XXL Nutrition

Test en Tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

adrbeest back

Novice
Lid geworden
4 jan 2023
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
116kg
Vetpercentage
14%
Zou je groot verschil zien in resulaten om droge massa aan te komen met zo minimaal mogelijk vocht.

Testo Cypionaat met tren enanthate

of

Testp propionaat met tren acetaat ongeacht dat je meer moet prikken.
 
Zou je groot verschil zien in resulaten om droge massa aan te komen met zo minimaal mogelijk vocht.

Testo Cypionaat met tren enanthate

of

Testp propionaat met tren acetaat ongeacht dat je meer moet prikken.
Ga eerst cutten tot je werkelijke 10-12% bent in vetpercentage voor je gaat kuren.
TestE/C en Tren E ED geven beste bloedwaarden !!
 
Ga eerst cutten tot je werkelijke 10-12% bent in vetpercentage voor je gaat kuren.
TestE/C en Tren E ED geven beste bloedwaarden !!
Dat was mijn vraag niet. En de bloedwaardes worden in de gaten gehouden. In het verleden wel het een en ander gebruik.
 
Dat was mijn vraag niet. En de bloedwaardes worden in de gaten gehouden. In het verleden wel het een en ander gebruik.
Tren = Tren
Test = Test
Je wilt zo stabiel mogelijke waarde halen, en dat is niet met Ace en Prop wat veel denken. Verhoudingen Test en Tren geven meer of minder vocht en lager vetpercentage zorgt voor minder bijwerkingen.

je bent wel snel gegained en lager in vet ineens :roflol:
 
Tren = Tren
Test = Test
Je wilt zo stabiel mogelijke waarde halen, en dat is niet met Ace en Prop wat veel denken. Verhoudingen Test en Tren geven meer of minder vocht en lager vetpercentage zorgt voor minder bijwerkingen.

je bent wel snel gegained en lager in vet ineens :roflol:
Thnx, En wat is volgens jouw dan de beste verhouding voor minder vocht en vetpercentage met test en tren? Volgens mij als je prop en ace elke dag zet krijg je ook zeer stabiel waardes. Maar kan er naast zitten.
 
Thnx, En wat is volgens jouw dan de beste verhouding voor minder vocht en vetpercentage met test en tren? Volgens mij als je prop en ace elke dag zet krijg je ook zeer stabiel waardes. Maar kan er naast zitten.
Kom zelf eens met wat je wou nemen en wat je wilt behalen.(eigen voorstel dus) 1e keer Tren kun je beter Ace nemen,. als de bijwerkingen niet bevallen ben je het snelst ervan af
 
adrbeest back Ik zie nu dat je 51 jaar bent, dan zou ik geen Tren meer nemen ivm je herstel op deze leeftijd. Zou dan iets van Primo kiezen als je iets bij de Test wil zetten.
Als je toch Tren wilt nemen dan niet meer dan 100mg EW !!

Bloedwerk vooraf om te kijken hoe alle waarden zijn, of je überhaupt moet gaan blasten
 
Droog wordt je door voeding aan te passen. Heb je al eerder Tren gebruikt want het is heftig hoor! Ik zou idd net als Bullshark zou ace pakken das wel verstandig om te doen ivm de nare bijkomstigheid van Tren.
 
adrbeest back Ik zie nu dat je 51 jaar bent, dan zou ik geen Tren meer nemen ivm je herstel op deze leeftijd. Zou dan iets van Primo kiezen als je iets bij de Test wil zetten.
Als je toch Tren wilt nemen dan niet meer dan 100mg EW !!

Bloedwerk vooraf om te kijken hoe alle waarden zijn, of je überhaupt moet gaan blasten
Klopt ben 51 nu. Zat hier al op het forum in 2005.

Kon niet meer inloggen met mijn oude account. Maar heb het nodige gedaan.

Gebruik de zoekfunctie maar eens onder adrbeest
 
Klopt ben 51 nu. Zat hier al op het forum in 2005.

Kon niet meer inloggen met mijn oude account. Maar heb het nodige gedaan.

Gebruik de zoekfunctie maar eens onder adrbeest
Boeit me vrij weinig eerlijk gezegd, mijn advies staat als een huis. Wat jij doet moet je zelf weten.
 
Op je 51e idd lekker van tren wegblijven lijkt me. Helemaal als je hier nog vragen moet stellen over verhoudingen is het dat imo niet meer waard. En dat komt van iemand die ook niet vies is van een wat hogere dosering.
 
Je kan ook de lange esthers maandag / woensdag / vrijdag prikken voor stabiele waarden en eventueel minder sides. Resultaten zullen nagenoeg hetzelfde zijn mits je dezelfde dosis (mg) pakt
 
Klopt ben 51 nu. Zat hier al op het forum in 2005.

Kon niet meer inloggen met mijn oude account. Maar heb het nodige gedaan.

Gebruik de zoekfunctie maar eens onder adrbeest
Wat is nou het probleem,

Je gaat kuren en van kuren gaat eenmaal je bloeddruk omhoog.
Als je dat niet wil is er maar een oplossing.

NIET KUREN!!!!!!!!!

Van een aantal weken hogere bloeddruk is er nog echt nietmand dood gegaan hoor.
Een hoge bovendruk is niet zo erg maar je onderdruk moet je in de gaten houden.

Groetjes.......
Hele zinnige posts idd :o gelukkig is er tegenwoordig wat meer kennis voor handen.
 
Back
Naar boven