Fitness Seller

Test en Boldenone 2 vragen

Bezoekers in dit topic

Bastien

Novice
Lid geworden
4 okt 2021
Berichten
4
Waardering
6
Lengte
1m92
Massa
85kg
Beste mensen,

Mijn naam is Bastièn, 27 jaar en nieuw op dit forum. Ik wil gaan starten met mijn kuur (bestaande uit Anadrol, Boldenone en Testosteron). Alle benodigdheden heb ik binnen om de cyclus te starten. Echter heb ik nog een aantal praktische zaken waar jullie wellicht meer verstand van hebben.

Ik wil 2ml Testosteron per week injecteren en 2ml Boldenone. Het liefst spuit ik dit in 1x tegelijk in mijn beenspier. Is het aan te raden om dit 1x per week te injecteren of is het beter om deze hoeveelheid te verdelen dit in 2 etappes op 2 verschillende dagen te injecteren per week?

Mijn tweede vraag is of je Boldenone met Testosteron niet gewoon op kan trekken in hetzelfde spuitje en dus echt alles (in dit geval 4ml) in 1x injecteert. Wie zou mij hier goed over kunnen adviseren?

Ik hoor graag naar jullie bevindingen.

Met vriendelijke groet,

Bastièn
 
Vaak ben je te bang

Screenshot_20211001-190509_WhatsApp.jpg
 
Ik wil 2ml Testosteron per week injecteren en 2ml Boldenone. Het liefst spuit ik dit in 1x tegelijk in mijn beenspier. Is het aan te raden om dit 1x per week te injecteren of is het beter om deze hoeveelheid te verdelen dit in 2 etappes op 2 verschillende dagen te injecteren per week?

Mijn tweede vraag is of je Boldenone met Testosteron niet gewoon op kan trekken in hetzelfde spuitje en dus echt alles (in dit geval 4ml) in 1x injecteert. Wie zou mij hier goed over kunnen adviseren?
1: Beter in 2 etappes op 2 verschillende dagen, het hoeft niet tho.

2: Kan in hetzelfde spuitje ja dus je zou gewoon 1x 4ml kunnen injecteren
 
Je kan het beter verdelen over 2 injecties.
 
Zou wel de naald wisselen voordat je jezelf prikt. Dus met ophalen kan je de naald gebruiken voor de test en bold, maar daarna zou ik een nieuwe pakken.
Waarom injecteer je in je quads en niet glute btw?
 
Zou wel de naald wisselen voordat je jezelf prikt. Dus met ophalen kan je de naald gebruiken voor de test en bold, maar daarna zou ik een nieuwe pakken.
Waarom injecteer je in je quads en niet glute btw?
Ik heb grote naalden die ik gebruik bij het ophalen van de test en boldenone. Zodra de test en bold in de spuit zit wissel ik de grote naald met een iets kleinere naald die vervolgens in mijn spier gaat. Wat zijn quads en glute? Het is de eerste keer dat ik injecteer
 
Zou wel de naald wisselen voordat je jezelf prikt. Dus met ophalen kan je de naald gebruiken voor de test en bold, maar daarna zou ik een nieuwe pakken.
Waarom injecteer je in je quads en niet glute btw?
Ik zie inderdaad het verschil tussen quad en glute. Wat is het voordeel aan het injecteren in de glutespier ipv de quad?
 
Ik heb grote naalden die ik gebruik bij het ophalen van de test en boldenone. Zodra de test en bold in de spuit zit wissel ik de grote naald met een iets kleinere naald die vervolgens in mijn spier gaat. Wat zijn quads en glute? Het is de eerste keer dat ik injecteer
Misschien ff verstandig iets meer research te doen en is je voeding wel in orde?
 
Wat voor impact heeft voeding op een cycle? Ik hou niet alles bij, maar eet gemiddeld 3000 a 4000 kcal per dag. Waar kan ik het beste research doen?
Hele account gemaakt om lollig te willen zijn hier ?
 
Wat zijn quads en glute?
Als je er dit niet weet..
Hoe stel je dan je trainingschema op?

Voor je ook maar denkt aan een kuur zou ik toch eerst de voeding en training 100% in orde hebben...
 
Beste mensen,

Mijn naam is Bastièn, 27 jaar en nieuw op dit forum. Ik wil gaan starten met mijn kuur (bestaande uit Anadrol, Boldenone en Testosteron). Alle benodigdheden heb ik binnen om de cyclus te starten. Echter heb ik nog een aantal praktische zaken waar jullie wellicht meer verstand van hebben.

Ik wil 2ml Testosteron per week injecteren en 2ml Boldenone. Het liefst spuit ik dit in 1x tegelijk in mijn beenspier. Is het aan te raden om dit 1x per week te injecteren of is het beter om deze hoeveelheid te verdelen dit in 2 etappes op 2 verschillende dagen te injecteren per week?

Mijn tweede vraag is of je Boldenone met Testosteron niet gewoon op kan trekken in hetzelfde spuitje en dus echt alles (in dit geval 4ml) in 1x injecteert. Wie zou mij hier goed over kunnen adviseren?

Ik hoor graag naar jullie bevindingen.

Met vriendelijke groet,

Bastièn
Hoelang train je al beste Bastien
 
Je kan het beter verdelen over 2 injecties.
Hallo, wat moet je dan doen als je bv 500 mg test e zet en 250 mg deca? Verdelen in 500 test en 250 deca( 2 dagen) of de test ook in 2 verdelen ( dus 3 dagen in ttl)?
 
Hallo, wat moet je dan doen als je bv 500 mg test e zet en 250 mg deca? Verdelen in 500 test en 250 deca( 2 dagen) of de test ook in 2 verdelen ( dus 3 dagen in ttl)?
De helft van je test en deca injecteren per dag. 2 injectiedagen in totaal.

Was je van plan je deca los van je test te prikken? Meestal mix je het gewoon in je spuit...
 
De helft van je test en deca injecteren per dag. 2 injectiedagen in totaal.

Was je van plan je deca los van je test te prikken? Meestal mix je het gewoon in je spuit...
Ah ok bedankt voor de tip, dus ik kan een ml test en een halve ml deca met elkaar mengen en tesamen injecteren?
 
Back
Naar boven