XXL Nutrition

Close (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en je niet gek laten maken
 
185cm en 65 kilo??
Mag hopen dat je een geintje maakt.
 
Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en je niet gek laten maken

Dankjewel, dan blijf ik hoogstwaarschijnlijk gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben.

185cm en 65 kilo??
Mag hopen dat je een geintje maakt.

Klopt. Verkeerd ingevuld en ook weggehaald. Daarnaast gaat het mij puur om wat ik hierboven vraag.
Maar gelukkig gaf je antwoord met je post op mijn vraag....
 
Dankjewel, dan blijf ik hoogstwaarschijnlijk gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben.



Klopt. Verkeerd ingevuld en ook weggehaald. Daarnaast gaat het mij puur om wat ik hierboven vraag.
Maar gelukkig gaf je antwoord met je post op mijn vraag....

185cm 65kg waren mijn stats toen ik begon met naar de gym te gaan :o
 
Dankjewel, dan blijf ik hoogstwaarschijnlijk gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben.



Klopt. Verkeerd ingevuld en ook weggehaald. Daarnaast gaat het mij puur om wat ik hierboven vraag.
Maar gelukkig gaf je antwoord met je post op mijn vraag....

We weten allebei dat je het niet verkeerd hebt ingevuld.

Maar ga lekker door met waar je mee bezig bent.
 
Lekker kuurtje afmaken, je spuit tenslotte een halve gram per week in je donder dus voor een eerste kuur een goede hoeveelheid. Daar het niet bij 1 kuur blijft kun je gaan verhogen in je 2e kuur.
 
Lekker kuurtje afmaken, je spuit tenslotte een halve gram per week in je donder dus voor een eerste kuur een goede hoeveelheid. Daar het niet bij 1 kuur blijft kun je gaan verhogen in je 2e kuur.

Bedankt voor je bericht, ook hier heb ik wat aan. Ik blijf dus gewoon doorgaan met waar ik al mee bezig was!
 
Als je een topic maakt, wees dan ook mans genoeg om het te laten staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven