AndroidHealthClinic

Test e van up

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

amir1121

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jan 2017
Berichten
628
Waardering
132
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Is dit echt of nep?
Ik vraag dit omdat ik nu in mn 6e week test e only zit en geen donder voel???

15336576140028761143467328684371.jpg


1533657669417323551788469243087.jpg
 
Nee dat kan natuurlijk niet, hij eet elke dag een bord havermout en een bord warm en zelfs als hij geen honger heeft eet hij zelfs eieren.

3 of 4 eieren, dat kan ik even niet goed afleiden uit het verhaal. Groot verschil voor de gainz!
 
Nee dat kan natuurlijk niet, hij eet elke dag een bord havermout en een bord warm en zelfs als hij geen honger heeft eet hij zelfs eieren.
Als dat nog niet genoeg is eet hij zelfs allemaal dingen wat die in de koelkast kan vinden
 
Jullie snappe me niet.
Ik let op mn voeding!!! Als ik merk dat ik te weinig eet...dan geeft mn lichaam een signaal af van hey je eet te weinig, door droger te worden natuurlijk.
En ik ben niet droger geworden!
Eet ik teveel..kom ik natuurlijk in vet aan.
Eet ik op ( en nu komt het) onderhoud,en mn test e potjes zijn real...DAN ZOU IK STERKER MOETEN WORDEN.
Ik heb het nu niet over gains, maar krachttoename.
Dan zou dus MINIMAAL moeten voelen dat ik in een kuurtje zit...
Geen bloat,normaal libido etc
En dat is dus niet
 
Jullie snappe me niet.
Ik let op mn voeding!!! Als ik merk dat ik te weinig eet...dan geeft mn lichaam een signaal af van hey je eet te weinig, door droger te worden natuurlijk.
En ik ben niet droger geworden!
Eet ik teveel..kom ik natuurlijk in vet aan.
Eet ik op ( en nu komt het) onderhoud,en mn test e potjes zijn real...DAN ZOU IK STERKER MOETEN WORDEN.
Ik heb het nu niet over gains, maar krachttoename.
Dan zou dus MINIMAAL moeten voelen dat ik in een kuurtje zit...
Geen bloat,normaal libido etc
En dat is dus niet

Je gaat het nooit snappen, Amir.
 
Dus je wilt zeggen dat als ik op onderhoud eet...en in een kuur zit..niet sterker word??
We hebben het hier over 600 mg test e in de week???
 
Dus je wilt zeggen dat als ik op onderhoud eet...en in een kuur zit..niet sterker word??
We hebben het hier over 600 mg test e in de week???
dan is je gear underdosed en je eet te weinig . als je niet tracked wat je eet weet je ook niet wat je binnen krijgt ......Beter v oor jou dat je stop met kuren want wat iron warrior zegt je JE SNAPT ER GEEN HOL VAN VAN . en zorgen dat je niet vet word is cardio voor .....JEZUS WAT EEN BOSMEGOOL
 
EN mn balle zijn nog van normaal formaat...geen mm kleiner geworden!
 
dan ben je cottonseed olie aan het spuiten en geen test , je ballen worden zelfs kleiner op turina
 
Wat jaja?
Geloof je niet dat mensen trouwen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven