AndroidHealthClinic

Test E + Test Prop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zow prop is gelukkig op, na 8x zetten.
sinds gisteren wat last van griep/verkoudheid verschijnselen a moe/duf gevoel, keelpijn, loopneus etc.. beetje geval van test flu?
traingen gaan verder lekker, paar pr`s nog gebroken, dumbbell drukken ging 5reps met 55kg`s per arm. Schouders minder gewicht aan het pakken en meer aan t focussen op uitvoering en pomp, merk dat mijn aanhechtingen/pezen best gevoelig worden, schouders/elleboog/pols.
Gewicht stond laatste keer op 97,5kg dus t gaat goed zover:) straks en morgevroeg er weer flink tegenaan dus:)
 
Ziet je voedingsschema er hetzelfde uit als voor je kuur? Of eet je nu net meer? Kan je het misschien eens posten. Vind het altijd wel interessant om het complete plaatje te kennen als ik iets volg.
 
nou voeding is idd sterk verbetert ten opzichte van voorheen. Voorheen at ik gewoon waar k zin in had en kreeg k veel te weinig eiwitten binnen, maar ik groeide wel gewoon goed.
wat ik nu zoal binnen krijg.

ontbijt is 4 eieren met blikje tonijn in de pan samen gebakken
2 uur later een shake. 4 boterhammen met ham/kaas.
2 uur later 250gram kwark met schep proteine erdoorheen.
2 uur later 4 boterhammen met ham/kaas. blikje ananas erbij nog. + 250gram gram met proteine.
thuis voor t trainen 250gram kipfilet op tartaar. met 200gram groente. en een banaan.
na t trainen, dextrose met een shake en erna nog wat brinta pap.
verder veel water door de dag heen 2 a 3 L.
 
Gaat goed chris. Ik moet ff kijken of ik morgen kan komen trainen...heb enorm veel last van mn schouder en elleboog. Laat het je weten...
 
Gaat goed chris. Ik moet ff kijken of ik morgen kan komen trainen...heb enorm veel last van mn schouder en elleboog. Laat het je weten...

maak er anders donderdag van;)?
 
Ja ik kijk ff hoe het aanvoelt, ga iig niks forceren. Zodra ik t gevoel heb dat ik weer hard kan trainen laat ik het je weten ;)
 
14xyq1d.jpg
ff een foto tussendoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
4qr053.jpg


oi6fli.jpg


belichting was echt waardeloos op de fotos, zwaar overbelicht, dus komende week weer betere maken na een training, maar denk post ze anyway;)
Vooruitgang gaat goed. Alles blijft maar omhoog gaan qua kracht, wordt steeds voller, en iedereen komt nu ook vragen of ik iets extra`s pak dus...altijd goed om te horen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
goed fysiek man, flinke schouders ook!

succes verder!
 
sweet ! ziet er al goed uit kerel ... dit gaat iets worden ;)
 
Was jij niet die gozer die date had met die dikke chick dat je je had verstopt?
 
Jij hebt een goede ondergrond jongen.. Go for it! ;)
 
4qr053.jpg


oi6fli.jpg


belichting was echt waardeloos op de fotos, zwaar overbelicht, dus komende week weer betere maken na een training, maar denk post ze anyway;)
Vooruitgang gaat goed. Alles blijft maar omhoog gaan qua kracht, wordt steeds voller, en iedereen komt nu ook vragen of ik iets extra`s pak dus...altijd goed om te horen;)

Ziet er goed uit mn jong, ben je trouwens droger geworden?

Was jij niet die gozer die date had met die dikke chick dat je je had verstopt?

:roflol:

Ik had die chick nog gezien op een feest.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

zow prop is gelukkig op, na 8x zetten.
sinds gisteren wat last van griep/verkoudheid verschijnselen a moe/duf gevoel, keelpijn, loopneus etc.. beetje geval van test flu?
traingen gaan verder lekker, paar pr`s nog gebroken, dumbbell drukken ging 5reps met 55kg`s per arm. Schouders minder gewicht aan het pakken en meer aan t focussen op uitvoering en pomp, merk dat mijn aanhechtingen/pezen best gevoelig worden, schouders/elleboog/pols.
Gewicht stond laatste keer op 97,5kg dus t gaat goed zover:) straks en morgevroeg er weer flink tegenaan dus:)

Komt door de test, je hebt nu gewrichten van een 80 jarige. Grootste kans op blessure is in je kuur, rustig aan doen dus bro;)
 
Klopt, droger en stukken harder en constant gepompt. Aders waar k nooit aders gezien heb tijdens t trainen. Foto`s geven t alleen niet goed weer vind ik persoonlijk, stukken vlakker dan t eigenlijk is maja next time betere foto.
en ja ik had met die giga olifant per ongeluk een date, die ik heel snel er weer uit had gewerkt:P
 
Progress gaat goed:)
99kg nu. Prestaties gaan elke week nog omhoog. 5 reps met 60kg dumbbells press. 5 reps met 46kg dumbbells met schouder drukken. Benchpress 1x 160 en 5x5x140kg set gedaan.
Ik post tot t einde even geen fotos meer. Nu ook aan t zonne erbij voor kleurtje dus benieuwd naar t resultaat over paar weken. Zelf erg tevreden erover, en voor de puntjes op de i gezet wat nodig waren:)
 
vre schone resultaten al ... keep up the good work ;-)
 
mooie vooruitgang en idd droger, zie het vooral aan je gezicht :D
blijven knallen kerel!
 
mooie vooruitgang en idd droger, zie het vooral aan je gezicht :D
blijven knallen kerel!

idd beetje vochtkop:P maja daar heb k al snel last van dat mijn wangen wat snel vol worden:D
elke training is een genot, zal afkicken worden erna vrees ik...
tot nu toe de sides na 7weken:
-2x last gehad van me prostaat, beetje vreemd gevoel.
-af en toe onrustig slapen
-heel klein beetje prikkelbaarder

dus erg verwaarloosbaar:)
voor de rest niets dan lof
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven