Fitness Seller

Test e te warm geworden, suggesties? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spaghettiarm

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
80
Waardering
24
Lengte
1m92
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
Ik heb dus een stash test E noodgedwongen een week in een warme auto moeten laten liggen van de zomer. Niet in het licht, wel behoorlijk warm, dus geen “Testosterone Enanthate Injection should be stored at 20º to 25ºC”

Is het nog wel te gebruiken? Ik heb 1 injectie gezet en heb enorme pip al 5 dagen.
Ik weet: een kaasverhaal:D, maar ben benieuwd of bijv een nachtje in de vriezer eventuele bacteriele opbouw teniet zou doen. Of wat dan ook. Ik hoor het graag
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus een stash test E noodgedwongen een week in een warme auto moeten laten liggen van de zomer. Niet in het licht, wel behoorlijk warm, dus geen “Testosterone Enanthate Injection should be stored at 20º to 25ºC”

Is het nog wel te gebruiken? Ik heb 1 injectie gezet en heb enorme pip al 5 dagen.
Ik weet: een kaasverhaal:D, maar ben benieuwd of bijv een nachtje in de vriezer eventuele bacteriele opbouw teniet zou doen. Of wat dan ook. Ik hoor het graag

Waarschijnlijk is de stof niet meer goed opgelost. Waardeer je kristallysering krijgt en dus een hoop pip. Als je dat wilt oplossen is het opnieuw verhitten ( Heb wel is gelezen dat ze dat in een magnetron doen bij home made brews) maar heb ik weinig verstand van

Galen Cools kunnen hier vast andwoord op geven

Mijn tip. Gooi lekker die vials weg en koop nieuwe.
 
Ijsklontje erbij om te koelen.

Gewoon wegsmijten, paar tientjes en je hebt een nieuwe. Ooh, en geen pip of ander gezeik.

Easy choice dus
 
Ah, en het geld groeit hem vast op zijn rug of heeft misschien wel een geldboom in zijn achtertuin.
 
Waarschijnlijk is de stof niet meer goed opgelost. Waardeer je kristallysering krijgt en dus een hoop pip. Als je dat wilt oplossen is het opnieuw verhitten ( Heb wel is gelezen dat ze dat in een magnetron doen bij home made brews) maar heb ik weinig verstand van

Galen Cools kunnen hier vast andwoord op geven

Mijn tip. Gooi lekker die vials weg en koop nieuwe.
au bain marie verwarmen , ff smeltpunt test oozoeken is gewoon nog goed . wel ff thermometer erbij
 
In de vriezer dood je merendeel van de bacteriën niet en vertraag of stop je de vermenigvuldiging vooral (afhankelijk van temperatuur), na ontdooien vermenigvuldigen die weer lekker door.

In olie en de bewaar/oplosmiddelen erin groeien ze moeilijker maar nog voldoende. Bij een hogere temperatuur kunnen ze makkelijker vermenigvuldigen (+35). Als het gekristalliseerd is (bij lage temperaturen) helpt opwarmen en je zou tot 60-70 graden kunnen opwarmen om de bacteriën te doden. Normaal zet je het flesje in heet water bij kristallisatie en je het tot ca 70 graden kunnen laten opwarmen. Rubberen dopje zou ik er dan even afhalen en microgolf zou ik niet riskeren.

Weggooien en opnieuw bestellen is de beste optie om infecties te voorkomen.
 
Ben je nou serieus moeilijk aan het doen voor 1 vial test? Als je 2 keer naar de kapper gaat ben je al meer geld kwijt, daar ga je toch geen risico op ontsteking voor lopen?
 
Misschien wil hij de kapper niet 2x overslaan :p
 
Misschien wil hij de kapper niet 2x overslaan :p

Daar heb je een heel goed punt.

TS, bij nader inzien raad ik u toch aan om die zooi gewoon te injecteren. Allles voor de contouren!
 
Ben je nou serieus moeilijk aan het doen voor 1 vial test? Als je 2 keer naar de kapper gaat ben je al meer geld kwijt, daar ga je toch geen risico op ontsteking voor lopen?

Ben je nou serieus te beroerd om te begrijpend te lezen? Waar heb ik gezegd dat het om 1 vial gaat? Enlighten me. Please.

*haalt diep adem

Het dus niet om slechts 1 vial.
Er is geen enkele visuele indicatie dat het niet goed meer zou zijn.

Vroeg me gewoon af of de PIP te maken heeft met een te warme opberging. Ben hier nog steeds erg benieuwd naar.
 
Hoe lang lag het in je auto?
Hoe warm was de buitentemp. Toen?

In een auto kan de temperatuur snel en hoog oplopen, ik kon mijn hond al na een half uur in de grijze bak kiepen.( kulletjes wat hond betreft)
 
Hoe lang lag het in je auto?
Hoe warm was de buitentemp. Toen?

In een auto kan de temperatuur snel en hoog oplopen, ik kon mijn hond al na een half uur in de grijze bak kiepen.( kulletjes wat hond betreft)

Lolz

On topic:
5 dagen in dashboardkastje met 32 graden buiten. Alles netjes in de verpakking.
 
Back
Naar boven