AndroidHealthClinic

Test E - Turinabol - Materon (1 bezoeker)

Prima eerste cycle?

  • ja

    Stemmen: 1 25,0%
  • nee

    Stemmen: 3 75,0%

  • Totaal stemmers
    4

Bezoekers in dit topic

cildac

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2010
Berichten
33
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik ga beginnen met mijn eerste ECHTE kuur. Benieuwd wat jullie ervan denken,
En wat jullie denken wat ik hier van kan gaan verwachten of misschien tips:

Week 1-10 Test E 250mg/week

Week 1-10 Masteron E 200mg/week

Week 1-4 Tbol 30mg per dag

Week 7-10 Winstrol (Stanozolol) 30mg per dag

Week 12 en 13 Nolva 20mg, Clomid 50mg per dag

Week 14 en 15 Nolva 10mg, Clomid 25mg per dag

Mijn doel is zoveel mogelijk schone massa aanmaken zonder water, en er gewoon hard en droog uitzien.
mijn stats: 177m, 76kilo, 10% bodyfat.
 
Op zich is je opzet netjes maar zou de orals (zeker aan het eind) weglaten. En laat je geen HCG meelopen..?
Dus;

1-10 Test E 250mg/ week
1-10 Mast E 200mg /week
1-12 HCG 2x 500IU /week
12-15 Clomid 25mg of Nolva 10-20mg /dag

Als je persé een KS wilt zou ik de winny naar voren schuiven (1-4).
 
Waarom de Orals weghalen? ik kijk met name uit naar de TBOL. En waarom de winny weglaten aan het einde?
 
10 weken orals is overkill en winstrol aan het einde is ook slecht. Je nakuur slaat nergens op maar verder ziet het er goed uit. Laat de winstrol er helemaal uit en maak de nakuur zwakker. Kies gewoon uit 1: 50mg clomid of 2: 20mg nolva voor 4 weken
 
10 weken orals is overkill en winstrol aan het einde is ook slecht. Je nakuur slaat nergens op maar verder ziet het er goed uit. Laat de winstrol er helemaal uit en maak de nakuur zwakker. Kies gewoon uit 1: 50mg clomid of 2: 20mg nolva voor 4 weken

die 10 weken orals was sarcastisch bedoeld :)
 
die 10 weken orals was sarcastisch bedoeld :)

Probeer het sarcasme in deze sectie te vermijden aub, zoals ik al eerder zei, er zijn hier veel onwetenden die niet beseffen als je iets sarcastisch bedoeld of niet en zulke uitspraken als waarheid aannemen
 
Probeer het sarcasme in deze sectie te vermijden aub, zoals ik al eerder zei, er zijn hier veel onwetenden die niet beseffen als je iets sarcastisch bedoeld of niet en zulke uitspraken als waarheid aannemen

Ik had er nog moeten aan toevoegen dat ik 7 weken al te veel vind.
 
Waarom geen 10 weken orals dan.

I know bro haha maar TS wil toch serieus 10 weken orals gaan gebruiken :p

Winstrol op t eind eruit i.v.m. cortisol en je nakuur doen met 1 middel.

Precies dit. Je zakt in als een puddinkje met winstrol op het laatste. Streshormoon schiet omhoog en je kunt zwaaien naar de gains. Hoewel je er wel goed bijstaat voor een weekje :p
 
Probeer het sarcasme in deze sectie te vermijden aub, zoals ik al eerder zei, er zijn hier veel onwetenden die niet beseffen als je iets sarcastisch bedoeld of niet en zulke uitspraken als waarheid aannemen

Haha sommige sarcastische uitspraken komen wel heel serieus over op dbb idd :p
 
oke.. winstrol aan het einde is dus niet handig.

Ik moet dus kiezen voor week 1-4 uit Tbol of Winstrol.

Of is allebei ook mogelijk?

Graag zo min mogelijk sarcasme :)
 
I know bro haha maar TS wil toch serieus 10 weken orals gaan gebruiken :p



Precies dit. Je zakt in als een puddinkje met winstrol op het laatste. Streshormoon schiet omhoog en je kunt zwaaien naar de gains. Hoewel je er wel goed bijstaat voor een weekje :p
Waarom verlies je je gains als je winstrol aan het einde neemt. snap die niet helemaal. in mijn beleving kom ik zo harder uit de kuur maar niet bewust dat ik daardoor massa verlies
 
Waarom verlies je je gains als je winstrol aan het einde neemt. snap die niet helemaal

Het verhoogd je cortison (streshormoon) drastisch, als je daarna off gaat begin je direct met spier afbreken. Je gaat onnodig veel massa verliezen zo en dat is zonde

Makkelijker kan ik het niet uitleggen :o
 
oke.. winstrol aan het einde is dus niet handig.

Ik moet dus kiezen voor week 1-4 uit Tbol of Winstrol.

Of is allebei ook mogelijk?

Graag zo min mogelijk sarcasme :)

Ik zou er gewoon 1 kiezen en dan zou je daar de dosis van omhoog kunnen doen maar je kan het ook zo laten en kijken hoe de kuur verloopt. Je volgende kuur zou je dan de dosis wat op kunnen krikken
 
oke.. winstrol aan het einde is dus niet handig.

Ik moet dus kiezen voor week 1-4 uit Tbol of Winstrol.

Of is allebei ook mogelijk?

Graag zo min mogelijk sarcasme :)

Sommige mensen krijgen ook last aan de gewrichten door winstrol.

Waarom moeten eerste kuurtjes zo exotisch mogelijk zijn? Waarom niet keep it stupid ,simple de eerste keer.
 
Het verhoogd je cortison (streshormoon) drastisch, als je daarna off gaat begin je direct met spier afbreken. Je gaat onnodig veel massa verliezen zo en dat is zonde

Makkelijker kan ik het niet uitleggen :o

Wat kan ik nu het beste gebruiken als Kickstart. de Tbol of Winstrol of kan het ook allebei?
 
Wat kan ik nu het beste gebruiken als Kickstart. de Tbol of Winstrol of kan het ook allebei?

vergeet allebei. (je hebt het al liggen zeker?)

Waarom moeten eerste kuurtjes zo exotisch mogelijk zijn? Waarom niet keep it stupid ,simple de eerste keer.
 
Het is niet zo dat het één beter is dan het ander maar het is gewoon een ander middel waar je een keuze uit kunt maken dus ik kan geen antwoord op je vraag geven alleen zeggen wat ik zou doen maar jij bent mij niet :o
 
10 weken lang geen oral is wel iets van dbb imo. Ik doe het niet omdat ik het hier altijd lees. In de sportschool mensen die hier niet zitten doen het wel. Ook 2 orals. Niets mee aan de hand zover ik kan weten.
Is het gepapegaai of ergens op gebaseerd?
 
Back
Naar boven