MuscleMeat

Test e tren a masteron anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Zo, das weer ff geleden hier op het forum, zou me eigenlijk weer opnieuw voor moeten stellen. . Nou goed even wat kennis bijgeschaafd maar wil toch even wat positieve en negatieve feedback.

Kuur voorstel
Week 1tm 12. 750mg test E pw
Week 1tm 10. 75mg tren A ed
Werk 1tm 12. Mast E 600 pw (?)
::::::::::::::::::::::::anavar::::::::::::::::::::::?

Maar daar ben ik nog niet lekker uit of ik dat wel en hoe erbij zou zetten.de mast en en anavar. keuze van tren A ipv E is omdat ik echt de meest verschrikkelijke lul word op tren E .



Nakuur is in kannen en kruiken... hcg loopt mee.. nolva uiteraard 2 weken na laatste inject. .

Thx Broeders..
 
Kuurlog gemaakt ?

Wat zijn je doelen en je verwachting van deze kuur ?
 
still alive? ik ben wel benieuwd naar deze kuur log
 
10 weken ed prikken:D
Ziet er lekker uit
 
Ligt aan t merk
Denk dat hij 150mg/ml heeft. Dus een halve ml:-)
 
Slinnaaldje in delts gaat wel prima.
 
Slinnaaldje in delts gaat wel prima.
Kan dit met alle AAS of alleen AAS op water basis? Lijkt me dat AAS op oliebasis moeilijk is te injecteren met een slinspuitje, of niet?
 
Kan dit met alle AAS of alleen AAS op water basis? Lijkt me dat AAS op oliebasis moeilijk is te injecteren met een slinspuitje, of niet?

Hij heeft over tren a, die heb je niet op waterbasis. Gaat wel wat langzamer met slin ja.
 
still alive? ik ben wel benieuwd naar deze kuur log


Haha..still alive. Maar moet zeggen was de tren redelijk snel zat en eruit gegooid.Had het kunnen weten maar dacht ga gewoon voor ace, voordeel was weer snel met beide benen op de grond. En relatie valt denk nog te redden ;):p
 
Haha..still alive. Maar moet zeggen was de tren redelijk snel zat en eruit gegooid.Had het kunnen weten maar dacht ga gewoon voor ace, voordeel was weer snel met beide benen op de grond. En relatie valt denk nog te redden ;):p

ow men, je wordt gewoon bang voor tren zo. heb jij dat met alle esters? en wat heb je dan precies? haha
 
ow men, je wordt gewoon bang voor tren zo. heb jij dat met alle esters? en wat heb je dan precies? haha

Nee alleen tren.
Sterk, zeer goeie gains. Erg open voor als een puber verliefd worden, achterdochtig jaloers.Als een puppy erachter aan lopen. Dingen gewoon niet willen zien. Onredelijk zeer korter lontje. En vrouwen ruiken de feramonen :p .
 
Nee alleen tren.
Sterk, zeer goeie gains. Erg open voor als een puber verliefd worden, achterdochtig jaloers.Als een puppy erachter aan lopen. Dingen gewoon niet willen zien. Onredelijk zeer korter lontje. En vrouwen ruiken de feramonen :p .

gewoon labiel dus haha
 
Volgensmij wordt iedereen dat alleen wil de helft het zelf niet zien :roflol:

Hoe zit het verder, wel lekker gegaind verder?
 
Back
Naar boven