XXL Nutrition

test e tren e, anadrol kuurlog

Bezoekers in dit topic

Test is test en tren is tren idd maar de olie kan variëren en de benzyl alcohol etc. Je gebruikt ug labs dus alles kan variëren per batch
Wat zou ik dan het beste doen om in het vervolg geen 4 dagen injectiepijn te voelen? Kan een vial opwarmen zoveel helpen ik geloofde nooit in die trucjes maar ik denk dat ik de volgende keer toch maar ga proberen.

Ik heb geen bijzondere genen, maar niemand heeft Tren nodig op een eerste kuur en iedereen kan op Test echt wel wat massa pakken, zolang je voeding en training maar op orde zijn. Je moet het overigens zelf weten.
Nee klopt heb je gelijk is een heftig goedje en achteraf gezien ook wat spijt van, had namelijk toch een serieuze tren dip wat zeker niet vorderend is om de behaalde gains te behouden. Vandaar kortere periode kuur nu en lagere dosis en HCG erbij gebruiken deze keer. We leren uit onze fouten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat zou ik dan het beste doen om in het vervolg geen 4 dagen injectiepijn te voelen? Kan een vial opwarmen zoveel helpen ik geloofde nooit in die trucjes maar ik denk dat ik de volgende keer toch maar ga proberen.


Nee klopt heb je gelijk is een heftig goedje en achteraf gezien ook wat spijt van, had namelijk toch een serieuze tren dip wat zeker niet vorderend is om de behaalde gains te behouden. Vandaar kortere periode kuur nu en lagere dosis en HCG erbij gebruiken deze keer. We leren uit onze fouten.
Ik warm zelf me vials op en moet veel roteren, krijg helaas pip van veel merken en heb niet de oplossing voor je hiervoor
 
Ik warm zelf me vials op en moet veel roteren, krijg helaas pip van veel merken en heb niet de oplossing voor je hiervoor
Dan ga ik dat eens proberen, de vorige cycle van me was in de zomer toen waren de vials natuurlijk altijd lekker warm :D Vandaar misschien dat het nu pijnlijk is paar dagen na de injectie.
 
Nee klopt heb je gelijk is een heftig goedje en achteraf gezien ook wat spijt van, had namelijk toch een serieuze tren dip wat zeker niet vorderend is om de behaalde gains te behouden. Vandaar kortere periode kuur nu en lagere dosis en HCG erbij gebruiken deze keer. We leren uit onze fouten.
Als je gains wil behouden moet je niet off gaan en blasten-cruisen. Overigens wil ik je daar niet toe aanzetten, maar dat is wel de weg om massaverlies te voorkomen. Je kunt trouwens met off gaan ook redelijk je massa van een eerste kuur vasthouden als je voeding en training op orde blijven en je goed nakuurt (alhoewel over dit laatste nog wel discussie is).

Voor pip: wat is de concentratie? Misschien heb ik er overheen gelezen en heb je het al genoemd; excuses in dat geval.
Op 500 mg / ml ging ik stuk, maar op 250 mg / ml helemaal nergens last van. Toen ik 500 mg / ml stackte met Mast had ik ook nergens last van. Verder kan inmasseren helpen en daarna wat bewegen. Ik zet bij voorkeur voor m'n training, maar dat is persoonlijk. Er zijn ook mensen die voor het slapen gaan zetten.
 
Een goede lange naald pakken scheelt ook een hoop pijn.weet niet waarmee je nu zet?
 
*lange naald is dikker ook dus zal uiteindelijk ook meer littekenweefsel geven
 
Een goede lange naald pakken scheelt ook een hoop pijn.weet niet waarmee je nu zet?
Ik zet nu met 0.8x40, maandag is het weer zover prikdag ik ga wat spelen met de dosis iets minder zetten en de vial opwarmen. Als het dan nog 4-5 dagen pijn doet stap ik gewoon over naar een ander merk.
 
Als je gains wil behouden moet je niet off gaan en blasten-cruisen. Overigens wil ik je daar niet toe aanzetten, maar dat is wel de weg om massaverlies te voorkomen. Je kunt trouwens met off gaan ook redelijk je massa van een eerste kuur vasthouden als je voeding en training op orde blijven en je goed nakuurt (alhoewel over dit laatste nog wel discussie is).

Voor pip: wat is de concentratie? Misschien heb ik er overheen gelezen en heb je het al genoemd; excuses in dat geval.
Op 500 mg / ml ging ik stuk, maar op 250 mg / ml helemaal nergens last van. Toen ik 500 mg / ml stackte met Mast had ik ook nergens last van. Verder kan inmasseren helpen en daarna wat bewegen. Ik zet bij voorkeur voor m'n training, maar dat is persoonlijk. Er zijn ook mensen die voor het slapen gaan zetten.
Ja klopt, je kan zeker een deel van de behaalde gains houden als je off gaat. Maar bij mij was het een combinatie van alles. Tren dip, een onverwachte vakantie waardoor ik mijn nakuur niet volledig kon uitwerken (rondlopen zonder test). We pakken het anders aan deze keer HCG is ook iets nieuws voor mij en ga dat nu ook mee laten lopen. Met de HCG begin ik over 3 weken (week 6) 20 units 2x week.

En de concentratie van de test is 250 mg / ml en tren 200 mg / ml dus dat zit wel snor lijkt me.
 
Week 4: Ik begin de sideffecten wel te merken s'nachts zweten als een otter. Het snel warm hebben in het algemeen en mijn geduld is ook iets minder, eetlust is ook wat minder.

Voor de rest gaat het wel goed heb vandaag de spuit opgewarmd is een groot verschil heb een pak minder pijn nu. Ik voel het nog steeds wel maar niet dat ik er echt last van heb zeg maar. Het trainen gaat ook lekkere pump tijdens het trainen.
 
Ja klopt maar ik wou eens het echte werk zeg maar, niet de slimste beslissing dat weet ik maar goed we leven nog. Waarom zou je maar 5-6kg willen pakken als je 10-11kg kan pakken. :flexbiceps::D
Kan met alleen test ook, was 3 weken terug 80kg en weeg nu 85 kg op 14 procent bodyfat met test e 300mg 2x per week (waarschijnlijk lagere bodyfat maar schat liever altijd te hoog in bodyfat). Je hebt geen hele stack nodig om veel massa te pakken, jammer want dit had je kunnen weten als je meer research gedaan had.
 
Kan met alleen test ook, was 3 weken terug 80kg en weeg nu 85 kg op 14 procent bodyfat met test e 300mg 2x per week (waarschijnlijk lagere bodyfat maar schat liever altijd te hoog in bodyfat). Je hebt geen hele stack nodig om veel massa te pakken, jammer want dit had je kunnen weten als je meer research gedaan had.
Dikke 10kg pakken met alleen test gaat je niet lukken hoor, je moet realistisch blijven.
 
Sowieso 10 kilo pakken is onrealistisch.
 
Na gestopt met de anadrol terug 1kg echte spiermassa gepakt het tren feest gaat beginnen. :D

Van 80kg naar 84kg 'gegained' door de oxy, terug gevallen op 82kg nu terug 83.

Ben nu ook meer aan het blowen dan krijg ik tenminste wat eten door men keel. :flexbiceps: Mijn ervaring van oxy: heerlijke kickstart je pakt op elke oefening zeker 10kg meer het vocht is ook leuk als je wat zwaarder wilt gaan ervoor had ik wat last van mijn schouders als ik bv een zware schouder press uitvoerde met de oxy heb je daar geen last van.
 
Sowieso 10 kilo pakken is onrealistisch.
Bij mijn eerste cycle was het toch zo, maar was ook de eerste keer prikken dan reageert je lichaam het beste erop zeker als je er tren bij gooit dan is het helemaal feest.
 
Bij mijn eerste cycle was het toch zo, maar was ook de eerste keer prikken dan reageert je lichaam het beste erop zeker als je er tren bij gooit dan is het helemaal feest.
Dit wordt minder en minder helaas :(
 
Dus voor de mensen die het logje volgen de leuke resultaten gaan nog komen geef het nog 2 weekjes. :cool:
 
Back
Naar boven