Fitness Seller

Test-E + Tren-Susp kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Ben net klaar met test-e winny voor wat meer hardheid en zat er nu aan te denken Tren-Susp te gaan draaien voor 12 weken naast de test-e.

Vanwege prive redenen kan ik momenteel niet met Tren Ace, Enth of Hex aan de gang omdat het snel uit mijn systeem moet zijn als dat nodig is.

Mijn vraag is nu, is het wel nuttig om alleen tren-susp te draaien zonder ondersteuning van een andere tren variant, haal ik er wat uit als ik die 50mg ED zet voor de training?

Stats zijn up-to-date
 
Ben net klaar met test-e winny voor wat meer hardheid en zat er nu aan te denken Tren-Susp te gaan draaien voor 12 weken naast de test-e.

Vanwege prive redenen kan ik momenteel niet met Tren Ace, Enth of Hex aan de gang omdat het snel uit mijn systeem moet zijn als dat nodig is.

Mijn vraag is nu, is het wel nuttig om alleen tren-susp te draaien zonder ondersteuning van een andere tren variant, haal ik er wat uit als ik die 50mg ED zet voor de training?

Stats zijn up-to-date

Dus tren a is geen optie, omdat het snel uit je systeem moet zijn maar test enanthaat is wel een optie?
Is er een reden waarom je geen tren en wel test in je systeem mag hebben of had je daar niet over na gedacht :p

Natuurlijk voegt tren altijd wat toe, maar ik zou suspensie 2x per dag prikken voor stabiele bloedwaardes.
1x s ochtends en 1x s avonds
Daarom neem ik het niet.
Maar de trenoxine lijkt me wel lekker preworkout
 
Dus tren a is geen optie, omdat het snel uit je systeem moet zijn maar test enanthaat is wel een optie?
Is er een reden waarom je geen tren en wel test in je systeem mag hebben of had je daar niet over na gedacht :p

Natuurlijk voegt tren altijd wat toe, maar ik zou suspensie 2x per dag prikken voor stabiele bloedwaardes.
1x s ochtends en 1x s avonds
Daarom neem ik het niet.
Maar de trenoxine lijkt me wel lekker preworkout

Dit.

Test e zou een 4 maand detecteerbaar zijn volgens wat ik gelezen heb.

Test p zou een maand zijn dacht ik.
 
Ik hoop niet voor je dat het uit je systeem moet voor een test bij defensie of een andere sport. Dan kun je beter geen tren nemen namelijk, tren is puur alleen voor bodybuilding een mooi goedje.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik hoop niet voor je dat het uit je systeem moet voor een test bij defensie of een andere sport. Dan kun je beter geen tren nemen namelijk, tren is puur alleen voor bodybuilding een mooi goedje.

En voor een strakke kaaklijn :p
 
Dus tren a is geen optie, omdat het snel uit je systeem moet zijn maar test enanthaat is wel een optie?
Is er een reden waarom je geen tren en wel test in je systeem mag hebben of had je daar niet over na gedacht :p

Natuurlijk voegt tren altijd wat toe, maar ik zou suspensie 2x per dag prikken voor stabiele bloedwaardes.
1x s ochtends en 1x s avonds
Daarom neem ik het niet.
Maar de trenoxine lijkt me wel lekker preworkout

Verhoogde Test is geen probleem, gaat om andere compounds. 2x per dag prikken lijkt me idd ook beter maar om dat nou 12 weken lang 2xED te doen zie ik niet zo zitten :D

Dit.

Test e zou een 4 maand detecteerbaar zijn volgens wat ik gelezen heb.

Test p zou een maand zijn dacht ik.

Verhoogde Test is geen probleem, gaat om andere compounds.

Ik hoop niet voor je dat het uit je systeem moet voor een test bij defensie of een andere sport. Dan kun je beter geen tren nemen namelijk, tren is puur alleen voor bodybuilding een mooi goedje.

:rolleyes:
 
Heb momenteel tren susp toegevoegd aan m'n stack. 50 mg Pre workout, heb dit vorig jaar ook al genomen en voor mij geeft dit een extreme boost, ik train er ongelofelijk goed op en de pomps zijn extreem zonder te overdrijven ofzo. Je hebt ook minder rust nodig tussen sets , je kan maar blijven gaan. Dus ja het geeft zeker een meerwaarde, als je elke dag prikken niet erg vind, give it a try. Heb wel ergens gelezen dat het wel giftig is voor je lever , meer als normale tren of dit waar is don't know. Ik ga het overigens niet 10 weken nemen , ben er nu 1 weekje mee bezig , ben van plan 6 weekjes hooguit.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ps. Weet alvast dat dit goedje je wel enorm laat zweten , niet opkijken als je ineens helemaal vol zweet staat voor je ook maar aan je eerste set bent begonnen. Ook buiten de gym , soms zonder ook maar te bewegen helemaal vol zweet
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Heb hem eerder gebruikt in een kuur maar toen samen met een andere tren variant. De sweats krijg ik 100% zeker haha. Wat draai je verder in die kuur naast deze tren pre-workout?
 
tren susp zou ook wel eens lang detecteerbaar kunnen zijn, heb maanden gehoord... al hoor ik verschillende dingen uit verschillende bronnen
 
Heb hem eerder gebruikt in een kuur maar toen samen met een andere tren variant. De sweats krijg ik 100% zeker haha. Wat draai je verder in die kuur naast deze tren pre-workout?

Heb momenteel
Test prop 300 mg ew
Mast prop 700 mg ew
Tren hex 300 mg ew
Tren susp 50 mg Ed

Sinds vorige week mast toegevoegd en ook me eerste keer mast. Meteen een verschil in me lichaam na 1 week , al het vocht lijkt weg te zijn en me huid is papierdun , armen zien er stuk beter harder en droger uit. Alleen nu nog hopen dat ik er geen erge acne van ontwikkel. Mast is wel heerlijk spulletje zo te zien . ik had eerst een tren mix in me stack , maar elke keer enorm hoesten na een injectie was ik echt even zat, had het 7 keer op een rij ongeveer . Weet zelf dat ik met hex nooit een hoest heb ervaren dus vandaar overgestapt op hex
 
12 weken tren susp? You're kidding right..?
 
Heb momenteel
Test prop 300 mg ew
Mast prop 700 mg ew
Tren hex 300 mg ew
Tren susp 50 mg Ed

Sinds vorige week mast toegevoegd en ook me eerste keer mast. Meteen een verschil in me lichaam na 1 week , al het vocht lijkt weg te zijn en me huid is papierdun , armen zien er stuk beter harder en droger uit. Alleen nu nog hopen dat ik er geen erge acne van ontwikkel. Mast is wel heerlijk spulletje zo te zien . ik had eerst een tren mix in me stack , maar elke keer enorm hoesten na een injectie was ik echt even zat, had het 7 keer op een rij ongeveer . Weet zelf dat ik met hex nooit een hoest heb ervaren dus vandaar overgestapt op hex

Hoeveel vetpercentage?
 
Nu 10-11% ongeveer . Ben van plan naar de 7% te gaan
 
Back
Naar boven