AndroidHealthClinic

test e, tren e, winstrol

Bezoekers in dit topic

hoe gaat het nu?
 
Hier gaat alles nog heel goed, de gewrichten zijn deze week ietwat beter en de kracht klimt nog steeds beetje bij beetje naar omhoog gewicht is wel terug gezakt naar 106kg, ben wel nog vet kwijtgeraakt heb wel een beetje last van vocht. Vooral mijn hoofd en mijn enkels... Voor de rest nergens echt last van, soms eens een nachtje onrustig slapen maar das nog te doen, het is belange niet elke nacht. De trainingen zijn heel erg intensief voel de pomps tot in mijn tenen! :rolleyes: ben heel blij met deze kuur, ik heb een voldaan gevoel, zaterdag gaan we week 8 in dus daarna dan nog 2 weken tren en 4 weken test. Maar de heerlijke winstrol zit ook al te roepen naar me! :p De wilde verhalen over de trenbolone kan ik spijtig (of gelukkig) genoeg niet bevestigen, als je het mij vraagt speelt er zich veel in het kopje af :cool: Buiten stinky pipi, rusteloze nachten, iets meer opgefokt, zweten als een rund, en een rode kop heb ik geen negatieve effecten ervaren tot hiertoe. De positieve daarintegen zijn: echte hardcore trainingen, meer kracht, su-per pomp, meer zin om ertegenaan te gaan, meer massa, knetter harde spieren, droger komen, enorm veel zin om te naaien, leuke opmerkingen in de gym en ver daarbuiten, uw echt man en koning van de jungle voelen,... dus veel meer goeds dan slecht, alle de negatieve zijn echt te verwaarlozen. Zou wel direct op 400 nemen, ik blijf er bij. Dus ja, echt een aanrader, tren verdient van mij een 11 op 10! :D alle ik ga trainen, ben deze week nog maar 1 keer kunnen gaan. Dus vandaag rug en Monster biceps :D alle tot int kort!
 
Back
Naar boven