XXL Nutrition

Test E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NLX82

Novice
Lid geworden
9 aug 2017
Berichten
27
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
18%
Beste sportvrienden,

Na de jaarwisseling zal ik gaan starten met mijn eerste kuur Test E 500 only voor 10 weken plus nakuur van 3 weken, stats zijn 35 jaar 170 cm 72kg en met vet % van 18%. Mijn vraag is eigenlijk simpel en gericht aan personen met de gebruikers ervaring.

Op dit moment zit ik in de cutfase met een split schema van 3 dagen per week plus 20 min cardio na elke training. Qua voeding zit ik op 1600 kcal op rustdagen en 2000 kcal op trainingsdagen en ben van 22% vet naar 18% gegaan in de afgelopen 2 maanden. Zodra ik op 15% zit wil ik gaan starten.

Moet ik mijn voeding en trainingsintensiteit tijdens de kuur verhogen of kan ik op dezelfde voet doorgaan als nu met 3 intensieve work outs plus cardio en 1600-2000 kcal per dag. Mijn doel is om spiermassa aan te maken en laag blijven in mijn vetpercentage. Graag jullie ervaringen hierover.
 
15 procent is niet laag, je hebt er maar 4 procent afgekregen in 2 maanden, je weegt serieus maar 72kg bij een dergelijk vetpercentage?

Er zit amper spier op je lijf, alvorens je gaat kuren zou ik eerst gaan kijken wat er anders kan in je aanpak, want er valt nog een hoop te halen zonder middelen. Ook al ga je aan de middelen, aan de hand van deze info zou ik zeggen dat het je niet veel gaat opleveren...

En hoe denk je spiermassa te gaan pakken op 1600 kcals en cardio?
 
15 procent is niet laag, je hebt er maar 4 procent afgekregen in 2 maanden, je weegt serieus maar 72kg bij een dergelijk vetpercentage?

Er zit amper spier op je lijf, alvorens je gaat kuren zou ik eerst gaan kijken wat er anders kan in je aanpak, want er valt nog een hoop te halen zonder middelen. Ook al ga je aan de middelen, aan de hand van deze info zou ik zeggen dat het je niet veel gaat opleveren...

En hoe denk je spiermassa te gaan pakken op 1600 kcals en cardio?


Juist omdat ik weinig spiermassa heb wil ik deze kuur gaan doen, vetvrije spiermassa staat nu op 52.7 kg en dat wil ik omhoog brengen middels deze kuur. Mijn vraag is dus anders te gaan trainen of niet en hoeveel kcal als minimum gaan hanteren tijdens het kuren?
 
Eerst je vetpercentage eens flink omlaag, denk eerder aan 8-10% dan 15%. Gaat je veel meer opleveren.
 
Juist omdat ik weinig spiermassa heb wil ik deze kuur gaan doen, vetvrije spiermassa staat nu op 52.7 kg en dat wil ik omhoog brengen middels deze kuur. Mijn vraag is dus anders te gaan trainen of niet en hoeveel kcal als minimum gaan hanteren tijdens het kuren?

Dat snap ik, maar snap jij mij?

Je kan nog zo veel verder komen zonder middelen, ergens gaat er iets gewoon niet goed bij je... mijn advies is ga lekker door met cutten tot een procentje of 10 en vanuit daar lekker gaan bouwen en je voeding goed in de gaten gaan houden. Daar ben je veel mee bij gebaat als nu een kuurtje doen en erachter komen dat je alles weer kwijt raakt en wellicht zelfs nog slechter ervoor staat dan nu.,, ik spreek uit ervaring (helaas)
Leer je lichaam eerst kennen, weet wat je doet kwa voeding en training en zie het groeien met een beetje geduld, ben je dan nog niet tevreden? Dan is een kuur een optie..en dan heeft een kuur ook zin.

Maar waarschijnlijk ben je net zo eigenwijs als een ander en ga je het toch doen, dus....hoe train je momenteel? Oefeningen/sets/reps... als je spiermassa wilt
Pakken moet je sws meer gaan eten als dat je nu doet..duhh je bent aan het cutten. Boven onderhoud eten dus, hoeveel dat is dat weet jij zelf..toch? Hou er wel rekening mee dat je metabolisme een boost krijgt op gear..dus kom je niet aan dan mag je rustig je voeding uppen.

Succes ermee, en laat ons even weten (een week of 8 na je kuur) wat je ervan vond!
 
Ga nog maar even naturel verder trainen. Kijk in 2019 maar weer.
 
Dat zijn inderdaad belabberde stats. Maargoed, advies is om sowieso dieper dan 15% te cutten.
 
niet veel spiergroei dan doe je toch echt iets verkeerd:o
leer eerst maar goed eten kan je naturel nog veel uit halen ;)
 
niet veel spiergroei dan doe je toch echt iets verkeerd:o
leer eerst maar goed eten kan je naturel nog veel uit halen ;)

Toch kan ik me wel vinden in TS hoor. Iedereen roept snel dat je natty nog genoeg resultaat kan halen. Dat snapt iedereen wel. Alleen met AAS heb je binnen 12 weken je doel bereikt en natty 2 jaar.

Ja het is zwak, maar ik snap het wel.
 
Gewoon doen joh! :thumb:
 
Waarom begin je meteen op zo'n lage calorieën? Wat ga je doen als je vetverlies stil valt?
 
Toch kan ik me wel vinden in TS hoor. Iedereen roept snel dat je natty nog genoeg resultaat kan halen. Dat snapt iedereen wel. Alleen met AAS heb je binnen 12 weken je doel bereikt en natty 2 jaar.

Ja het is zwak, maar ik snap het wel.

Als je niet op een natuurlijke manier een beetje fysiek weet op te bouwen gaat je dit met AAS ook niet lukken.
 
Toch kan ik me wel vinden in TS hoor. Iedereen roept snel dat je natty nog genoeg resultaat kan halen. Dat snapt iedereen wel. Alleen met AAS heb je binnen 12 weken je doel bereikt en natty 2 jaar.

Ja het is zwak, maar ik snap het wel.

Ik snap het ook helemaal, ons doel bereiken willen we allemaal zo snel mogelijk. Ben totaal niet tegen "drugs" die je leven beter maken.
Maar als je dit als natty kan bereiken in 2 jaar, tot in hoeverre is het het dan waard om te gaan kuren?
Als we het over drugs hebben die ons leven verbeteren zijn er ook altijd side effects. Nou moeten we de keus maken of dit het waard is.
In mijn mening zijn de side effects van sommige anabolen het zeer zeker waard (als we ervan uit gaan dat dit echt je levensstijl is).

Maar waarom gaan voor sneller het doel bereiken en hierbij de side effects voor lief nemen? Waar je ook gewoon er wat langer over kunt doen en de side effects buiten te houden?
Wie weet heb je dan natty je doel bereikt en ben je tevreden met je lijf waardoor je helemaal geen behoefte meer hebt aan een kuur. Hierboven op komt ook nog dat er vaak nog niet genoeg verstand is van goeie voeding etc.
Wat in mijn ogen vaak zal resulteren in het onverantwoorde gebruik van anabolen, dit zet het ook weer verkeerd in beeld.
Deze gedachte gaat door mijn hoog omdat iemand die geen verstand van voeding heeft zich zeer waarschijnlijk niet heel goed verdiept in wat ze doen. En dan vaak grijpen naar de makkelijke en snellere wegen, zonder zich er goed in te verdiepen.
 
Als je niet op een natuurlijke manier een beetje fysiek weet op te bouwen gaat je dit met AAS ook niet lukken.

Laat staan dat hij veel gaat kunnen behouden na zn kuur. Tijdelijk zal hij wel wat gewonnen hebben dan.
 
dutchbb.jpg
 
15 procent is niet laag, je hebt er maar 4 procent afgekregen in 2 maanden, je weegt serieus maar 72kg bij een dergelijk vetpercentage?

Er zit amper spier op je lijf, alvorens je gaat kuren zou ik eerst gaan kijken wat er anders kan in je aanpak, want er valt nog een hoop te halen zonder middelen. Ook al ga je aan de middelen, aan de hand van deze info zou ik zeggen dat het je niet veel gaat opleveren...

En hoe denk je spiermassa te gaan pakken op 1600 kcals en cardio?
Camelus ik vind dit een goed advies op een nette en respectvolle manier. Misschien niet hetgeen ts wil horen maar desondanks op een behulpzame manier kenbaar gemaakt.

Helaas is de trend van adviseren op bb anders dan bovenstaand omschreven en valt jouw advies op een positieve manier op.

Keep on going, you are going strong
 
Back
Naar boven