AndroidHealthClinic

Test e/Tren e/Clen/T3

Bezoekers in dit topic

Col_inc

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
4.784
Waardering
5.515
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Ik wil binnenkort gaan kuren om te cutten als volg.

Week 1-12 Test e 600mg.
Week 1-10 Tren e 400mg.
Week 1-2 Clen opbouwend elke 3 dagen tot max 160mcg
Week 3-4 T3 50mcg.
Week 5-6 Clen.
Week 7-8 T3 50mcg.
Week 9-10 Clen.
Week 14-17 Nolvadex 20mg per dag.
Week 1-10 HCG 500 IU 2x injecties per week.

zit op dit moment rond de 12% vet percentage hopelijk na dit kuur rond de 8%.

iemand nog adviezen of opmerkingen hoe ik het beter zou kunnen doen graag.
 
Laatst bewerkt:
T3 door blijven nemen, niet telkens stoppen. En 160mcg clen? :eek:
 
opbouwend tot max 160mcg.
 
hahah ik heb al eerder gezeten op 160mcg en geloof me goeie merk ook ik probeerde te eten en ik kreeg die lepel niet eens recht me smoel in zo erg trilde ik.
 
je zegt t3 doortrekken heeft dit geen nadelen voor lever schildklier?
 
je zegt t3 doortrekken heeft dit geen nadelen voor lever schildklier?

Het kan meer kwaad om telkens te stoppen ;) En zelfs na x aantal maanden op hoge dosering T3 hersteld je schildklier binnen de paar weken ;)
 
hoelang moet ik hem doortrekken vanaf week 1 tot 10 ? ik heb ooit gelezen dat t3 samen met clen wel schadelijk kan zijn?
 
hoelang moet ik hem doortrekken vanaf week 1 tot 10 ? ik heb ooit gelezen dat t3 samen met clen wel schadelijk kan zijn?

Zolang als je cut duurt ;) En nee. Het zijn wel synergetische middelen, dus ideaal om bij mekaar te gebruiken. Maar de één is niet meer schadelijker door er de ander bij te gebruiken.
 
oke dankje voor je advies zal het doen ik heb ooit eerder t3 genomen met insuline en HGH.
 
oke dankje voor je advies zal het doen ik heb ooit eerder t3 genomen met insuline en HGH.
Er zijn ook mensen die het hele jaar t3 gebruiken kan geen kwaad
 
Ik zou zelf nooit 600mg test zetten naast 400mg tren in een cut.

Je look zal mooier zijn met 250mg test naast 400-600mg tren.

Hcg trouwens tot aan je nakuur en indien mogelijk clomid als nakuur.

Succes!
 
dus 12 weken Hcg of 14 weken, waarom clomid, en ja test 250? kan je me beetje uitleggen waarom zodat ik een beeld voor me heb....
 
HCG blijf je nemen tot je nakuur begint. Clomid is iets beter om je eigen productie terug op te starten dan nolva. Nolva kan ook, maar clomid zorgt voor een iets beter herstel. Clomid op 25-50 mg per dag trouwens.

Mijn persoonlijke favoriete cutkuur: test 250, tren 400-600 en mast 200. Waarom low test? Amper bijwerkingen en de look tijdens het cutten is gewoon mooier dan hogere dosis test.
 
isgoed dankjewel voor je reactie, als het zover is laat ik je weten ben net 5 weken off 2e week van me nakuur nu.
 
even een snelle vraag voordat ik me volgende kuur ga doen over 2 weken, als ik wil blasten cruisen moet ik hcg nemen ?
 
Moeten nee. Is wel altijd goed als je ooit eens denkt om off te gaan. Je gaat namelijk makkelijker herstellen met
 
even een snelle vraag voordat ik me volgende kuur ga doen over 2 weken, als ik wil blasten cruisen moet ik hcg nemen ?
Altijd aan te raden. Zo geprikt en kost je niet zo gek veel. Je zal jezelf dankbaar zijn als je off wilt gaan. En hey, t levert weer wat extra test. Win win
 
is goed thanks zal het meenemen.
 
Back
Naar boven