Fitness Seller

test e tren e, anadrol kuurlog

Bezoekers in dit topic

Is niet altijd gemakkelijk als je heel de dag werkt met soms maar 1 pauze op een dag. Maar is geen excuus kon nog altijd minstens 4 maaltijden naar binnen werken maar dat is niet altijd voldoende.

Als je geen tijd hebt om te eten dan drink je toch gwn 2 liter chocomelk? Drinken heb je altijd tijd voor..
 
Met 500 test, 400 tren en 100 anadrol zou je misschien ook wel wat serieuzer bezig moeten zijn en voeding op orde hebben :o
 
Is niet altijd gemakkelijk als je heel de dag werkt met soms maar 1 pauze op een dag. Maar is geen excuus kon nog altijd minstens 4 maaltijden naar binnen werken maar dat is niet altijd voldoende.

vreten vreten vreten anders schijt ik je bek vol :roflol: rijstwafels met pindakaas enzo moet toch makkelijk lukken?
 
Is niet altijd gemakkelijk als je heel de dag werkt met soms maar 1 pauze op een dag. Maar is geen excuus kon nog altijd minstens 4 maaltijden naar binnen werken maar dat is niet altijd voldoende.
Post je voedingschema eens?
 
Weet je zeker dat je gear real was?
Heb het topic echt of nep gecheckt van het merk dat ik heb, bestaan geen fakes maar dat neem ik niet voor lief ook krascode op het doosje. De bekende side-effecten heb ik ook moeten doorstaan ook viel daar prima mee te leven (snel te warm, extra zweten). Buiten de bekende tren moeheid was wel kut en slopend als ik kon deed ik 2 dutjes op een dag maar dat gaat natuurlijk niet. Mijn spieren staan ook kei hard en krijg een zieke pump iets wat ik als natty zeker niet meemaak.
Als je geen tijd hebt om te eten dan drink je toch gwn 2 liter chocomelk? Drinken heb je altijd tijd voor..
Neen met mijn job niet ik werk niet op een kantoor ik kan niet zomaar gaan drinken en eten. Dus dan zit ik bv van 7u tot 12u in de middag zonder te mogen drinken of eten. Misschien had ik me beter moeten inplannen met de job die ik doe dat ik niet maximaal kan eten. Het is een combinatie van alles het eten was niet 100%, uitgaan enz... Vandaar 8kg max eruit kunnen halen ik weet dat er meer was uit te halen motivatie was ook geen 100%.
Post je voedingschema eens?
Heb ik niet, ik propte maar wat naar binnen deftig eten wel natuurlijk met bulken maakt het ook niet super veel uit toch? Gewoon vreten.
 
Deze fouten neem ik mee naar de volgende cycle. 3x keer scheepsrecht zeker? :D
 
Heb ik niet, ik propte maar wat naar binnen deftig eten wel natuurlijk met bulken maakt het ook niet super veel uit toch? Gewoon vreten.
Nee dat maakt idd niet uit
 
Rotzooi eten en compenseren met een gram gear. Nice
 
-
 
Laatst bewerkt:
je lijkt een beetje op mij en dan de aas de schuld geven.
Nee hoor het is mijn schuld, maar ik heb ook niet de intentie om een opgeblazen monster van 105kg te worden. Word je toch maar traag en sloom van. :p
Rotzooi eten en compenseren met een gram gear. Nice
Qua eten zag mijn dag er ongeveer zo uit
ontbijt: (5:30) 4 eieren met 150gr spek. Met 4/6 sneetjes brood, 250ml melk of chocomelk of appelsap.
Middag: (12:00) Kip met rijst met groente, of boterhammen met kipsalade.
Einde werkdag: (16:00) Half stokbrood met omelet. (3 eieren)
Avond: (18:00) Wat de pot schaft, wat 95% van de tijd deftig eten is, verse groente stukje vlees enz...
19:00 GYM
Late avond: (20:30) kook ik meestal 5 aardappelen met 100 gr kip + shake met vollemelk.
 
Nee hoor het is mijn schuld, maar ik heb ook niet de intentie op een opgeblazen monster van 105kg te worden. Word je toch maar traag en sloom van. :p

Qua eten zag mijn dag er ongeveer zo uit
ontbijt: (5:30) 4 eieren met 150gr spek. Met 4/6 sneetjes brood, 250ml melk of chocomelk of appelsap.
Middag: (12:00) Kip met rijst met groente, of een boterhammen met kipsalade.
Einde werkdag: (16:00) Half stokbrood met omelet. (3 eieren)
Avond: (18:00) Wat de pot schaft, wat 95% van de tijd deftig eten is, verse groente stukje vlees enz...
19:00 GYM
Late avond: (20:30) kook ik meestal 5 aardappelen met 100 gr kip + shake met vollemelk.
Hoeft niet altijd het geval te zijn.
 
Maar goed de cycle is voorbij nu lekker de test 2 weken doortrekken, hopelijk snel hersteld is wel kut met tren dat herstel ik hoop toch 5kg te kunnen behouden.

Volgende cycle is al ingepland voor de ultieme summerbody meer eten en meer tren. :D
 
Is niet altijd gemakkelijk als je heel de dag werkt met soms maar 1 pauze op een dag. Maar is geen excuus kon nog altijd minstens 4 maaltijden naar binnen werken maar dat is niet altijd voldoende.

onzin, doe ik al jaren.
 
Het is een combinatie van alles het eten was niet 100%, uitgaan enz... Vandaar 8kg max eruit kunnen halen ik weet dat er meer was uit te halen motivatie was ook geen 100%.

Heb ik niet, ik propte maar wat naar binnen deftig eten wel natuurlijk met bulken maakt het ook niet super veel uit toch? Gewoon vreten.

maar vooral de genen!
 
Maar ik geef toe, heb ook kuurtjes verkloot.
Maar ik zette gelukkig ook niet meteen een gram aan gear in mijn tweede kuur. Desondanks kon je het wel aan mijn shape zien.

Ga nou gewoon eens een tijd off. Leer jezelf eerst aan om deftig op je voeding te letten en gedisciplineerd bezig te zijn met voeding. Hou je het een jaartje of twee vol? Begin dan eens simpel met wat test e op 500 mg oid.

Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat je het de volgende kuur wel gaat lukken.
 
Maar ik geef toe, heb ook kuurtjes verkloot.
Maar ik zette gelukkig ook niet meteen een gram aan gear in mijn tweede kuur. Desondanks kon je het wel aan mijn shape zien.

Ga nou gewoon eens een tijd off. Leer jezelf eerst aan om deftig op je voeding te letten en gedisciplineerd bezig te zijn met voeding. Hou je het een jaartje of twee vol? Begin dan eens simpel met wat test e op 500 mg oid.

Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat je het de volgende kuur wel gaat lukken.
Dit advies ga ik opvolgen mijn eten op orde zetten want dat zit nog niet helemaal goed. Even als natty verder gaan en dan kijken we wel. :P
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven