AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

fitnessfreak11111987

Cool Novice
Lid geworden
1 dec 2018
Berichten
49
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
hallo bb'ers

stats: 30 jaar, 1.77m, 79 kilo, vetpercentage 15/16 %.

ik sta op het punt te beginnen aan mijn 2e kuur. mijn 1ste kuur is al wel lang geleden(bijna 3 jaar) en heb veel zin om deze kuur te beginnen. het doel is op schone kilos aan de haak te slaan, en in BF% omlaag te gaan. mijn 1ste kuur was test-e 250, mast-e 300, en turinabol. ik had hier best goede resultaten mee los dat ik lichte verschijnselen van gyno kreeg. nu 3 jaar verder voel ik nog alleen een klein hard (beetje gevoelig) stukje achter mijn linker tepel, maar is niet zichtbaar. ik denk dat ik dus vrij gevoelig ben voor gyno maargoed.

mijn volgende kuur is als volgt:
( heb de spulletjes al gekocht en thuis staan)

week 1- 10 : test-e 250mg
week 1-8 : tren-e 400mg
week 1-10: primobolan 400 mg
wek 1 - 10: hcg 500iu
week 12-16: nolvadex 20mg


ik ben van plan alles 2x in de week op vaste dagen te injecteren.

wat vinden jullie van deze kuur? de compounds en de doseringen.. een stuk heftiger dan mijn vorige besef ik maar ben erg determined om het te doen. ben benieuwd om te zien hoe ik ga reageren op de tren met name.

verder las ik dat een aantal mensen zeiden geen primo in combi met tren "want dit ga je toch niet merken.." blablabla wat is jullie mening hierover? bullshit of wa?

mocht ik toch last van gyno krijgen weer met deze kuur? is het dan verstandig om ari bij de hand te hebben of gewoon oplossen met wat nolva?

en als laatste. welke formaat naalden gebruiken jullie. ik kan me herinneren dat ik de vorige keer 0.8x40 had voor opzuigen en injecteren in de bibs. kreeg af en toe wel last van. zou 0.6x40 ook kunnen of is die te kort voor de gluten?

hcg ben ik nieuw mee.. ik begrijp dat ik dit gewoon kan injecteren in de buikvet met een insuline naaldje. ik neem aan dat dit gewoon op dezelfde dagen als de gear kan zetten?

graag serieuse reacties en tips. ik waardeer het enorm wanneer mensen helpen.
 
Zou eerst cutten zonder, kan makkelijk. Daarna massa aanzetten met. Scheelt je een aantal weken zetten en wellicht ook hoogte van dosering.
Lengte naald is zat, maar kan prima dunner dan 0.4
Hcg kan inderdaad op zelfde dagen als gear.
 
Nolva is de beste oplossing bij gyno
Of je nou te hoge prolactine hebt of niet gyno is is altijd oestrogeen gerelateerd.

Naalden zolang je maar diep genoeg in spier zit. 0.30 gebruik ik zelf voor glutes 0.25 quads. 0.5 tot 0.8 qua dikte

Primo kan prima met tren maar in jouw geval denk ik dat tren en test genoeg is. Eigen keus on primo toe te voegen. Maar met jouw stats adviseer ik anders.
 
ik vind het hoge doseringen maar dat is mijn persoonlijke mening, je stats zijn ook niet indrukwekkend. je weegt maar 80kg en pak je meer dan een gram.
waarom niet 250test 250nandrolon en tbol
 
ik vind het hoge doseringen maar dat is mijn persoonlijke mening, je stats zijn ook niet indrukwekkend. je weegt maar 80kg en pak je meer dan een gram.
waarom niet 250test 250nandrolon en tbol
Als je op 250 test 300 mast al gyno krijgt dan lijkt 250 test 250 deca mij geen verbetering met het oog op evt gyno.

@ts: ik zou eerder opteren voor 250 test, 200 tren en 400 primo en een lage dosis aromasin.
 
Eerst gaan cutten. 15-16% is hoog
 
Als je op 250 test 300 mast al gyno krijgt dan lijkt 250 test 250 deca mij geen verbetering met het oog op evt gyno.

@ts: ik zou eerder opteren voor 250 test, 200 tren en 400 primo en een lage dosis aromasin.

volgens mij is gyno makkelijk te voorkomen. (letrozole,aromasin, nolvadex, dostinex)
 
Back
Naar boven