Fitness Seller

Test-e winny kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YuRi

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
516
Waardering
7
Hey lui

ik ga beginnen met deze kuur:

1-10 Test-e 500 mg ew
1-4 winstrol 50 mg ed
4-10 50 mg proviron
12-15 20 mg nolva

heb de test van gg en de andere van epl, goed spul dus :D

Train 6 jaar en weeg nu 103 kg bij 185cm. Bf geen idee, nooit laten meten, schat rond de 16%.

Heb eerder een test only kuur gedaan dat sloeg goed aan, was toen ongeveer 10 kg aangekomen waarvan 7 kg vastgehouden. Nu ben ik toe aan een tweede kuur en omdat test goed ging wil ik er nu iets bij gebruiken.

Doel lean massa gainen en %bf omlaag.

Ik heb alleen een vraag mbt het prikken. Ik heb 0.8x40 voor in de bil en 0.6x25voor in de schouders. Bij mijn eerste keer prikte ik altijd 2x per week 250mg in de bil. Maar wil nu 1x per week prikken en het liefste in mijn schouders. Nu kan ik in elke schouder 250 zetten of 500 in een kant.

Wil vanaaf nog zetten en morgen beginnen met de winny :)
 
ok heb net 2 ml links in mijn schouders gezet
kwam steeds n heel klein beetje bloed uit lopen heb dr een alcoholwatje opgehouden. Daarna beetje n beetje loszwaaien en paar keer opdrukken om het een beetje te doorbloeden.
 
Waarom niet in je reet?
 
Waarom niet in je reet?

Bij mijn eeste kuur deed mijn vriendin het altijd. Maar nu moet ik het zelf doen en heb gemerkt dat ik er niet veel zicht op heb mede omdat ik niet zo lenig ben haha. Kan ik wel met spiegel gaan kloten maar schouders is net zo makkelijk. Hopen dat het meevalt morgen :p
 
Het is uit? Ben je te groot geworden? In de bil lukt wel. Sommige gaan op hun zij liggen.
 
Het is uit? Ben je te groot geworden? In de bil lukt wel. Sommige gaan op hun zij liggen.

Bil heb ik wel een paar keer gedaan maar vind schouders gewoon makkelijker. Ik trek het op via de 0.8x40 en injecteer te met de 0.6x25. Ik vroeg me alleen af of het niet teveel is om 2 ml in schouder te zetten, maar t ging goed hoor

en ja tis uit :( sinds half november vorig jaar, we hadden 4 jaar :(

maar nu des te meer motivatie om keihard te knallen :D
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend bij t ontbijt 20 mg winstrol genomen en vanmiddag 20 mg en strax voor t slapen gaan ook nog 10 mg.
Had vanmiddag wat lichte hoofdpijn, maar dat kan door vanalles komen eigenlijk, heb dr normaal nooit last van :S

Mijn schouder voelt ook wat beurs aan door de injectie, maar heb dr geen last van.
Morgen borst trainen, ziet er zo uit:
- incline dumbbell press
- flat barbell press
- incline flyes
- dips

morgen meer
 
geen probleem hoor 2 ml in je schouder. misschien is injecteren in je been nog makkelijker ;) succes in ieder geval kuurtje ziet er goed uit en stats ook
 
Net getraind en t ging super, ik merk nu al krachttoename :) en de pomp was heerlijk! En dit zit echt niet tussen de oren, want dit gevoel heb ik nog nooit gehad.

Dit heb ik gedaan, borst:
incline benchpress max 3x120 kg
flat benchpress 4x120 kg
incline dumbbell press 8x44 kg (gaat maar tot 44 :( )
Daarna nog wat dips gedaan met 15 kg extra

Morgen rug :d
 
Ga je ook volgen. Hoe zit je met je voeding? Ben wel benieuwd, ga over een tijdje met een soortgelijke kuur beginnen
 
Dit is ongeveer mijn voedingspatroon, het wisselt nogal, soms eet ik ipv rundertartaar tonijn/zalm en soms maak ik een grote pan pasta voor meerdere dagen en die eet ik dan smiddags ipv brinta.
De kip wissel ik af met duitse biefstuk

Sochtends
60 gr whey + amino's
120 gr brinta
700 ml melk

Tussendoor
200 gr rundertartaar

Smiddags
2 hele eieren
4 ei-eiwitten
120 gr brinta
700 ml melk

trainen

60 gr whey + amino's

Savonds
250 gram pasta
250 gram rundergehakt
groente

400 gr kip

Verder heb ik multivits van xxl, visolie en glucosamine
 
update

begon met 103.5 en de weeg staat nu op 104.9, gaat dus lekker. Ga binnenkort wat cardio toevoegen, dwz op niet trainingsdagen op lege maag 20 min. hardlopen.

Gister rug getraind en ging erg goed weer. Had een lekkere pomp en veel kracht.
Aantal krachtstats:
pull down wide grip 6x115 kg
seated cable row 6x120 kg
bb row 8x100 kg

Overal gaat het dus goed, in de spiegel merk ik ook wel wat verschil maar denk dat dit komt door de spierpijn in borst en rug dat het allemaal wat groter lijkt. Misschien wat vocht/vet erbij. Mijn triceps voelen wel wat groter en harder :-) Dus nog een beetje vaag allemaal, ben natuurlijk nog maar net begonnen.
 
op hoeveel calorieen zit je precies? bulk of onderhoud?
 
Back
Naar boven