Fitness Seller

Test E / Tren E / Test P / Dbol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tosti_96

Novice
Lid geworden
12 mrt 2016
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Goedendag

Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 185 cm
Gewicht: 78 kg

Ik zit er aan te denken om binnenkort aan mijn 3de kuur te beginnen en zou graag jullie mening hierover willen weten. Ik heb 4 jaar zonder anabolen getraind begon met een gewicht van 50 kilo en heb in die tijd 18 kilo gepakt daarna nog 2 keer gekuurd van 68 kilo naar 78 kilo.

Kuur die ik wil gaan doen:

Week 1 t/m 12 Test EN 750mg per week
Week 1 t/m 5 Test P 100mg 3 x in de week
Week 1 t/m 10 Tren EN 400mg per week
Week 1 t/m 5 Dianabol 50mg elke dag

Nakuur Nolva 3 of 4 weken 20mg per dag

Doel: zoveel mogelijk massa aankomen (bulk)

Ik hoor graag jullie meningen / eventuele aanpassingen
 
Laatst bewerkt:
Ga je ook nog eten deze kuur?
Ja sorry vergeten er bij te melden, voeding is naar mijn idee wel in orde deze is gemaakt door een kennis van me die personal coach is.

Dagtotaal op 3359 KCAL/ 269,2 g EW (=32,1%) / 395,6 g KH (=47,1%) / 91,6 g VET (=24,5%)
 
Sorry knul maar als je na 3 kuren nog 78kg op 185 weegt zou ik ver van de aas wegblijven..
 
Dit wil ik als 3de kuur doen
Oh, excuses. Maar dat maakt het nog niet beter. Zelfs om je eerste kuur te starten zijn het belachelijke stats. Normaal ben ik wel van gedachte dat iedereen moet starten wanneer hij zelf wilt, als je er maar goed over nagedacht hebt, maar als je nu nog op zo'n gewicht zit en zo'n hoeveelheid aas erin wilt knallen is dat gewoon doodzonde. Je gaat waarschijnlijk toch geen massa pakken als je op dezelfde manier verder gaat als voorheen
 
Oh, excuses. Maar dat maakt het nog niet beter. Zelfs om je eerste kuur te starten zijn het belachelijke stats. Normaal ben ik wel van gedachte dat iedereen moet starten wanneer hij zelf wilt, als je er maar goed over nagedacht hebt, maar als je nu nog op zo'n gewicht zit en zo'n hoeveelheid aas erin wilt knallen is dat gewoon doodzonde. Je gaat waarschijnlijk toch geen massa pakken als je op dezelfde manier verder gaat als voorheen
Okee dus je raad me aan om niks te nemen.
 
Okee dus je raad me aan om niks te nemen.
Nouja, ik zit net nog een x naar je post te kijken en zie dat je wel 10kg hebt gepakt laatste 2 kuren. Je bent gewoon belachelijk vroeg begonnen..
Blijf wel van mening dat je dosering echt te hoog is. Max test 500
 
Okee dus je raad me aan om niks te nemen.
Ik denk dat iedereen het je aanraadt om niks te nemen. Behalve de dealer misschien.
Tbh, die stats na twee kuren? De meesten beginnen te vroeg te kuren maar dit is wel extreem vroeg. Zou persoonlijk trainen tot je 80-85kg minstens weegt op een degelijk vp% (<12%) om te kuren
 
Nouja, ik zit net nog een x naar je post te kijken en zie dat je wel 10kg hebt gepakt laatste 2 kuren. Je bent gewoon belachelijk vroeg begonnen..
Blijf wel van mening dat je dosering echt te hoog is. Max test 500
Is natuurlijk niet moeilijk om 10kg te pakken als je begint op 68kg bij 185. Als er nog wat vocht en vet bij zit is het al helemaal niet zo spectaculair meer :) ben 17kg bijgekomen op een jaar naturel trainen (54k naar 71kg). Twee kuren van pakweg 12weken, met nakuur en tussenpauze zit je ook op een jaar, kan je makkelijk 10kg naturel bijkomen op dat gewicht :)
 
Nouja, ik zit net nog een x naar je post te kijken en zie dat je wel 10kg hebt gepakt laatste 2 kuren. Je bent gewoon belachelijk vroeg begonnen..
Blijf wel van mening dat je dosering echt te hoog is. Max test 500
De kuur die ik heb samen gesteld voor wat voor type persoon is dat dan bijvoorbeeld ?
 
De kuur die ik heb samen gesteld voor wat voor type persoon is dat dan bijvoorbeeld ?
Iemand die er weinig van begrijpt. Je kickstart ook met een oral en korte esthers. Ook een beetje dubbel op
 
5 weken lang kickstarten met prop en dianabol zou ik niet doen.
Zou het een of het ander doen en dan de eerste 4 weekjes.

750 test en 400 tren lijkt me ook wat hoog voor iemand die 78 kilo weegt.
Zou enkel 500 a 750 test e pakken of 250 test + 400 tren.
 
185cm , 78kg en je derde kuur??

Wat waren je eerste twee kuren? Atkins en Weight watchers??

Kom op man. Ga je inlezen en op je voeding letten. Als je 85/90kg weegt, denk dan nog eens aan een kuur.
 
5 weken lang kickstarten met prop en dianabol zou ik niet doen.
Zou het een of het ander doen en dan de eerste 4 weekjes.

750 test en 400 tren lijkt me ook wat hoog voor iemand die 78 kilo weegt.
Zou enkel 500 a 750 test e pakken of 250 test + 400 tren.
250 test 400 tren is dat niet wat meer naar droge massa
 
185cm , 78kg en je derde kuur??

Wat waren je eerste twee kuren? Atkins en Weight watchers??

Kom op man. Ga je inlezen en op je voeding letten. Als je 85/90kg weegt, denk dan nog eens aan een kuur.
Eerste was dbol en tweede was ultra sust 600mg en deca 400mg dit deed weinig met me trainde 6 x in de week en had daarbij ook een voedingsschema gekregen.
 
Eerste was dbol en tweede was ultra sust 600mg en deca 400mg dit deed weinig met me trainde 6 x in de week en had daarbij ook een voedingsschema gekregen.
Van wie? S. Bakker?
 
Back
Naar boven