XXL Nutrition

Test E + Test Prop

Bezoekers in dit topic

Ik ben de trainingspartner van metal chris en we hebben dezelfde kuur en trainen samen.
De pomp is inderdaad geweldig en de kracht is na 2 weken al toegenomen!


Helaas heb ik wel last van de volgende bijwerkingen:

-Pijnlijke plekken waar geïnjecteerd is geworden(heel erg opgezwollen en kan hierdoor amper lopen).
-Opgezette prostaat hierdoor voel ik pijn in mijn onderbuik en moet ik vaker plassen dan normaal.-slapen is echt lastig geworden door de testo. Ik word meermaals 's nachts wakker en kom dan moeilijk in slaap(heb al melatonine gehaald om zo een betere nachtrust te krijgen aangezien deze wel hard nodig is).

Tips om deze bijwerkingen te beperken zijn welkom.......

Je kan misschien wat finasteride mee laten lopen, maar misschien dat de ervaren personen daar op kan reageren of je dat samen met aas kan gebruiken. Suc6 beide met de kuur

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

zow prop is gelukkig op, na 8x zetten.
sinds gisteren wat last van griep/verkoudheid verschijnselen a moe/duf gevoel, keelpijn, loopneus etc.. beetje geval van test flu?
traingen gaan verder lekker, paar pr`s nog gebroken, dumbbell drukken ging 5reps met 55kg`s per arm. Schouders minder gewicht aan het pakken en meer aan t focussen op uitvoering en pomp, merk dat mijn aanhechtingen/pezen best gevoelig worden, schouders/elleboog/pols.
Gewicht stond laatste keer op 97,5kg dus t gaat goed zover:) straks en morgevroeg er weer flink tegenaan dus:)

Ja dat gaat iderdaad heel lekker aanvoelen, maar ik heb er een ganglion aan overgehouden op mijn pols. Je pezen gaan echt op zijn kl*te krijgen. Pas wel op met te veel kilo's met dumbbells.
Maar ik twijfel nog of ik die ganglion daardoor overhield. 1e keer cortico spuit erin gehad en kwam weer terug, is erg vervelend als je hem hebt, want ze blijven terug komen. Wie kent dit probleem meer eigenlijk?
 
Hey aan je pics te zien ben je behoorlijk big;-)

Hoe gaat het met de voorderingen voorderest?

Grtz Martijn.
 
Zow, even flink doorgetraind, de laatste shot deze week gehad....
gewicht staat nu op 102kg...
qua kracht niet heel veel meer vooruit gegaan, wel gewoon weer heerlijke trainingen en nog paar kg gepakt.
Ben zelf erg tevreden over de kuur als over t resultaat.

2m67289.jpg


ff foto van tussen de schoudertraining;)
full body pics komen nog, ff zorgen voor goeie belichting etc, anders is t ook zonde
 
Holy crap bro ... en dit na je 1ste kuurtje ... dit gaat nog wat geven in de toekomst.
 
Holy crap bro ... en dit na je 1ste kuurtje ... dit gaat nog wat geven in de toekomst.

Thanks hope so;)

Volgend jaar weer 500mg test maar dan denk k primo erbij ofzow.

wel een heerlijk gevoel deze 10weken al, t voelt gewoon allemaal beter, lekkerder. Kan er niets slechts over zeggen tot nu toe...
 
Je voorkant vind ik echt sick, maar die rug vind ik wel klein eigenlijk, lijkt alsof ie zwaar achterloopt? Veel respect trouwens, wat je tot nu toe heb bereikt met zo weinig juice :)
 
zwaar achterloopt.....alsof hij een ecto rug heeft....wat een rare beredenatie

Ziet er goed uit kerel...erg goed
 
Ziet er zeer bruut uit
 
zwaar achterloopt.....alsof hij een ecto rug heeft....wat een rare beredenatie

Ziet er goed uit kerel...erg goed

Vind z'n schouders, borst, armen allemaal erg dik/bol maar rug is gewoon duidelijker minder. Snap niet waarom het een rare beredenatie is.
 
Vind z'n schouders, borst, armen allemaal erg dik/bol maar rug is gewoon duidelijker minder. Snap niet waarom het een rare beredenatie is.

Ik zal snel een goeie foto posten van de rug;)

bij die foto ligt t behoorlijk aan de belichting...en anders zou ik zeggen zie mijn fotogalerij...daar staan ook nog fotos in van mijn rug..als k t goed heb
 
Ik zal snel een goeie foto posten van de rug;)

bij die foto ligt t behoorlijk aan de belichting...en anders zou ik zeggen zie mijn fotogalerij...daar staan ook nog fotos in van mijn rug..als k t goed heb

Okey, ja die in je gallerij ziet er wel beter uit. Waarschijnlijk lijkt je rug ook kleiner op de foto door je mega schouders :)
 
Tijdens training 2 weken terug ofzo zag ik de vooruitgang goed man, lekker kuurtje geweest voor jou he :D Rug loopt misschien beetje achter maar dat trekt vanzelf wel bij. Je bent nu verdomme ongeveer net zo zwaar als mij. Ben benieuwd hoeveel je overhoud als je er ca 4% vanaf krijgt en het vocht is weggetrokken.
 
Laatst bewerkt:
Okey, ja die in je gallerij ziet er wel beter uit. Waarschijnlijk lijkt je rug ook kleiner op de foto door je mega schouders :)

T ligt veel aan de belichting merk ik, bij die andere foto`s was t meer geel licht en donkerdere ruimte waardoor lijnen en dikte goed uitkomen, deze fotos maakte de xenon flitser alle lijnen en dikte compleet vlak...ik zal zorgen voor betere fotos;) dan oordeel je dan maar nog eens:)

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Tijdens training 2 weken terug ofzo zag ik de vooruitgang goed man, lekker kuurtje geweest voor jou he :D Rug loopt misschien beetje achter maar dat trekt vanzelf wel bij. Je bent nu verdomme ongeveer net zo zwaar als mij. Ben benieuwd hoeveel je overhoud als je er va 4% vanaf krijgt en het vocht is weggetrokken.


Thanks;)
Jah t is zeker nog niet zo goed als jou rug maar das ook echt waanzin die dikte! ik ben benieuwd...gaan we aan werken he;)
 
T ligt veel aan de belichting merk ik, bij die andere foto`s was t meer geel licht en donkerdere ruimte waardoor lijnen en dikte goed uitkomen, deze fotos maakte de xenon flitser alle lijnen en dikte compleet vlak...ik zal zorgen voor betere fotos;) dan oordeel je dan maar nog eens:)

Is goed man;)
 
Ik vind het er prima uitzien. Hoe is het met de puffy nipples? Had je die al of is dat van de kuur? Of lijkt het maar zo op de foto?
 
Als ik jou was zou ik mee doen aan de DBB fotocontest ;)
 
Ik vind het er prima uitzien. Hoe is het met de puffy nipples? Had je die al of is dat van de kuur? Of lijkt het maar zo op de foto?

Altijd al een beetje gehad, maar dat ligt veel aan mijn vetpercentage merk ik, wordt ik droger = minder last van. T is in ieder geval niet erger geworden tijdens kuren dus...

Over 3 a 4 weken beginne met aftrainen, dacht aan combi, ecay + clen...
 
Chris ff topic uit het oog verloren, damn kerel echt ferme progressie geboekt!
 
Facking nette progressie man haha. Ben er zwaar enthousiast over;)
 
Back
Naar boven