AndroidHealthClinic

Test e + tren e

Bezoekers in dit topic

Jannes

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Hey allemaal,

Ik wil een kuur gaan doen met de volgende middelen

winstroll kickstart 50mg/dag (40dagen)
test e 250
tren e 200

ik heb intotaal 30ml test e in huis en 20 ml tren e. als ik naar de halfwaarde tijden kijk liggen deze allebei op 4,5 dagen

dit heb ik hier op het forum gelezen

als ik elke 4e dag zou injecteren met de hoeveelheid die ik wil injecteren. dus 1ml test 0.7ml tren ben ik naar mijn berekening na 16 weken klaar. als ik elke 5e dag injecteer zou het 20 weken duren.

wat is naar jullie mening verstandiger om te doen?

ook heb ik als nakuur tamoxifen in huis. wanneer is het beste om hiermee te beginnen en welke hoeveelheid? raden jullie aan om nog andere middelen te gebruiken als nakuur?

ik sta open voor alle adviezen dus laat aub iets weten!

Winny laten zitten en nakuur is niet nodig.
doe gewoon je dosis uitrekenen per week en op vaste dagen prikken om fouten te voorkomen.
Denk dat de meeste je hier zullen vertellen ook geen tren te doen.

Op basis van hoe je je vraag stelt en je leeftijd (die ik persoonlijk te jong vind om te kuren) heb ik de indruk dat dit je eerste kuur zal zijn.
Als dat niet zo is, blijft mijn advies wel redelijk gelijk.

Winstrol lijkt me overbodig, zeker als het tabs zijn. Die zou ik er sowieso uithalen, heeft totaal geen meerwaarde.

Tren is absoluut geen compound om zomaar even te nemen, desondanks je het vaak op filmpjes ziet passeren.
Zelfs al ben je meer ervaren, dan start je best met een lagere dosis. 200mg/week is hoog.

Als je niet weet hoe je op tren reageert kan dit heftige bijwerkingen geven: agressie, nachtmerries, slapeloosheid, angsten, verhoogde hartslag en bloeddruk, zweetaanvallen, verhoogde prolactine, ...
Ik zou persoonlijk starten met test only, op een lage dosis en uprampen tijdens je cycle.

Advies in a nutshell:
- Ik vind je persoonlijk nog iets te jong om te starten, maar je bent volwassen, dus je kiest dat natuurlijk zelf
- Wintrol tabs eruit halen, geen meerwaarde, alleen maar risico's
- Tren niet geschikt als het je eerst kuur is, start met test-e only en ramp up van 250mg/week naar 500mg/week in je cycle.
- Als je toch tren wil proberen, start met een lagere dosis
- Nakuur niet per se nodig als je nog gaat kuren achteraf.

Heb je je bloed al laten controleren voor de start (of is dit gepland) ? Zo heb je een goede baseline.
Weet wel dat tren bepaalde markers in je bloed zoals oestradiol gaat verstoren waardoor je een ander protocol zal moeten opvragen.

• Like
Waarderingen: Jannes, Lassie, WLB en 1 andere persoon
  • Topic Starter Topic Starter
Op basis van hoe je je vraag stelt en je leeftijd (die ik persoonlijk te jong vind om te kuren) heb ik de indruk dat dit je eerste kuur zal zijn.
Als dat niet zo is, blijft mijn advies wel redelijk gelijk.

Winstrol lijkt me overbodig, zeker als het tabs zijn. Die zou ik er sowieso uithalen, heeft totaal geen meerwaarde.

Tren is absoluut geen compound om zomaar even te nemen, desondanks je het vaak op filmpjes ziet passeren.
Zelfs al ben je meer ervaren, dan start je best met een lagere dosis. 200mg/week is hoog.

Als je niet weet hoe je op tren reageert kan dit heftige bijwerkingen geven: agressie, nachtmerries, slapeloosheid, angsten, verhoogde hartslag en bloeddruk, zweetaanvallen, verhoogde prolactine, ...
Ik zou persoonlijk starten met test only, op een lage dosis en uprampen tijdens je cycle.

Advies in a nutshell:
- Ik vind je persoonlijk nog iets te jong om te starten, maar je bent volwassen, dus je kiest dat natuurlijk zelf
- Wintrol tabs eruit halen, geen meerwaarde, alleen maar risico's
- Tren niet geschikt als het je eerst kuur is, start met test-e only en ramp up van 250mg/week naar 500mg/week in je cycle.
- Als je toch tren wil proberen, start met een lagere dosis
- Nakuur niet per se nodig als je nog gaat kuren achteraf.

Heb je je bloed al laten controleren voor de start (of is dit gepland) ? Zo heb je een goede baseline.
Weet wel dat tren bepaalde markers in je bloed zoals oestradiol gaat verstoren waardoor je een ander protocol zal moeten opvragen.
jo man bedankt voor je reactie

Ik heb bloedwerk laten doen en alles is zoals het hoort te zijn, t is mn 2 e kuur ik heb vorig jaar test only gedaan precies zoals jij het ook al omschrijft.

dat ging allemaal goed eigenlijk, mn gains ook goed vast weten te houden.

de keuze om nu tren te doen is puur uit nieuwsgierigheid naar wat het zal gaan doen.

ik begrijp dat je met genoeg andere dingen kunt uitproberen, maar ik heb de keuze gemaakt tren te nemen.

ik ben ook op dit forum gekomen om het dan dus wel met zo veel en goed mogelijk advies te doen.
ik heb naar mijn mening best wel wat onderzoek gedaan en de bijwerkingen ben ik dus ook van op de hoogte. mocht dit echt uit de hand lopen zal ik de tren ook laten liggen.

de dosis tren is gebaseerd op wat ik voornamelijk lees op dit forum. ik lees veel dat gasten 300-500 sommige zelfs meer pakken per week dus ik wilde aan de lagere kant van het spectrum blijven om dus “safe” te zitten.

nu zeg jij alleen dat het nog vrij hoog is, wat raad je dan aan?

en vanwaar geen nakuur nodig? die begrijp ik niet helemaal

ik ben inderdaad “jong” maargoed ik ga ondertussen zon 5 jaar consistent naar de gym dus om vorig jaar te beginnen met kuren leek mij interessant.

Je gaat toch beginnen dus beste advies is zet tren A 100mg, verdeeld over 2 prikken.

Indien je het niet trekt ben je na een week weer normaal, bovendien zijn de sides op tren A minder dan E. Helaas de mg ook, maar met dit kuurtje hoef je toch geen mls te pompen.

Tren komt visueel wel pas tot zijn recht als je al aardig lean bent.

• Like
Waarderingen: CerebralGains
jo man bedankt voor je reactie

Ik heb bloedwerk laten doen en alles is zoals het hoort te zijn, t is mn 2 e kuur ik heb vorig jaar test only gedaan precies zoals jij het ook al omschrijft.

dat ging allemaal goed eigenlijk, mn gains ook goed vast weten te houden.

de keuze om nu tren te doen is puur uit nieuwsgierigheid naar wat het zal gaan doen.

ik begrijp dat je met genoeg andere dingen kunt uitproberen, maar ik heb de keuze gemaakt tren te nemen.

ik ben ook op dit forum gekomen om het dan dus wel met zo veel en goed mogelijk advies te doen.
ik heb naar mijn mening best wel wat onderzoek gedaan en de bijwerkingen ben ik dus ook van op de hoogte. mocht dit echt uit de hand lopen zal ik de tren ook laten liggen.

de dosis tren is gebaseerd op wat ik voornamelijk lees op dit forum. ik lees veel dat gasten 300-500 sommige zelfs meer pakken per week dus ik wilde aan de lagere kant van het spectrum blijven om dus “safe” te zitten.

nu zeg jij alleen dat het nog vrij hoog is, wat raad je dan aan?

en vanwaar geen nakuur nodig? die begrijp ik niet helemaal

ik ben inderdaad “jong” maargoed ik ga ondertussen zon 5 jaar consistent naar de gym dus om vorig jaar te beginnen met kuren leek mij interessant.

Je bent eigenlijk 'te jong' zelfs om te kuren, maar kijk, je bent er al aan begonnen dus dat is wat het is natuurlijk 😅
Goed om te zien dat je het wel serieus pakt door je bloed te laten controleren en dat op te volgen.

Je hebt nu tren in huis gehaald, maar dat wil niet zeggen dat je het moet gebruiken.
Als je het toch wil proberen, dan zou ik niet hoger gaan dan 100mg/week om te kijken hoe je er op reageert. Verhogen kan altijd nog.

Als tweede compound om te testen zou ik eerder een deca, primo of mast aanraden. Maar kijk, het is wat het is.
Ik zou tren pas toevoegen als je echte wedstrijdambities hebt en naar een wedstrijd toe gaat werken.

In elk geval: ik zou niet hoger beginnen dan 100mg.

• Like
Waarderingen: Jannes
Je bent eigenlijk 'te jong' zelfs om te kuren, maar kijk, je bent er al aan begonnen dus dat is wat het is natuurlijk 😅
Goed om te zien dat je het wel serieus pakt door je bloed te laten controleren en dat op te volgen.

Je hebt nu tren in huis gehaald, maar dat wil niet zeggen dat je het moet gebruiken.
Als je het toch wil proberen, dan zou ik niet hoger gaan dan 100mg/week om te kijken hoe je er op reageert. Verhogen kan altijd nog.

Als tweede compound om te testen zou ik eerder een deca, primo of mast aanraden. Maar kijk, het is wat het is.
Ik zou tren pas toevoegen als je echte wedstrijdambities hebt en naar een wedstrijd toe gaat werken.

In elk geval: ik zou niet hoger beginnen dan 100mg.
ja ik snap het ik ben te jong, daar heb je helemaal gelijk in maargoed.

ik ben blij dat je me daar niet op aftekend en alsnog advies wilt geven, dus ik ga dat ook opvolgen. ik ga mn tren verlagen naar 100mg per week.

zou je me alleen nog uit kunnen leggen waarom ik geen nakuur hoef te nemen?

het is zo verdomd lastig om fatsoenlijke informatie te vinden over nakuren.

heb je evt een linkje naar een pagina of website waar ik er goede informatie over kan lezen? of zou je misschien jou eigen kennis hierover willen delen.

voor alsnog bedankt voor je advies!

ja ik snap het ik ben te jong, daar heb je helemaal gelijk in maargoed.

ik ben blij dat je me daar niet op aftekend en alsnog advies wilt geven, dus ik ga dat ook opvolgen. ik ga mn tren verlagen naar 100mg per week.

zou je me alleen nog uit kunnen leggen waarom ik geen nakuur hoef te nemen?

het is zo verdomd lastig om fatsoenlijke informatie te vinden over nakuren.

heb je evt een linkje naar een pagina of website waar ik er goede informatie over kan lezen? of zou je misschien jou eigen kennis hierover willen delen.

voor alsnog bedankt voor je advies!

Als je toch besluit om nog te gaan kuren dan is een nakuur eigenlijk niet nodig. En dan heb je ook nog de HAARLEM-studie (studie vanuit AndroidHealthClinic) die zegt dat je ook zonder nakuur perfect kan herstellen.

Zelf heb ik tot nu altijd een nakuur gedaan en ben ik telkens goed hersteld. MAAR, als je toch een nieuwe cycle gaat starten na x-weken, is dat eigenlijk overkill.

Linkje HAARLEM studie:

Als je toch besluit om nog te gaan kuren dan is een nakuur eigenlijk niet nodig. En dan heb je ook nog de HAARLEM-studie (studie vanuit AndroidHealthClinic) die zegt dat je ook zonder nakuur perfect kan herstellen.

Zelf heb ik tot nu altijd een nakuur gedaan en ben ik telkens goed hersteld. MAAR, als je toch een nieuwe cycle gaat starten na x-weken, is dat eigenlijk overkill.

Linkje HAARLEM studie:
bedankt voor de info mocht ik weer gaan kuren doe ik dat pas zon 4a5 maanden na deze kuur.

• Like
Waarderingen: CerebralGains
bedankt voor de info mocht ik weer gaan kuren doe ik dat pas zon 4a5 maanden na deze kuur.

Ik zou persoonlijk voor zo'n lange periode te overbruggen een nakuur doen om sneller te herstellen (maar dat zou mijn persoonlijk keuze zijn).

Heb je een vriendin of woon je nog thuis? Tren staat ook wel gekend als the relationship killer. Weet niet of je een rustig persoon bent van nature?

Ik zou persoonlijk voor zo'n lange periode te overbruggen een nakuur doen om sneller te herstellen (maar dat zou mijn persoonlijk keuze zijn).

Heb je een vriendin of woon je nog thuis? Tren staat ook wel gekend als the relationship killer. Weet niet of je een rustig persoon bent van nature?
hahahaha ik heb vaker zoiets gelezen ja.

mn vriendin weet van mn gebruik af en dus ook van deze kuur.

ik heb zelf al een grens gesteld mocht het uit de hand lopen stop ik er gewoon mee

ik ben van nature niet agressief dus verwacht niet echt teveel van die agressieve bijwerkingen. maar je weet het nooit

Maak het jezelf niet te moeilijk, het zijn en blijven hormonen. Hoe harder jouw vriendin zegt dat je kut reageert hoe harder jij er tegenin gaat.

Pak alleen test, 500mg per week. Vreten, trainen en herstellen. Moeilijk gedoe altijd maakt meer kapot dan nodig.

Terug
Naar boven