AndroidHealthClinic

Test E500 en acne?!?

Bezoekers in dit topic

Baas P

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Ik vraag mezelf al een tijdje af hoe erg de acne zal worden bij je eerste kuurtje Test E500 van 10 weken..

ik vraag me dan af waar krijg je meestal de acne, en is het echt acne of zijn het wat pukkels en puistjes?
Ik heb vroeger niet echt last gehad verder van acne af en toe wat puistjes maar echt niet erg.. heeft dit nou nog voordelen bij een test E kuur?

gr

waarom gebruik je niet ff de zoekfunctie, er zijn al honderdduizend topics over kuren en acne.

• Topic Starter Topic Starter
heb al het een en ander gezocht maar niet echt specifiek kunnen vinden wat het bij test E doet.. wel over het algemeen dat je acne kan krijgen van anabolen

heb al het een en ander gezocht maar niet echt specifiek kunnen vinden wat het bij test E doet.. wel over het algemeen dat je acne kan krijgen van anabolen

Ik had flink acne op mijn schouders en rug van kleine pukkels tot grote knoeperts.

er valt niets over te zeggen. de 1 is er gevoeliger voor dan de ander.
gewoon proberen ;)

tis exact als gyno,libido problemen,haaruitval...het KAN maar hoeft NIET

Klooien met je testosteron spiegel en je kan dit verwachten.
Hoort erbij.

tis exact als gyno,libido problemen,haaruitval...het KAN maar hoeft NIET

ja drm vroeg ik mij af heb vroeger geen acne gehad maar af en toe is een puistje op me gezicht.. heeft dit er mee te maken of dan de kans groter of kleiner is op acne na de kuur?

dan zou ik me niet zo druk maken!

kans op acna NA de kuur is zeker groter dan tijdens de kuur IMO.

ik heb soms een pukkeltje.Vroeger we erg gehad,ging daarna over.Maar in een deftige stack,hier en daar een verdwaalde.Nu 1tje op mijn lip....auw

beetje offtopic, maaruh kriel.. wat voor aas kuur draai je nu?

ben verbaasd over de IGF bro, maar terug ontopic ;)

ok thx voor jullie tijd en antwoorden! hier mijn laatste vraagje dan :P is er nog verschil tussen de kans op acne bij winstrol tabs of Test E ? Ik den kzelf dat de kans bij Test E op acne stuk groter is dan bij winstrol tabs of niet?

gr

gwn ROA tijdens je kuur nemen als je gevoelig voor acne bent en dan is er niks aan de hand.

ok thx voor jullie tijd en antwoorden! hier mijn laatste vraagje dan :P is er nog verschil tussen de kans op acne bij winstrol tabs of Test E ? Ik den kzelf dat de kans bij Test E op acne stuk groter is dan bij winstrol tabs of niet?

gr

Je weet dus nog niet waarmee je wilt gaan kuren... Tip: Lees de faq's en stickys...

Advies, vergeet die Tab-troep, steek er een naald in met Test en klaar. Test op 500 mg ew is echt niet zo bijzonder als je nu denkt...

Terug
Naar boven