Fitness Seller

Test-e, tren-e, hcg en hgh kuur

Bezoekers in dit topic

johny loco

Cool Novice
Lid geworden
5 mei 2014
Berichten
82
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Cutkuur:
Test-E E5D 500 mg
Tren-E E5D 250 mg
HGH elk dag 5 iu
HCG E3D 500iu

Ik heb even een korte vraag. Ik heb overal gezocht en ik lees verschillende onderbouwingen.

Ik gebruik momenteel Tren-E en Test-E en injecteer om de 5 dagen Tren-E en Test-E.
Maar ik lees en hoor dat het beter is om Tren-E om de 5 dagen te injecteren en Test-E 1x per week, maar ik hoor ook dat het beter is om allebei 1 x per week te injecteren.

Wat zijn jullie ervaringen?
 
bro... even serieus, die zijn echt noob vragen ..terwijl je al aan het kuren bent... :duh:
 
bro... even serieus, die zijn echt noob vragen ..terwijl je al aan het kuren bent... :duh:

Je zegt het wel dat het noob vragen zijn. Maar ik lees diverse verhalen met diverse argumenten. Dus ik dacht laat ik een topic starten. Maar goed als je kan adviseren dan zou ik het op prijs stellen.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Halfwaardetijd voor enanthate is 4,5 dag, dus gewoon 2x per week prikken of minimaal elke 5 dagen.
Tren E of Test E hebben allebei een enathate ester. De halfwaardetijden zijn dus voor beide hetzelfde.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Halfwaardetijd voor enanthate is 4,5 dag, dus gewoon 2x per week prikken of minimaal elke 5 dagen.
Tren E of Test E hebben allebei een enathate ester. De halfwaardetijden zijn dus voor beide hetzelfde.


Volgens mij heeft Enanthate een halfwaarde tijd van 10 dagen. Dus 2 x in de week of e5d kan ook prima.
 
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Halfwaardetijd voor enanthate is 4,5 dag, dus gewoon 2x per week prikken of minimaal elke 5 dagen.
Tren E of Test E hebben allebei een enathate ester. De halfwaardetijden zijn dus voor beide hetzelfde.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier lees ik dat halfwaardetijd 10.5 dagen is.
 
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Hier lees ik dat halfwaardetijd 10.5 dagen is.
Die kloppen niet. Het is 4,5 dag voor Enanthate
 
Die kloppen niet. Het is 4,5 dag voor Enanthate

Het is niet dat ik je niet vertrouw, maar heb je ook iets van een bron of hoe weet je dit. Ik heb me rot gezocht overal.
 
Cutkuur:
Test-E E5D 500 mg
Tren-E E5D 250 mg
HGH elk dag 5 iu
HCG E3D 500iu

Ik heb even een korte vraag. Ik heb overal gezocht en ik lees verschillende onderbouwingen.

Ik gebruik momenteel Tren-E en Test-E en injecteer om de 5 dagen Tren-E en Test-E.
Maar ik lees en hoor dat het beter is om Tren-E om de 5 dagen te injecteren en Test-E 1x per week, maar ik hoor ook dat het beter is om allebei 1 x per week te injecteren.

Wat zijn jullie ervaringen?

Ikzelf injecteer e3d, dus dr maandag en donderdag, zou 500mg test e dus verdelen in 2x 250mg. Ik vind 250mg test e pw en 500mg tren e gunstiger in een cutkuur. Maar eigenlijk had je dit alles allang moeten weten.
 
Het is niet dat ik je niet vertrouw, maar heb je ook iets van een bron of hoe weet je dit. Ik heb me rot gezocht overal.
[Link niet meer beschikbaar]

Halfwaardetijd voor enanthate is 4,5 dag, dus gewoon 2x per week prikken of minimaal elke 5 dagen.
Tren E of Test E hebben allebei een enathate ester. De halfwaardetijden zijn dus voor beide hetzelfde.
 
Ikzelf injecteer e3d, dus dr maandag en donderdag, zou 500mg test e dus verdelen in 2x 250mg. Ik vind 250mg test e pw en 500mg tren e gunstiger in een cutkuur. Maar eigenlijk had je dit alles allang moeten weten.

Ik heb juist gelezen en onderzocht om tren juist laag te houden in een cutkuur ten opzichte van Test.
 
Ik heb juist gelezen en onderzocht om tren juist laag te houden in een cutkuur ten opzichte van Test.

Onderzocht? En op basis van welk onderzoek concludeer jij dit dan? Ik kan jou garanderen dat low test high tren effectiever zal zijn in een cutkuue. Maar als jij je eigen manier wilt hanteren; succes! Ik doseer het liever andersom...
 
Niet zoveel bullshit lullen mein negro's.

high test low tren is ook prima om te cutten, vaak wat leuker voor je libido ook.
Ikzelf ga ook altijd lekkerder op testo hoger dan tren.

Skyhigh trenbolone gaat je idd die freaklook geven, maar als de tren dr uit gaat is dat toch weer weg.
 
Onderzocht? En op basis van welk onderzoek concludeer jij dit dan? Ik kan jou garanderen dat low test high tren effectiever zal zijn in een cutkuue. Maar als jij je eigen manier wilt hanteren; succes! Ik doseer het liever andersom...

Ik doseer tren liever iets lager ivm libido, agressie en andere bijwerkingen. En zoals ik ook eerder zei ik injecteer het E5D waardoor ik op wekelijks om 500mg Tren per week zit en dat vind ik wel genoeg. Mochten de bijwerkingen minder worden dan zal ik zeker de dosering verhogen, maar momenteel voelt dit prima.
 
mijn libido is juist 10x beter als ik low-test high-tren doe; dat libido verhaal gaat dus niet voor iedereen op

btw. ik cycle wel altijd mast/provi bij de tren, allicht dat dat wat uitmaakt
 
mijn libido is juist 10x beter als ik low-test high-tren doe; dat libido verhaal gaat dus niet voor iedereen op

btw. ik cycle wel altijd mast/provi bij de tren, allicht dat dat wat uitmaakt

Ja, dat is het mooie aan mast + provi..
 
Back
Naar boven