AndroidHealthClinic

Test-E, Tren-E, EQ, Winstrol 50mg kickstart

Bezoekers in dit topic

NickT

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
354
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Dag luitjes,

Zit momenteel in mijn nakuur, na een kickstart van 4 weken 60mg winstrol, 12 weken test-e week 1-7 250mg/week 7-12 500mg met daarbij eerste 8 weken 500mg tren-e en later nog 3 weken op 750mg. Kuur is me prima bevallen, leuke droge en harde gains, een heel stuk droger en voller en gelijk een eerste kennismaking met trenbolone. Verhalen die ik erover hoorde waren opgeklopte verhalen, heb namelijk bijna geen last van sides gehad.

Welnu, over een maandje of 8 wil ik gaan starten met een volgende kuur en hoop ik de 100kg met 10% bf te gaan bereiken, cleanbulk kuur dus met een strak voedingsschema. En dat wil ik gaan doen op de volgende manier:

wk 1 tm 4 winstrol 50 a 60mg ed
wk 3 tm 16 testosteron-e 500mg e5d
wk 1 tm 14 boldenone 800 a 1000mg e5d
wk 3 tm 12 trenbolone-e 600 a 800mg e5d

Dagelijks wil ik rond de 4500 a 5000kcal binnen krijgen, iets waar ik afgelopen kuur lang niet aan kwam.

Ik moet nog even kijken of ik HGH tegen die tijd mee kan laten lopen, mocht dat het geval zijn dan zal ik hier 2 a 3 maanden eerder mee beginnen dan de AAS kuur.

Reden dat ik boldenone mee wil laten lopen, is omdat ik tijdens mijn afgelopen kuur geen hongergevoel had, en dat is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan de trenbolone. Ik hoop dat de boldenone hier verandering in kan brengen door mijn hongergevoel te stimuleren. Heb geen ervaring met bold dus heb ook geen idee wat de uitwerking zal zijn op mijn lichaam. Ook laat ik de test-e 2 weken later meelopen aangezien boldenone toch nog geen werking zal hebben en ik 14 weken test wel als max wil houden.

Vraag is echter of ik met deze middelen niet mijn bloeddruk in de gaten moet gaan houden en tot hoeverre tren en bold samen kunnen gaan?

Graag iemand met wat ervaring over deze combi en eventuele op- of aanmerkingen zijn welkom.
 
3 weken tren op 750mg klinkt wel grappig als kennismaking haha.


OT:
Test en tren vanaf week 1 zetten. Zou de tren stoppen na week 12. Zou zeker in het begin rustig aan doen met de duur en dosering van de verschillende compounds(12 weken tren is zat). De werking van de bold is op dat moment goed en zal de harde look voor een klein gedeelte overnemen.

Als je bold puur wilt gebruiken om je eetlust te stimuleren dan raad ik eerder ghrp-6 aan op een dosering van 3x100mcg ed(sochtends, pwo en pre bed). Dit zal je eetlust vanaf week1 ofwel 10-15min na de injectie boosten. Voor dezelfde werking met bold zul je toch een aantal weken moeten wachten is mijn ervaring. Belangrijk is dat je vanaf week 1 goed eet en sterker nog naar mate je groeit dit geleidelijk ophoogt.

Tren en bold zijn beide middelen die impact hebben op je bloeddruk. Wekelijks meten is geen slecht plan. Sterker nog dit is iets wat in mijn ogen een must is als je kuurt. Koop een fatsoenlijk meter bv een van Omron. Ik heb me periode ook goed voor de gek laten houden door een bloeddrukmeter van braun die mooie resultaten liet zien ipv hoe het echt zat.

Verder raad ik hcg aan vanaf week 1 tm je eerste week van je nakuur op 2x500iuew of 250iu eod omdat je off gaat aan je verhaal te zien. Verder zie ik geen nakuur?

Ik zou echt zorgen dat je voeding op orde is anders maak je slecht gebruik van je kuur. Daarnaast wordt het er niet beter op als je er ook nog eens HGH gaat zetten. Voeding is echt de basis. Anders kun je beter wat doseringen omlaag gooien.

Verder heeft bold een veel langere werking als test. Dus je 2 weken langer theorie klopt niet echt. Leuk om te weten is dat 600mg bold ong gelijk staat aan 125mg test.
 
Laatst bewerkt:
Dag luitjes,

Zit momenteel in mijn nakuur, na een kickstart van 4 weken 60mg winstrol, 12 weken test-e week 1-7 250mg/week 7-12 500mg met daarbij eerste 8 weken 500mg tren-e en later nog 3 weken op 750mg. Kuur is me prima bevallen, leuke droge en harde gains, een heel stuk droger en voller en gelijk een eerste kennismaking met trenbolone. Verhalen die ik erover hoorde waren opgeklopte verhalen, heb namelijk bijna geen last van sides gehad.

Welnu, over een maandje of 8 wil ik gaan starten met een volgende kuur en hoop ik de 100kg met 10% bf te gaan bereiken, cleanbulk kuur dus met een strak voedingsschema. En dat wil ik gaan doen op de volgende manier:

wk 1 tm 4 winstrol 50 a 60mg ed
wk 3 tm 16 testosteron-e 500mg e5d
wk 1 tm 14 boldenone 800 a 1000mg e5d
wk 3 tm 12 trenbolone-e 600 a 800mg e5d

Dagelijks wil ik rond de 4500 a 5000kcal binnen krijgen, iets waar ik afgelopen kuur lang niet aan kwam.

Ik moet nog even kijken of ik HGH tegen die tijd mee kan laten lopen, mocht dat het geval zijn dan zal ik hier 2 a 3 maanden eerder mee beginnen dan de AAS kuur.

Reden dat ik boldenone mee wil laten lopen, is omdat ik tijdens mijn afgelopen kuur geen hongergevoel had, en dat is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan de trenbolone. Ik hoop dat de boldenone hier verandering in kan brengen door mijn hongergevoel te stimuleren. Heb geen ervaring met bold dus heb ook geen idee wat de uitwerking zal zijn op mijn lichaam. Ook laat ik de test-e 2 weken later meelopen aangezien boldenone toch nog geen werking zal hebben en ik 14 weken test wel als max wil houden.

Vraag is echter of ik met deze middelen niet mijn bloeddruk in de gaten moet gaan houden en tot hoeverre tren en bold samen kunnen gaan?

Graag iemand met wat ervaring over deze combi en eventuele op- of aanmerkingen zijn welkom.

Ik werd echt mega misselijk op test/tren/bold (500/400/800 e5d). Na 5 weken de bold gedropt en eigenlijk pas vanaf week 8 weer een beetje fatsoenlijk kunnen eten. Best zonde van de blast, maar wel weer wat geleerd. Bold honger is niet voor iedereen weggelegd. In ieder geval niet voor mij i.c.m. tren.
 
Ben nu zelf bezig met een stack van Sust500-Tren-e200-Bold200-Eca 1 cap. Moet toegeven de honger is niet uit te houden soms. Vandaar de eca voor het onderdrukken van de honger. Ben btw aan het cutten op 2700 kcal.

Ik meet eod mijn bloeddruk. tot zover gemiddeld 148/70, geen zorgen over te maken
 
Honger op Bold is erg persoonsgebonden. Zoals Punjab al aangeeft wordt hij er misselijk van, ik merk op 900mg Bold geen verandering en zo heb jij weer veel honger op slechts 200mg.
 
Ik werd echt mega misselijk op test/tren/bold (500/400/800 e5d). Na 5 weken de bold gedropt en eigenlijk pas vanaf week 8 weer een beetje fatsoenlijk kunnen eten. Best zonde van de blast, maar wel weer wat geleerd. Bold honger is niet voor iedereen weggelegd. In ieder geval niet voor mij i.c.m. tren.

Mijn eetlust werd met bold later in de kuur ook minder helaas.
 
Back
Naar boven