AndroidHealthClinic

Test E, Winnys + trainingsbiografie start 26-02-2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

groter is beter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 feb 2011
Berichten
1.248
Waardering
102
Lengte
1m74
Hallo beste fanatiekelingen
ik hoop dat jullie van lezen houden want er komt een sh*tload tekst aan.

ik kijk al jaren (sinds 2007) op dit forum rond(op een oude account) maar omdat ik liever anoniem blijf ga ik geen namen noemen en ook niet de naam van mijn oude account want ik wil liever niet dat mensen in mijn omgeving weten over mijn steroïdengebruik. Omdat veel "normale" mensen je dan scheef aan gaan kijken en je in een hokje plaatsen.
Wees gerust ik ben geen sniperx of iemand in die richting.

ik heb vandaag de 1e injectie Test gezet in mn bovenbeen.. en vanmorgen en vanmiddag 1 tab winstrol. al die verhalen over de injectiepijn. valt reuze mee alleen een raar gevoel wat ik niet kan thuisbrengen tijdens de injectie, de prik zelf voel je nouwelijks. Ben benieuwd hoe het morgen voelt.
ik ga voor de 1ml op zaterdag en woensdag zodat mijn bloedwaardes niet gigantisch up en down gaan. wel 2x per week prikken maar daar geef ik niks om.


ook laat ik clenbuterol meelopen vanaf morgen. begin met 0.25mcg 2 dagen op 2 dagen af, 2 dagen 0.25mcg dan weer 2 af, dan weer 2 dagen 0.50mcg op 2 dagen af. 2 dagen op 2 dagen af 0.50 mcg en dan even kijken hoe het voelt. kan altijd nog hoger. en aangezien het geen kinderspeelgoed is hou ik het liever laag gedoseerd dan te hoog en last krijgen van hoofdpijn of het shakebeker gevoel.
ik denk dat het zn werk bij die dosering ook al wel zal doen.
oja schematje van kuurtje

1-4 Winstrol tabs 40mg ed
1-14 Test E 500mg/W (Woensdag + Zaterdag 1ml)
16-19 nolva 20mg ED
1tm??? clen 50mcg 2 dagen op 2 dagen af.
verder

Ik ben 20 jaar oud en train vanaf mijn 15e levensjaar. Ik heb helaas geen foto maar wel testdata van toen ik 15 was.
lengte: 180cm,
gewicht 65kg,
BF:16%
benchte toen 1x65 dat is alles wat ik qua kracht nog weet.

Ik ging veel met een jongen trainde die erg dedicated was en mij probeerde mee te krijgen naar de powerlift kant.
tot ongeveer mn 18e powerliftachtig getraind (5x5 3x3) en haast geen biceps en triceps getraind dat vond mijn trainingsmaat voor mietjes en dat deed hij nooit en toen deed ik het ook nooit. als je rug en borst goed trainde dan pakte je je armen ook wel genoeg mee volgens hem.

hoogste piekmoment was met deadliften toen ik 17 was toen heb ik 1x190 getrokken met alleen een riem, wat talkpoeder en magnesium.
squatten met wraps ooit 1x 160 full.
na mijn lift van 190 kreeg ik een knieblessure en daar loop ik sindsdien nog steeds mee te k*tten af en toe.

een stuk serieuzer ging het worden rond eind 17 begin 18 jaar.. voeding 70% schoon en trainingen zwaar en vaak.
Ik trainde 4a5 x per week en vrat alles wat los en vast zat. dat duurde niet lang of ik zat op de 18%.
toen trainde ik meer bodybuilding gericht (want PL gaat hem niet worden met mijn knieen dacht ik toen.

halverwege de 18 een keer een erge schouderblad blessure gehad en kon amper trainen. (dit kwam door het pieken met bankdrukken(1x115) aan het eind van een creatine kuur van 8 weken.)
heb toen 4 maanden alleen buik en benen getraind en heel veel hardgelopen(wat ook al pijn deed in het begin)
een echt fatsoenlijke squat kon ik ook niet maken alleen in de smithmachine of legpresses. lunges lukte ook niet. Dat is nog wel mijn favoriete been oefening.

na 2,5 maand was de pijn zo goed als weg en toen heb ik toch maar het advies opgevolgd van een fysiotherapeut en dat was nog 1,5 maand rusten.
dus ff een dipje van 4 maanden gehad en ook erg slecht erbij gegeten omdat ik toen dacht dat het niet meer goedkwam. daarna weer rustig opgebouwd 2 maanden en rustig weer schouders erbij gaan doen na weer 2 maanden verder. Bij elkaar dus 6 maanden stilgelegen. Toen overigens ook weer mn voedingsschema opgepakt.
vanaf de 19 echt voor 80% aan schone voeding gehouden en altijd 2 gr p kilo lichaams gewicht
voeding van toen was:

07:00 2 boterhammen met kipfilet en een shake (fietsen naar school)
08:30 voor de les nog een banaan en 1 boterham met pindakaas naar binnen duwen.
10:15 2 boterhammen kipfilet en een appel
12:00 bak magere franse kwark van de aldi(500gr)
15:00 meestal thuis en dan ging ik wat pasta/rijstachtigs eten.
17:00 altijd avondmaaltijd wat nogal vaak hollands was.(aardappels groente worst/gehaktballen)
20:00 terug van sporten meestal 2 boterhammen + shake
21:30 handje cashewnoten of chips(wist toen niet echt hoe slecht chips was. dacht als je goed en hard trainde je het vanzelf wel zou verbranden.
22:00 slapen


zo ziet het er nu ongeveer uit. tijden verschillen nogal want werk in 2 ploegendiensten. dit is een vb van een vroege dienst. dan ben ik op mn best. als ik avond dienst heb moet ik smorgens trainen en dat bevalt wat minder.

05:00 eerst 2 glazen water + A-Z, Omega caps, zink tabs, glucosamine
dan: diep bord brinta(+-25 gram brinta of bambix + melk a 200a300ml) 2 boterhammen met kipfilet 25 gr of pindakaas 20 gr, banaan en een shakey a 40 gr whey delicious met water.
08:00 blik tonijn in eigen nat a 150gr met wat curry en ketchup en 2 handjes ijsbergsla + wat komkommer en een half versnipperd uitje.
09:45 200 gr gekookte rijst (dus niet droog afgewogen) met 100 gr groente(boontjes, mais, erwten met wortelen, roerbakmix) en kip 150gr/panga 200gr of 100% rundvleesburger a 130 gr)
12:00 500 gram kwark aardbei zaanse hoeve(EKV 8,5-15-0,2) + appel
15:00 thuiskomst :2 eieren + 3a4 rijstewafels met pindakaas a 40 gr of 50 gr kipfilet + shake a 40 gr W.D. of wat noodles a 60 gr + 2 eieren en een shake.
17:00 avondmaaltijd (altijd verschillend maar eet geen aardappels of gefrituurde troep meer dan pak ik gewoon rijst met de desbetreffende groentes en vlees.)
18:00 training
20:00 shake W.D. + 2 rijstewafels met kip a 25gr of bak brinta + handje met cashews(worden walnoten+pecannoten)
voor het naar bed gaan weer dezelfde sups als smorgens.

slapen rond 21:00,
word het later duw ik nog ff wat "slims" in me gezicht.
cheaten: avondmaaltijd + in het weekend evt een KFC en/of een frietje Kapsalon
btw, meeste brood eruit gehaald omdat ik nu richting de zomer ga en liever wat droger kom te staan nog. ook heb ik nu alleen nog melk bij het ontbijt en de kwark dan.

ik ga er vd week ook vitargo of heel misschien waxy maize bij halen. weet alleen niet goed wat de verschillen tussen die 2 zijn.

krachtstats van laatste training:
bench 2x 8x80(draai daarna setjes met 75)
squat 100 a 110 x 8 FULL ( 2 weken last van knieen gehad dus is nu even weer op oud niveau komen)
deadlift (geen touch en go maar echt stilleggen)8x 115 a 125 ligt eraan hoe ik me voel. ivbm knieen, licht gedaan afgelopen weken.

lengte nu is 182a183
bij een gewicht van 83 kg en een vetpercentage van 12% volgens de tanita weegschaal en lichaamstype normaal. (bij athletisch overigens lichaamstype 9%)

tanita resultaten
datum 26feb2011
gewicht 83.1
vetpercentage 13.6(lijkt mij iets te hoog denk eerder 12% maar dat zien we woensdag wel met HP meter.)
vetmassa 11.3 kg
vvm 71.8 kg
spiermassa 68.3kg
lichaamsvocht 49.9 kg
vochtpercentage 60%
botmassa 3.5 kg
metabolische leeftijd 12 jaar (what the..)
viscerale vetwaarde 1
bio electrische impedatie meter van omron
(kastje dat je moet vasthouden dat dan zogenaamd je vetpercentage meet)
gaf 9.0 aan.

ik ga woensdag even before fotos maken en ook even met een huidplooimeter mijn vetpercentage meten.
tevens word dan de 2e inject gezet(1ml)

train 5 x per week + 1x per week nog boksen
na 3/5 trainingen 15min cardio


trainingsschema is zo:
ma borst triceps
di rug biceps
woe benen+buik
do schouders+traps
vrij boksen
za armen(omdat die nogal achter liggen met de rest. en omdat ze bij rug en borst toch altijd al helemaal leeg zijn.)
zondag rust

als ik geen cardio doe doe ik 1a2x per week buikspierkwartier mee vind ik lekker.

ook ga ik al mijn trainingen (proberen) te posten.. is leuk voor jullie en leuk voor mijzelf. oefeningen, sets + reps zie je dan wel.
morgen weer 2 winnys naar binnen jeej.
en trainen. armen+buik en cardio. want vandaag had ik geen tijd om het te doen. Word wel licht triceps want maandag ook weer borst tri.
waarschijnlijk vergeet ik nog wat

ik hoop btw niet dat ik er vanaf word gekickt omdat ik 20 ben..
misschien kunnen ze het voor 1x door de vingers zien.
oja, het liefst geen offtopic of bullsh*t reacties. doe dat gelieve in een pm bericht en bruikbare tips, adviezen en goed onderbouwde kritiek is wel welkom.

mvg groter is beter
 
Laatst bewerkt:
mooie post kerel, succes.
ben benieuwd wat het voor je gaat doen!
 
Wie ben je :p
 
trouwens waarom 2 dagen on/off met clen?
als je dan al clen gaat pakken pak dan 2 weken on 2 weken off, want na 2 dagen is clen niet geheel uit je systeem
 
mooie post kerel, succes.
ben benieuwd wat het voor je gaat doen!
Hey, bedankt, ik ben ook heel erg benieuwd!
ok
trouwens waarom 2 dagen on/off met clen?
als je dan al clen gaat pakken pak dan 2 weken on 2 weken off, want na 2 dagen is clen niet geheel uit je systeem

Nou dat advies heb ik gekregen van mij leverancier,maar twijfelde zelf ook over de 2weken on-off methode. denk dat ik even ga overleggen met hem of 2 weken on-off verstandig is. hij doet zelf ook wedstrijden dus dit zegt hij niet voor niets.

oja, heb vandaag huidplooimeting gedaan en ff fotos gemaakt. (kon niet wachten en is leuker voor jullie)
4 tabs winstrol al achter de kiezen,
ik ga nu ff eten (rijst kip met roerbak en wat sla/komkommer/tomaat)
daarna upload ik ff de fotos en resultaten van de meting.
 
Laatst bewerkt:
wat is totaal aantal kcals, en wat is je E/K/V verhouding?

lijkt me of je maaltijden niet echt gelijk verdeeld zijn... neem maar bijvoorbeeld enkel de maaltijd met kwark halverwege de dag... shakes probere te vermijden, en zeker voor het slapen... kwark >>>> shake

maaltijd om 8.00 lijkt me ook weinig

kwark MOET altijd savonds voor het slapen vanwege de trage eiwitten. dit samen met een goede hand vol noten zoals je al hebt staan.

kdenk dat je je maaltijden afzonderlijk eens tegoei moet oplijsten en zorgen dat de E/K/V verhouding, totaal aantal kcals per maaltijd min of meer gelijk zijn. (naar de avond toe mag het aantal kcals wel iets minder maar niet dat de ene maaltijd 2 keer zo groot is als de ander)

smorgens en rond trainen snelle eiwitten, complexe koolhydraten (rijst, pasta, havermout).

alvast heel veel succes met je kuur en hopelijk haal je eruit wat je verwacht had.


ik volg je in ieder geval zeker :)
 
Laatst bewerkt:
Zou die magere aardbei kwark eruit gooien, 50 gram extra suikers. En ontbijt kan ook veel beter doe gewoon zo iets in de blender: - 100 á 150 gram havermout, whey en een banaan. Verder succes
 
btw, dit is mijn voedingsschema

E/K/V 40/40/20

mss kan je dat eens bekijken en er tips uithalen.

het brood om 10.00u moet vervangen worden door zoutarm brood om het bloaten tijdens men kuur tegen te gaan.
 

Bijlagen

  • eetschema_Dag2.xls
    205,5 KB · Weergaven: 115
wat is totaal aantal kcals, en wat is je E/K/V verhouding?

lijkt me of je maaltijden niet echt gelijk verdeeld zijn... neem maar bijvoorbeeld enkel de maaltijd met kwark halverwege de dag... shakes probere te vermijden, en zeker voor het slapen... kwark >>>> shake

maaltijd om 8.00 lijkt me ook weinig

kwark MOET altijd savonds voor het slapen vanwege de trage eiwitten. dit samen met een goede hand vol noten zoals je al hebt staan.

kdenk dat je je maaltijden afzonderlijk eens tegoei moet oplijsten en zorgen dat de E/K/V verhouding, totaal aantal kcals per maaltijd min of meer gelijk zijn. (naar de avond toe mag het aantal kcals wel iets minder maar niet dat de ene maaltijd 2 keer zo groot is als de ander)

smorgens en rond trainen snelle eiwitten, complexe koolhydraten (rijst, pasta, havermout).

alvast heel veel succes met je kuur en hopelijk haal je eruit wat je verwacht had.


ik volg je in ieder geval zeker :)

nou hoe het zit met het verschil tussen de maaltijden. op mijn werk heb ik 1x 15min 1x 30min en dan nog 1x15 min pauze. krijg alleen een bak kwark en een banaan op of tonijn met wat uitjes.(wel eiwitrijk maar niet veel calorieen) als ik 30 min heb eet ik de rijst met kip/vis met groente.

maaltijd 1 is het ontbijt. daar heb ik calorieen 681 eiwitten 57 koolhydraten 90 en vetten 18. zal mijn voedingsschema straks even bijvoegen. dat was ik dus vergeten.

Zou die magere aardbei kwark eruit gooien, 50 gram extra suikers. En ontbijt kan ook veel beter doe gewoon zo iets in de blender: - 100 á 150 gram havermout, whey en een banaan. Verder succes
hey bedankt. kan smorgens niet blenden omdat er nog meer mensen in dit huis wonen die daar niet vrolijk van worden. en vind het ontbijt zo wel goed genoeg. kwark laat ik ook zo die suikers maak ik me niet zo druk om.
doe er savonds voor het slapen nog eentje bij voor de eiwitten snachts (deed dit al een tijdje niet meer omdat ik dacht dat ik hier meer vet rondom mn buik van kreeg)

btw, dit is mijn voedingsschema

E/K/V 40/40/20

mss kan je dat eens bekijken en er tips uithalen.

het brood om 10.00u moet vervangen worden door zoutarm brood om het bloaten tijdens men kuur tegen te gaan.
ik eet om 10 uur geen brood? je keek vast in mn oude schema;)
mijn ekv verhouding is 32/42/26 (zit het avondeten nog niet bij inbegrepen want dat is altijd verschillend)
mijn calorieen zit ik nu op 2145 exclusief het avondeten wat minimaal 500 bevat. het brood dat ik pak is al zoutarm
zal jouwe eens bekijken ja;) heb de kw ark toegevoegd om 22:00 en dan komt het totale plaatje op 2765 excl avondmaaltijd.
EKV:281 364 102 verhouding 32/42/26 blijft gelijk.
ik merkte zonder die kwark erin dat ik redelijk snel vooruit ging dus moet nu nog beter afgaan denk ik:)
fotos ga ik ff uploaden op imageshack en dan hierheen kopieren.
 

Bijlagen

  • voedingschema groter is beter.xls
    218 KB · Weergaven: 139
Waarom niet gelijk alles goed/perfect doen bij een kuur(vooral je eerste). Het scheelt 50 gram extra suikers per dag op een tijdstip dat je er totaal niets aan hebt, gaat je toch redelijk wat vet schelen terwijl je ook makkelijk een magere bak kwark kunt eten. Maarja jou keuze..
 
Waarom niet gelijk alles goed/perfect doen bij een kuur(vooral je eerste). Het scheelt 50 gram extra suikers per dag op een tijdstip dat je er totaal niets aan hebt, gaat je toch redelijk wat vet schelen terwijl je ook makkelijk een magere bak kwark kunt eten. Maarja jou keuze..
voordat ik naar bed ga word het wel een magere trouwens;)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
By groterisbeter at 2011-02-27
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
By groterisbeter at 2011-02-27
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
By groterisbeter at 2011-02-27
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
By groterisbeter at 2011-02-27
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
By groterisbeter at 2011-02-27
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
By groterisbeter at 2011-02-27



armen lopen heel erg achter dat weet ik.
ik zie zelf dat de fotos het niet doen? zien jullie ze wel?
 
training van vandaag ook ff erop zetten:
10 min fietsen
seated biceps curl
8x14 8x14 8x14 6x16
scott/preacher curl met ez-stang
10x27 10x27 10x27 6x32
concentration curl
10x12kg 8x12 8x12 8x12
hammer grip stang (ken de echte naam niet)
5kg p/k
8x5p/k 8x5p/k 10x5p/k
buik
crunches + vangen medicijnbal + partner staat op voeten en gooit de bal
15x met bal 15x met bal gevolgd door 15 zonder bal
decline bankje crunches met gewicht
12x 15kg 12x 15kg
twists met een bodypump stang +- 2a3kg
2 sets van 50 twists
leg raises 2x15 zonder extra gewicht.
15min gefietst op lvl 5 continu tussen de 80a90 rpm
geen triceps gedaan want morgen ga ik ook al borst triceps doen dus dat heeft geen zin.

gr
 
Laatst bewerkt:
Je moet tinypic oid gebruiken, imageshack werkt niet opt forum.
 
Wtf man je gaat met 6x16 kg dumbbell curls kuren?
 
Hm ja ik ken je van msn inderdaad, en zag je PM over dit onderwerp..

Het enige als goede ''vriend'' en behulpzaam as I try to be.. kan ik er alleen maar het volgende op zeggen:

A. Je bent nog een jonge gozer, die in principe nog onderaan de ladder staat wat betreft trainen en groei.. je kan nog ZOVEEL kanten op met een goed eetschema en trainschema what soever (verder over identiteit niet echt wat op te merken hehe, snap je punt ook wel)

Zoals ik het zo zie kan je nog zooover komen zonder ook maar iets (En don't get me wrong op het moment dat ik mijn limiet bereikt heb, wil ik ook gewoon verder en moet ik misschien ook gaan kuren, heb er niets op tegen!)
Maar zoals ik op MSN al tegen je zei, dit is ook je eerste kuur en opzich pak je het wel slim aan, maar je kon nog zo'n goede basis leggen..

Ikzelf ga zoiezo nog een aantal jaar wachten of tot ik echt tegen een plafond aan kom te zitten dat ik wel moet (But that's me!)
Verder buiten training deed je ook kickboxen geloof ik? Dat vertelde je me ook laatst, en tja met die cardio erbij verbrand je ook onwijs veel en moet je ook daar de voeding en trainschema's op aanpassen..

Ikzelf heb het idee dat jouw basis nog niet 100% gelegd is voordat je eraan begint, so that's my advice, AUB Denk goed na over wat je doet en kuur ook zoals het hoort, en ga niet non stop blijven gebruiken zoals sommigen :)

=====

NU even nu het toch te laat is :P

Succes met je kuurschema, Denk goed na over wat je doet en ik volg je progressie graag :)

Groetjes,

Mark.
 
Je moet tinypic oid gebruiken, imageshack werkt niet opt forum.
Hey bedankt. Ga ik morgenvroeg ff doen!
Wtf man je gaat met 6x16 kg dumbbell curls kuren?
... armen is mn zwakste punt. De rest is wel wat beter. Als je de hele post had gelezen had je dat geweten.
Hm ja ik ken je van msn inderdaad, en zag je PM over dit onderwerp..

Het enige als goede ''vriend'' en behulpzaam as I try to be.. kan ik er alleen maar het volgende op zeggen:

A. Je bent nog een jonge gozer, die in principe nog onderaan de ladder staat wat betreft trainen en groei.. je kan nog ZOVEEL kanten op met een goed eetschema en trainschema what soever (verder over identiteit niet echt wat op te merken hehe, snap je punt ook wel)

Zoals ik het zo zie kan je nog zooover komen zonder ook maar iets (En don't get me wrong op het moment dat ik mijn limiet bereikt heb, wil ik ook gewoon verder en moet ik misschien ook gaan kuren, heb er niets op tegen!)
Maar zoals ik op MSN al tegen je zei, dit is ook je eerste kuur en opzich pak je het wel slim aan, maar je kon nog zo'n goede basis leggen..

Ikzelf ga zoiezo nog een aantal jaar wachten of tot ik echt tegen een plafond aan kom te zitten dat ik wel moet (But that's me!)
Verder buiten training deed je ook kickboxen geloof ik? Dat vertelde je me ook laatst, en tja met die cardio erbij verbrand je ook onwijs veel en moet je ook daar de voeding en trainschema's op aanpassen..

Ikzelf heb het idee dat jouw basis nog niet 100% gelegd is voordat je eraan begint, so that's my advice, AUB Denk goed na over wat je doet en kuur ook zoals het hoort, en ga niet non stop blijven gebruiken zoals sommigen :)

=====

NU even nu het toch te laat is :P

Succes met je kuurschema, Denk goed na over wat je doet en ik volg je progressie graag :)


Groetjes,

Mark.
Hey kerel. Ja ik snap jou. Je hebt ook zeker gelijk maar ik ga het niet over doseren of te lang on blijven want dat is geen wijsheid. Is geen kickboksen maar boksen. Vind het leuk om te doen + ik blijf er soepel van merk ik.
Ik ga ff opstaan. Ben klaarwakker. Ff wat eten dan weer terug ff. Om 9u sporten.
Gr

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:52 ----------

Oja @ unstopable. Dit rustig opbouwen van de clen was om je lichaam er aan te laten wennen. Volgende week begin ik met 2 weken on. Morgen 50mcg innemen ipv 25mcg.
Gr
 
edit
 
Laatst bewerkt:
33p4wwk.jpg

15qf1gy.jpg

of9cg0.jpg

2hzqv74.jpg

313hg05.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Echt niet om je te bashen ofzo hoor, maar hiermee kan je echt nog makkelijk een aantal jaar goed doorknallen en mooie resultaten halen. Zonde om nu al te kuren..
 
Back
Naar boven