeten rondlopen... Dus waarom zorgen maken over eventuele littekens?
 
Het gaat me eerder over littekenweefsel intern zodat het moeilijker word om er een naald door te krijgen...
 
Ik injecteer al 9 jaar elke 10 tot 14 dagen, afwisselend linkerbil en rechterbil. Voor mij is dit steeds pijnloos. Veel littekenvorming is er niet te zien, maar ik ben er ook niet mee bezig. Ik begrijp je vrees voor littekenvorming trouwens niet: ik draag meestal een broek op openbare plaatsen, dus who cares als er een blauwe plek of bultje op je kont staat??

Ik kan mij ook bijna geen enkel beroep inbeelden waar je de ganse dag in je blote kont zou moeten rondlopen... Dus waarom zorgen maken over eventuele littekens?

not srs:

Stel dat ik in de toekomst wil gaan bijverdienen als travestiet... :whip:
Dan wel geen erg succesvolle vrees ik met mijn hoeveelheid spieren, maar alle opties open houden he!
 
En dat punt moet je zeker niet vergeten.
Van een UG lab weet je nou eenmaal niet hoe steriel er gewerkt wordt en hoe steriel het uiteindelijke product is.
Je hebt met een niet steriele compound subq veel eerder problemen/zwellingen/ontstekingen dan IM.

Serieus ?

Je zou juist andersom verwachten
 
Het gaat me eerder over littekenweefsel intern zodat het moeilijker word om er een naald door te krijgen...

Ik heb de indruk dat het net omgekeerd is. Het injecteren lijkt steeds makkelijker en pijnlozer te gaan.

Ik heb bij zware diabetespatienten al wel zware littekens gezien, maar deze mensen spoten tot 5 maal per dag, dat is dus een veel hogere frequentie.

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

not srs:

Stel dat ik in de toekomst wil gaan bijverdienen als travestiet... :whip:
Dan wel geen erg succesvolle vrees ik met mijn hoeveelheid spieren, maar alle opties open houden he!

lol
 
Maar als het ampullen zijn, hoe doe je dan, bv 70mg?
Dan heb je toch altijd rest?
In ieder geval is, zoals je al zei, na enkele injects de gevoeligheid op de injectplaats al een pak verminderd.
Zodanig dat dit eigenlijk helemaal niet meer hinderlijk is.
Blijkbaar wen je aan dat UG spul :D

Ik moet ook nog zeggen dat ik me stukken beter voel dan voorheen.
Constant moe en wat down, nergens echt zin in, gekelderd libido...
Al deze problemen zijn nu al na 2 weken van de baan.
Mijn vrouw ziet ook echt het verschil :p
Die is ook blij dat ik nu op TRT zit...
In 3 weken mijn E2 controleren en hopelijk zit die binnen de limiet, anders moet ik nog arimidex bijnemen...

heb je geen lege vial? trek je hele ampul gewoon leeg in de spuit en de rest stop je in die vial
 
Back
Naar boven