XXL Nutrition

Test E + Test Prop

Bezoekers in dit topic

idd heel goed fysiek......lekker doorgaan zo!
 
haha je bent inderdaad wel gegroeid!
Ik ben uit omgeving Heerlen... waar train je? Gym n Juice zeker?
 
20qeyyx.jpg


zksahy.jpg


---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

haha je bent inderdaad wel gegroeid!
Ik ben uit omgeving Heerlen... waar train je? Gym n Juice zeker?

nope in brunssum;)
 
Zow vandaag begonnen met nolva + aromasin.
Ben ook maar gelijk begonne met de clen, 2 weeks on ,2 weeks off. Dus kijken hoe snel t zal gaan ermee...
 
Blijf je je logje nog updaten tot na de nakuur?
 
Blijf je je logje nog updaten tot na de nakuur?

Dat was wel de bedoeling. Plak er meteen updates met clen aanvast denk k.
Af en toe gewicht update/vet % en misschien wat foto`s erbij weer.
 
Dat was wel de bedoeling. Plak er meteen updates met "clenbuterol">clen aanvast denk k.
Af en toe gewicht update/vet % en misschien wat foto`s erbij weer.

Nice.

Wel een beetje vaag dat je al gelijk na je kuur eigenlijk je cut al inzet. Ik heb
altijd begrepen dat je dat je gewonnen massa geheid zou kosten...
 
Nice.

Wel een beetje vaag dat je al gelijk na je kuur eigenlijk je cut al inzet. Ik heb
altijd begrepen dat je dat je gewonnen massa geheid zou kosten...

Beetje een gokje, t vocht verlies je toch de komende weken. Ik blijf mijn eiwitten hoog houden verder en iets anders trainen, vooral wat minder zwaar. Dus we zullen zien
 
Beetje een gokje, t vocht verlies je toch de komende weken. Ik blijf mijn eiwitten hoog houden verder en iets anders trainen, vooral wat minder zwaar. Dus we zullen zien

Ik wilde het eigenlijk ook doen, maar het is leuk om te zien dat iemand het voor mij gaat testen, voor ik er
zelf aan begin :)

Trouwens, de eerste paar weken zit je sowieso nog met een soort van 'afterburn' van de test en icm clen
zou dat ook wel wat spiersparend kunnen werken.
 
ja ferme gains gemaakt, ik heb met de clen aan men spieren gezeten tijdens de cut vorige zomer, iets te diep gegaan, als je calorie iname voldoende blijft zou dit bij jouw niet mogen gebeuren. zelf zou ik persoonlijk wel wachten tot na de nakuur met de clen. omdat je nu deze weken nog een deel vocht gaat verliezen!
wrm nu niet beginnen met caffeine om dat extra vocht nog kwijt te geraken en een beetje boost te geven en dan na je nakuur met clen beginnen?
Natuurlijk ben ik wel benieuwd wat de clen nu met je gaat doen :D
 
Bro hoe gaat het met de "clenbuterol">clen?

Tot nu toe erg tevreden! elke 2 dagen opgehoogd met 20. nu aan de 80mcg/d, buikvet is wat weggetrokken lijkt al zo, op weegschaal niet heel veel verschil, 1kgtje tot nu toe na een week maar dat lijkt me ook meer t vocht wat wegtrekt van na de kuur...
verder geen trillende handjes etc, alleen soms wat hoofdpijn, maar dan veel water erbij en daar ook geen last meer van.
 
20qeyyx.jpg


zksahy.jpg


---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------



nope in brunssum;)

NICE!!!! Respect! Echt jammer dat ik door mijn opleiding/werk niet mijn geplande Test E kuur kan doen, cker als ik deze resultaten zie!
 
mooie log kerel!
armen zijn netjes.
als ik ooit dezelfde vorm (niet de dikte) krijg zal ik blij zijn.

heb ook ooit zo'n date gehad via internet met zo'n geval.
toen ik in die straat kwam stond ze buiten op me te wachten bij afgesproken huisnummer.
ben toen maar snel als een gek doorgereden :D
 
mooie log kerel!
armen zijn netjes.
als ik ooit dezelfde vorm (niet de dikte) krijg zal ik blij zijn.

heb ook ooit zo'n date gehad via internet met zo'n geval.
toen ik in die straat kwam stond ze buiten op me te wachten bij afgesproken huisnummer.
ben toen maar snel als een gek doorgereden :D

Flink traine he kerel;)

haha waarom kent iedereen mijn topic over die date:P gvd haha :fuu:
 
Hoe is het nu bevallen die clen in je nakuur?
 
Hoe is het nu bevallen die clen in je nakuur?

Ik had er meer van verwacht laat k het zo zeggen.

Werd er erg shaky van, en zelfs angstig op sommige momenten. Geen fijn spul.
Voor mij werkte de ecay beter dus daar ben k toen mee verder gegaan. Paar % eraf tot ik op vakans aders op me buik had staan zonder me voeding aan te passen.
 
Back
Naar boven