MuscleMeat

Test e / Tren e / Proviron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rubenraver

Novice
Lid geworden
26 aug 2017
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Beste lezer!

Maar even geregisteerd aangezien ik deze site regelmatig bezoek.

Ik ben 4 weken geleden begonnen met m'n eerste kuur. Die ziet er zoals volgt uit;

1-12 Test E 500mg ew
4-12 Tren E 200mg ew
4-12 Proviron 50mg ed
14-18 Nolvadex 20mg ed

De rede dat ik Tren pas later pakte was omdat m'n contact het ineens niet kon krijgen dus met een hele omweg alsnog kunnen starten met de Tren. De Tren zou ik in week 2 eigenlijk mee starten. Maar goed beter late dan never.

Wat ik tot nu toe merk van de kuur is enorme krachttoename, veel zweten, 2kg erbij, verhoogd libido. Krijg wel wat acne op me rug maar dat neem ik voor lief.

Blijf gewoon lekker updaten dus volg als je wilt, tips zijn altijd welkom.

Stats:
1.96
105kg
16% bf (beetje hoog i know)
 
Laatst bewerkt:
Voedingsschema;

07 00:
90gr havermout
Schep Whey

10 00:
5 eiwitten
Tarwebol met kalkoenfilet

12 00:
75gr basmati rijst
150gr kipfilet
150gr brocolli

15 00:
75gr basmati rijst
150gr kipfilet
150gr brocolli

18 00:
Wat de pot schaft

20 00:
5 eiwitten of blikje tonijn

23 00:
500gr magere kwark

Neem over de dag denk tussendoor 3 whey shakes.
Sups: multi vitamine, gaba caps, omega 3 en creatine.
 
Ben benieuwd. Zit nu in 3e week Test Deca. Volgende wellicht met Tren er bij.

Wat bedoel je met 5 eiwitten?

Succes!
 
Ben benieuwd. Zit nu in 3e week Test Deca. Volgende wellicht met Tren er bij.

Wat bedoel je met 5 eiwitten?

Succes!

Dankje!

Morgen 5e inject alweer. 2e met 200mg tren erbij.
 
Ben benieuwd. Zit nu in 3e week Test Deca. Volgende wellicht met Tren er bij.

Wat bedoel je met 5 eiwitten?

Succes!

5 eiwitten zijn 5 eieren zonder dooier
 
Net 5e inject gespoten, alles ging prima alleen heb ik wel erg last van dat de vloeistof eruit loopt.

Iemand idee waar dit door kan komen?
Aspireer altijd.
 
Net 5e inject gespoten, alles ging prima alleen heb ik wel erg last van dat de vloeistof eruit loopt.

Iemand idee waar dit door kan komen?
Aspireer altijd.

Moet zeggen dat ik nergens last van heb.
Squat 0.6x25mm blauwe naald.
 
Ik heb 0.8×40mm im naalden.
 
Zet je ze wel diep genoeg?
 
Dit zijn naalden voor intramusculaire injecties. En ik zet hem gewoon op maximale diepte van de naald.

Wellicht de volgende keer de naald iets langer laten zitten. Naar mijn idee duw ik de olie er ook langzaam genoeg in. Zal wel ff kijken de volgende inject.
 
0.8x40 in je quad? Man dat is een harpoen. 0,6x25/30 is prima.

Ik heb 1x gehad dat de vloeistof eruit liep. Waarschijnlijk was het teveel vloeistof voor mn pec.
 
0.8x40 in je quad? Man dat is een harpoen. 0,6x25/30 is prima.

Ik heb 1x gehad dat de vloeistof eruit liep. Waarschijnlijk was het teveel vloeistof voor mn pec.

Ik mag er niet aan denken om 0.8 x 40 in mijn quad te duwen :roflol:

Hoe beviel het injecteren in pec eigenlijk? Last van pip ofzo?
 
Zet hem gewoon in m'n bilspier met 0.8×40mm.

Het loopt er niet altijd uit dus de volgende keer even de naald wat langer laten zitten.

Heb wel dat ik de injectieplaats voel als ik loop en erop druk. Gebruik de spullen van Primus Ray.
 
Ik vergis me trouwens, dat het eruit liep was in m'n delt.

Ano_54321 heb tot nu toe alleen tijdens de cruise in m'n pec gepinned. 0,5ml dus. Beide pecs de eerste keer wel wat pip. Daarna niet meer gehad. Fijne spot voor kleinere hoeveelheden.
 
2weken test langer doortrekken of tren 2 weken eerder stoppen, zal het herstel een stuk makkelijker maken.

low fat is prima, maar zou er bij het ontbijt toch wat nootjes oid bijnemen, gram of 10
 
2weken test langer doortrekken of tren 2 weken eerder stoppen, zal het herstel een stuk makkelijker maken.

low fat is prima, maar zou er bij het ontbijt toch wat nootjes oid bijnemen, gram of 10

Ok, dan trek ik de test iets langer door aangezien ik anders maar 6 weken tren ernaast heb lopen.
 
Halverwege de 5e week nu ongeveer.

Merk echt vooruitgang in de sportschool, veel krachtiger. Wel veel zweten, en enorm buitenadem na een set. Als een vis op t droge na een zware legpress laatst.

Ben wel wat acne aan het ontwikkelen op m'n bovenrug en wat op m'n borst. Dat is dan ook de enige side die ik tot nu toe ervaar. Heb totaal geen verhoogd libido meer (wel gehad). Niet echt agressief of snel geirriteerd zoals ik dat vaak lees. Slapen gaat ook gewoon goed dus dat is allemaal wel prettig.

Dieeten gaat wat moeilijk de laatste tijd, door prive redenen steeds geen tijd om te koken waardoor ik uiteindelijk met haast iets in elkaar moet flansen. Vaak is dat rijst met eiwitten of tonijn, niet echt lekker maar goed daar eet ik sowieso niet voor.

Eiwitten zijn altijd 250gr per dag of meer.

Gister had ik de hele dag niet genoeg gegeten en savonds maar een pizza besteld van de dominos. Kwam uiteindelijk precies uit op m'n dagelijke kcal inname. Maar voel me dan wel meteen schuldig na zo'n maaltijd..

Tot nu toe 3kg aangekomen, maar nog niet echt zichtbaar resultaat?

Greetz
 
Back
Naar boven