MuscleMeat

Test e, Tren e, Mast e kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Buakaw

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Beste iedereen,

Ik ben van plan om te beginnen met een cutkuur, maar ben nog niet uit over de doseringen. Ik heb enkele kuurervaringen, maar de laatste is echter alweer ruim 3 jaar geleden met een relatief lage dosis test p en tren a. De resultaten bevielen me zeker en had weinig last van sides. Nu wil beginnen met een cutkuur test e, tren e, mast e. Doel: lager VP zonder of met weinig gewichtsverlies. Ik kom net uit een clean bulk, vandaar het relatief hoge VP. Ik kom echter van 77 kg. Het idee is om in een calorietekort te zitten op een dieet van 2700 kcal (ruim 300 kcal onder mijn behoefte) met de verdeling van de macro's als volgt: 40-50% koolhydraten (voornamelijk complexe koolhydraten) 20-30% vet (voornamelijk onverzadigd) 20-30% eiwit (voornamelijk hoogwaardige). Verder neem ik multivitaminen en omega 3 vetzuren dagelijks. Verder ben ik van plan om elke dag cardio toe te voegen aan mijn work-out. Ik hoor graag jullie expertise over de totale kuurplanning.

Leeftijd: 36
Lengte: 1.83
Gewicht: 87 kg
BF: 13-14%

Kuurvoorstel:
week 1 t/m 10 Test E 250 mg
week 1 t/m 10 Mast E 200 mg
week 1 t/m 8 Tren E 200 mg
week 6 t/m 12 proviron 50 mg
week 1 t/m 10 HCG 2x500 U.I.

Nakuur:
week 12 t/m 16 Nolva 20mg
week 12 t/m 16 Chlomid 20 mg

Vraag:
Is de test e dosering hoog genoeg of moet dit verhoogd worden naar 500 mg pw. In principe ben ik niet echt van de hoge doseringen als de resultaten al goed zijn op lagere doseringen

Gr. Buakaw Por Pramuk

Net uit clean bulk, dan zou ik ff healthfase inlassen ipv gaan cutten. mbt spierbehoud is 200mg Test zat, evt wat mast erbij. Clomid is geen 20mg tab(off) maar 25 of 50, je hoeft ze ook niet samen te nemen. Provi snap ik ff niet. HCG zou ik wat langer doen dan de 1e 10 weken, en 3x pw

Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt gelijk, de chlomid is idd 25 mg, maar deze zou ik dus achterwegen kunnen laten. De clean bulk was trouwens niet met behulp van een kuur, maar kcal overschot, creatine en bcca. Zou je een kuur op dit moment dan alsnog afraden?

Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt gelijk, de chlomid is idd 25 mg, maar deze zou ik dus achterwegen kunnen laten. De clean bulk was trouwens niet met behulp van een kuur, maar kcal overschot, creatine en bcca. Zou je een kuur op dit moment dan alsnog afraden?
zonde om kuur te gebruiken voor cut. Gewoon je kcals verlagen(250Kcals) tot je stagneert etc

Na het lezen van je andere topics snap ik eigenlijk niet waarom je kuurt. al die zware kuren, en nog geen stap verder ondanks dat je voedingsdeskundige bent(beroeps diëtist)

Na het lezen van je andere topics snap ik eigenlijk niet waarom je kuurt. al die zware kuren, en nog geen stap verder ondanks dat je voedingsdeskundige bent(beroeps diëtist)

Ik moet de eerste professionele voedingsdeskundige nog tegenkomen die verstand heeft van de materie en niet alleen als een autist de regeltjes en normeringen van het voedingscentrum opleest.

Ik moet de eerste professionele voedingsdeskundige nog tegenkomen die verstand heeft van de materie en niet alleen als een autist de regeltjes en normeringen van het voedingscentrum opleest.
De laatste dietiste die ik bij de huisarts zag was zelf minimaal 25 kilo te zwaar.

Bij het UMC utrecht ook. Mens was modervet, mocht zeker wel de helft van af.
De huisarts zei toen ik vertelde dat ik kuurde.

" wil jij snel dood?"

Mijn antwoord: " zeg je dat ook tegen je cliënten in de wachtruimte die na mij komen? Aangezien ze allen zeker 30kg te zwaar zijn"

Bijna alle hulpverleners in het huisarts/dietiste gebied zijn een grap

ik zou gewoon cutten zonder spullen te gebruiken. Misschien alleen een heel klein beetje testosteron en als je een laag genoeg vet percentage heb kan je weer gaan bulken met een klein beetje spullen erbij. Cutten kan ook zonder te kuren en idd wat wovano zegt van de tren blijf je af tenzij je een wedstrijd heb.

Kuren gaat die toch doen… Volg dan het advies van Wovano en blijf van de tren.

Zou proviron en de natuur achterwege laten.
Als je uit de bulk komt zou ik er een periode tussen plannen zoals eerder aangegeven. Anders ga je waarschijnlijk keihard achteruit met de massa.

Kuren gaat die toch doen… Volg dan het advies van Wovano en blijf van de tren.

Zou proviron en de natuur achterwege laten.
Als je uit de bulk komt zou ik er een periode tussen plannen zoals eerder aangegeven. Anders ga je waarschijnlijk keihard achteruit met de massa.
Met trt ga je niet achteruit. Gewoon je vet omlaag brengen met trt en dan kan je daarna langer blasten en bulken.

Draai je nog wedstrijden?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven