XXL Nutrition

test e tren e, anadrol kuurlog

Bezoekers in dit topic

Week 5: voor de eerste keer zelf moeten injecteren was best even stressen maar viel achteraf goed mee. Ik had in de glutes gezet ik heb wel niet helemaal gelijk met de bilsplit hoogte kunnen doen maakt dit iets uit als het wat erboven is? :flexbiceps: Normaal doet men trainingsmaatje dit altijd maar ga het vanaf nu altijd zelf doen wil niet afhankelijk zijn van iemand.
 
Week 5: voor de eerste keer zelf moeten injecteren was best even stressen maar viel achteraf goed mee. Ik had in de glutes gezet ik heb wel niet helemaal gelijk met de bilsplit hoogte kunnen doen maakt dit iets uit als het wat erboven is? :flexbiceps: Normaal doet men trainingsmaatje dit altijd maar ga het vanaf nu altijd zelf doen wil niet afhankelijk zijn van iemand.
Spier is spier, zolang je maar niet te ver naar beneden gaat zit je wel goed
 
Spier is spier, zolang je maar niet te ver naar beneden gaat zit je wel goed
Oké mooi

We zitten nu ook op 85kg al 5kg aangekomen dus gaat lekker. Het kriebelt nu ook wel om te blijven verder cuizen ipv off te gaan nu het zo lekker gaat. :D
 
Ik heb wel nog enorm last van geen eetlust, het is zeker geen pretje force feeding. Ik lees veel dat high test en de tren een beetje verlagen wonderen kan doen. Heeft dit nog zin om dit te proberen in week 5?
 
gaat weer een zeer interessant en waardevol logje worden!
 
Ik heb wel nog enorm last van geen eetlust, het is zeker geen pretje force feeding. Ik lees veel dat high test en de tren een beetje verlagen wonderen kan doen. Heeft dit nog zin om dit te proberen in week 5?
Kunnen ook nog wat naweeën zijn van de oxy..
 
Week 5: voor de eerste keer zelf moeten injecteren was best even stressen maar viel achteraf goed mee. Ik had in de glutes gezet ik heb wel niet helemaal gelijk met de bilsplit hoogte kunnen doen maakt dit iets uit als het wat erboven is? :flexbiceps: Normaal doet men trainingsmaatje dit altijd maar ga het vanaf nu altijd zelf doen wil niet afhankelijk zijn van iemand.
Je bent met tweede kuur bezig en hebt geen idee of je nu juist steekt of niet...?
Je zult het wel voelen wanneer je eens recht door een zenuw/ steekt. Desnoods pak je een spiegel zet die onder je hol,dan zet je een kruisje waar je moet steken.
Kan ook perfect in schouders/bovenbenen en dan zie je het tenminste duidelijker.
Of je laat je vriend het toch maar verder doen, want op die manier loopt gegarandeerd ooit mis.
 
Zolang je je glutes door 4 deelt en rechts boven dat vak zit. Ga je geen zenuwen raken hoor..
Zolang je je glutes door 4 deelt en rechts boven dat vak zit. Ga je geen zenuwen raken hoor..
Is maar een toevoeging om duidelijk te maken dat het niet zomaar ergens random kan worden gezet :). Kans dat je er 1 raakt is inderdaad klein.
 
gaat weer een zeer interessant en waardevol logje worden!
Ik hoop dat dit niet sarcastisch is. :D

Je bent met tweede kuur bezig en hebt geen idee of je nu juist steekt of niet...?
Je zult het wel voelen wanneer je eens recht door een zenuw/ steekt. Desnoods pak je een spiegel zet die onder je hol,dan zet je een kruisje waar je moet steken.
Kan ook perfect in schouders/bovenbenen en dan zie je het tenminste duidelijker.
Of je laat je vriend het toch maar verder doen, want op die manier loopt gegarandeerd ooit mis.
Ik wist wel waar het moest, maar voor de eerste keer bij mezelf wil je gewoon zeker zijn. Je moet het leren toch je kan moeilijk altijd je maatje laten zetten ben je afhankelijk van iemand en dat is ook niet de bedoeling lijkt me.
 
Ik hoop dat dit niet sarcastisch is. :D


Ik wist wel waar het moest, maar voor de eerste keer bij mezelf wil je gewoon zeker zijn. Je moet het leren toch je kan moeilijk altijd je maatje laten zetten ben je afhankelijk van iemand en dat is ook niet de bedoeling lijkt me.
Ik hoop dat dit niet sarcastisch is. :D


Ik wist wel waar het moest, maar voor de eerste keer bij mezelf wil je gewoon zeker zijn. Je moet het leren toch je kan moeilijk altijd je maatje laten zetten ben je afhankelijk van iemand en dat is ook niet de bedoeling lijkt me.
Ik geef je het voordeel van de twijfel :rolleyes:
Ben toch nog benieuwd naar het eind resultaat dus ik volg.
 
Eetlust is meer aan het opkomen misschien gewenning van de AAS? Hoe dan ook ik eet lekker 3500-4000 calorieën nu wat daarvoor zeker niet ging. Gewicht 86kg dus 6kg gepakt gaat lekker. Heb de lekkere tren pumps gemist 2 setjes en je spieren staan op ontploffen en zo hard als een steen. :D
 
Eetlust kan zeker steviger worden in dit geval, als je net hebt gegeten heb je meteen weer honger. Precies of je gooit je eten achter je weg i.p.v. in je mond.
 
Ga je nog een foto posten van je fysiek? Wel benieuwd.
 
Hoi even niet actief geweest, heb het erg druk gehad met een nieuwe job en thuis zijn ze erachter gekomen dat de gewonnen spiermassa niet alleen door een magisch kip met rijst dieet komt dat leverde natuurlijk het nodige gezeik op maar alles is goed nu. :D Nu is de tren echt ingeslagen bij mij werkt het altijd vrij laat in maar dan slaagt het in als een bom gewicht nu 87.5kg wat een heerlijk spul ook die tren, ga altijd lekker hard in de gym heerlijke pumps ook.
 
Foto's post ik volgende week!
 
Wat ook zo leuk is terwijl je on bent is de aandacht van de chickies in en buiten de gym je wordt veel meer aangekeken ze willen je gewoon. :D
 
Zoals beloofd hier de foto's, met spijt gestopt met de cycle 12 weken tren gebruikt, gestagneerd vanaf week 9 maar ik kon het maar niet laten om te stoppen zo heerlijk vind ik het,
Hier foto's dikke 8kg bijgepakt


FOTO: 88kg einde cylce
20200218_180632.jpg
20200218_180653.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven