AndroidHealthClinic

Test e van Galenika, Deca van Norma Hellas, Stanol van March

Bezoekers in dit topic

FB80

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 mrt 2009
Berichten
24
Waardering
0
Hey gasten,

Graag jullie mening over de echtheid van deze producten. Dit stel ik erg op prijs.

Alvast bedankt he.

Gr,

FB

IMAGE_001.jpg


IMAGE_002.jpg


IMAGE_003.jpg


IMAGE_004.jpg


IMAGE_005.jpg


IMAGE_006.jpg


IMAGE_007.jpg


IMAGE_009.jpg


IMAGE_010.jpg


IMAGE_011.jpg
 
Deca van norma blijft link begin er zelf niet meer aan, teveel fakes van in omloop.
De jouwe zien er op het oog wel okay uit moet ik toegeven en het lot klopt ook.
Test E van Galenica ziet er goed uit. Over de stanozolol tabs kan ik niets zeggen , geen idee.
 
Norma en Galenika helemaal OK!

Je zou ook even foto's van de stanazolol tabs moeten maken om een beter beeld te krijgen.
 
Gasten.. bedankt voor jullie reacties. Ben blij te horen dat jullie ook denken dat het goede spullen zijn.

Misschien kunnen jullie ook kijken naar het bericht bij anabolen die ik gepost heb met de vraag naar wat advies hoe zo'n kuur het beste in te richten.
 
stano is zeker goed ...norma denk ik ook wel..galenika zou ik nooit nemen
 
Ik neem juist daarintegen altijd Galenika of Aburaihan en ben er altijd zeer tevreden over.
 
Ik heb dezelfde Galenikas (2755 0808 0813). De tekst is bij mij echt blauw en gaat er met een beetje spuug en een paar keer goed vrijven af. Zijn de jouwe ook blauw? Op de foto ziet het er donkerder uit!? Ga overigens morgen mijn 2de prikje zetten dus kan je over 3 a 4 weken meer vertellen over de echtheid :rolleyes:
 
Van Galenika is een blauwe en zwart/paarse in omloop.
Beide zijn van een andere batch en gewoon goed.
 
blaauwe = jaar 2006
zwart en groen zijn van jaar 2005

Batchnr: 2755 0808 0813

Is gemaakt in augustus 2008 en geldig tot augustus 2013, correct me if i'm wrong....

Deze batch (2755) heeft blauwe letters! Maar op de foto's van dit topic (zelfde batch) lijken ze een andere kleur te hebben, maar dat komt waarschijnlijk door de camera!!! Kan de poster hier wat over zeggen?

Volgens mij veranderen ze van batch tot batch van lettertyype en kleur en halsbandje... maar niet binnen 1 batch ???
 
Batchnr: 2755 0808 0813

Is gemaakt in augustus 2008 en geldig tot augustus 2013, correct me if i'm wrong....

Deze batch (2755) heeft blauwe letters! Maar op de foto's van dit topic (zelfde batch) lijken ze een andere kleur te hebben, maar dat komt waarschijnlijk door de camera!!! Kan de poster hier wat over zeggen?

Volgens mij veranderen ze van batch tot batch van lettertyype en kleur en halsbandje... maar niet binnen 1 batch ???
kijk bro, ik heb ze nog nooit van 2008 gezien, mss dat het aan mij ligt, maar tot nu toe waren er alleen 2005 (zwarte en groene), en 2006 (blaauwe).

en de bch.nr komt me bekend voor, nou weet ik neit pcies of het die blaauwe,zwarte, of groene waren, maar lijkt me zowiezo sterk dat ze van 2008 zijn sinds het om dezelfde bch.nr gaat. meer kan ik je niet zeggen!
 
Back
Naar boven