MuscleMeat

Test e + winny

Bezoekers in dit topic

Hercules90

Novice
Lid geworden
8 jul 2015
Berichten
11
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Test-e + winny kuur.

Ik train nu ongeveer 5 jaar en ben tot het besluit gekomen om toch maar te gaan kuren.
Was bezig om mijn vet% omlaag te halen en deze is laatst gemeten op 08-02 dus hoop dat ik wat progress heb gemaakt.

6 feb start ik met de kuur en zal een logboek bij houden.

Dit is mijn eerste kuur dus alle hulp & tips zijn welkom!

stats :
leeftijd : 24
gewicht : 82 kg
lengte : 1m79
doel : 88 kg
vet% : 12,5 %
trainingsessies: 5x per week.
Deadlift: 180 kg
bench: 130 kg
squat: 130 kg

KUURSCHEMA
Week 1 t/m 10 : Test-e 500mg
Week 1 t/m 4: Winstrol 40mg
Week 12 t/m 16: Nolva 20mg

Macros:
422 carbs
260 protein
86 fat
Totaal: 3375 calorien

Dit zal wellicht meer worden in de loop van de kuur. Weet ongeveer wel bij hoeveel calorieën ik begin te gainen dus wil eerst kijken hoe de eerst 1 a 2 weken verlopen.

Supplementen
Whey perfection
ZMA
Marinol omega-3
Multi men

LOGBOEK:

7-3-2017
Vandaag eerste injectie gezet stelde vrij weinig voor en heb erna lekker getraind.
Merk verder nog niks training gaat zoals altijd goed en voeding is on point. Verder zal ik proberen regelmatig het logboek bij te houden.

18-03-2017

Door drukte nu maar even een kort update.
Dinsdag mijn 2e injectie gezet was wat pijnlijk.. De dag ervoor had ik benen flink aangepakt dit zou misschien de reden zijn.
Moet zeggen de trainingen verlopen soepel... ik heb minder spierpijn en het gevoel dat ik langer door kan gaan, ook voel ik me heel erg vol en heb ik zieke pumps.
Op naar volgende week!
 
Laatst bewerkt:
Hey man.

Ben van plan in juli dezelfde kuur te starten maar dan winstrol als kickstart. Ook mijn eerste kuur.

Hoe verloopt alles tot nu toe? Is er al iets merkbaar?
 
Succes!
Je eerste kuur heeft toch iets magisch.
 
7-3-2017
Vandaag eerste injectie gezet stelde vrij weinig voor en heb erna lekker getraind.
Merk verder nog niks training gaat zoals altijd goed en voeding is on point. Verder zal ik proberen regelmatig te logboek bij te houden.

Hey man.

Ben van plan in juli dezelfde kuur te starten maar dan winstrol als kickstart. Ook mijn eerste kuur.

Hoe verloopt alles tot nu toe? Is er al iets merkbaar?

Net begonnen dus nog vrij weinig.
 
Waarom geen kickstart met winny? En van Bro science weet ik dat winny aan t eind van je kuur je cortisol enorm doet stijgen wat zorgt voor verlies van gains
 
pct nolva PLUS CLOMID

en HCG tijdens kuur laten meelopen

succes
 
18-03-2017

Door drukte nu maar even een kort update.
Dinsdag mijn 2e injectie gezet was wat pijnlijk.. De dag ervoor had ik benen flink aangepakt dit zou misschien de reden zijn.
Moet zeggen de trainingen verlopen soepel... ik heb minder spierpijn en het gevoel dat ik langer door kan gaan, ook voel ik me heel erg vol en heb ik zieke pumps.
Op naar volgende week!

Waarom geen kickstart met winny? En van Bro science weet ik dat winny aan t eind van je kuur je cortisol enorm doet stijgen wat zorgt voor verlies van gains

Vergeten te veranderen. Maar ik heb wel kickstart gedaan met winny. Kreeg dit te horen van een vriend dus vndaar verandert.

pct nolva PLUS CLOMID

en HCG tijdens kuur laten meelopen

succes

Waarom +clomid ? Mij werd verteld nolva is voldoende. Maar zal er meer over gaan lezen anders kan het altijd nog.
 
5 weken nolva? lijkt me een beetje overdreven. 3 is voldoende
 
Back
Naar boven