MuscleMeat

test e tren e, anadrol kuurlog

Bezoekers in dit topic

Fitnesslover

Cool Novice
Lid geworden
24 mei 2019
Berichten
86
Waardering
14
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Hoi ik ga een logje bijhouden

4 dagen geleden eerste prik gezet 500mg test e, 200mg tren e maar ga de tren uppen naar 400mg

Zit nu aan 100mg anadrol maar voel er nog niks van na 4 dagen is dit normaal? Wou deze keer is een leuke kickstart doen maar de tren zal binnekort zijn werk wel doen. :D
 
Ik lees dat bij sommige anadrol gewoon niet goed werkt, ik zal er wel 1 van zijn of moet ik nog geduld hebben?
 
Wat verwacht je ervan te merken?
 
Wat verwacht je ervan te merken?
Meer kracht had ik wel verwacht, het was de eerste keer oxy ik had er misschien te hoge verwachtingen van.
 
Ik vind het raar ik weeg rond de 80kg dan zou je toch moeten opblazen met vocht en kracht, maar dat is dus niet zo.
 
Ik vind het raar ik weeg rond de 80kg dan zou je toch moeten opblazen met vocht en kracht, maar dat is dus niet zo.

dat komt niet na 4 dagen. Hoelaat neem je je anadrol ? alles in 1x pre workout?
 
dat komt niet na 4 dagen. Hoelaat neem je je anadrol ? alles in 1x pre workout?
50mg in de ochtend en dan 50mg vlak voor de workout in de avond.
 
Ik neem nooit orals maar het hele idee achter oral kickstart is dat het toch meteen "inkickt" so to speak.
Als je na 4 dagen op 100 mg anadrol nog niks merkt is wel gek.
Zelfs met test met lange esters kom ik al snel gewicht/vocht aan.
 
Ik neem nooit orals maar het hele idee achter oral kickstart is dat het toch meteen "inkickt" so to speak.
Als je na 4 dagen op 100 mg anadrol nog niks merkt is wel gek.
Zelfs met test met lange esters kom ik al snel gewicht/vocht aan.
Ik vind het ook vreemd, er was zelfs een krascode op en het was legit dus hoe kan dat nou? Maar goed we gaan blijven knallen op test tren ga je al lekker.

Mijn eerste dag anadrol was zaterdag toen maar 25mg van genomen, dan 2de dag 50mg en nu de laatste 2 dagen 100mg mijn maten merken zowat de eerste dag al meer kracht.
 
Volgende keer toch maar is dbol proberen :D
 
Ik neem nooit orals maar het hele idee achter oral kickstart is dat het toch meteen "inkickt" so to speak.
Als je na 4 dagen op 100 mg anadrol nog niks merkt is wel gek.
Zelfs met test met lange esters kom ik al snel gewicht/vocht aan.
Om nog terug te komen op deze met lange esters duurt het bij mij minstens 5 weken voor ik wat merk maar dan vliegen de kilo's erbij.
 
Zit dat 'inslagpunt' niet zo'n beetje rond de 7e dag?
 
Zelfs op 200mg anadrol duurt het even.
 
Ik merk nu wel dat ik wat minder kan eten, hopelijk gaat het over of de dosis verlagen naar 50mg.

Nog mensen hier last van?
 
Verminderde eetlust en problemen met je digestion zijn zowat de meest voorkomende en obvious side effects van orals. Als je 5 min de tijd had genomen om de troep die je neemt te googlen had je dit kunnen weten.
 
Dag 8 ik merk serieuze krachttoename gaat lekker :D
 
Week 3: van 80 naar 84kg gegaan maar nu zit ik met een serieuze tegenvaller ik ben namelijk wat ziek geworden, ik ben misselijk krijg niet veel eten binnen voel me slap enz... wat zou ik doen? Kuur doorzetten, orals blijven doorpakken?

Of moet ik gewoon doorzetten misschien is het gewoon een test flu maar dit is de eerste keer dat ik dit meemaak
 
Back
Naar boven