AndroidHealthClinic

Test: enanthaat, Cypionate of propionate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JLeijnse

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2014
Berichten
56
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Bedoeling: winstrol & en test

Test enanthaat heb ik eigenlijk altijd gehad en heb net een kuur achter de rug met sust. Zou graag willen weten wat jullie me aanraden.

Net tren sust achter de rug en wil door voor drogen massa. Eigenlijk wil ik voor het eerst eens iets anders proberen kwa test, ben benieuwd wat jullie me aanraden.
 
is allemaal test, het enige verschil is de frequentie waarin je moet injecteren
 
Het verschil zit hem in de esters, daarmee ook de halfwaardetijd en de frequentie van injecteren.

Test is test verder.
 
Test = test

Ik moet wel zeggen dat ik me precies beter voel op cyp dan op ena. En ik minder last heb van puistjes. Maar goed, dat kan natuurlijk ook aan het merk oid liggen.
 
Afwegingen waar je je ester voor uitkiest:
- Injectiefrequentie
- Welke stoffen je er nog meer bij neemt (zijn dat ook lange of korte esters?)
- De lengte van je kuur
- Dosis per ML en daarmee ook de prijs
 
Toch word er door menig mens beweerd dat ze of beter gaan op Cyp dan op Enan of andersom, is dit mogelijk
 
Test is test maar de esters hebben wel degelijk invloed op bijwerkingen.
Zo heb je bv. op prop minder kans op oestrogene bijwerkingen zoals gyno en hou je minder vocht vast.
Verder zijn de lange esters zwaarder waardoor je mg per mg bij prop meer testosteron pakt vergeleken met enanthaat.
 
Nee , zodra de propionaat ester de testosteron vrij laat in het lichaam heb je alsnog testosteron net zoals enanthate en cypionate dus dat prop minder bloat of gyno geeft is eigenlijk helemaal niet waar.
De reden is dat prop volgens velen minder bloat zou geven is gewoon omdat het onder andere omstandigheden word gebruikt, als je gaat cutten en een caloriebeperkt dieet volgt ga je zoiezo minder bloat vast houden ongeacht de testosteron ester. Ga maar eens bulken met prop, zul je net zoals enanthate evenveel bloat hebben.
 
Wel...
Hoe kom jij daarbij?

Bij de hogere doseringen testosteron word er minder naar oestradiol gecatalyseerd.
Prop moet je een stuk vaker prikken tegenover enanthaat. Je zet per week wel evenveel maar je hebt met prop meer pieken.
Door die pieken wordt er netto minder gecatalyseerd naar oestradiol zodat je dus in vergelijking minder oestrogene bijwerkingen zou hebben. Het is dus geen fabel. Met enanthaat zou je dus meer nog meer bloat hebben in een bulk.

Heb dit van galen of bc. ( kan het niet meer zeggen)
Dit forum moet echt blij zijn met hun.
 
Ja ok , maar in praktijk maakt dit weinig tot niets uit. Je hebt stabielere bloedwaarden met prop dus kans op bijwerkingen zijn iets minder maar dat prop over het algemeen minder vocht vasthoud is in praktijk niet waar. Wat eigenlijk meer voor de handliggend is , prop heb je meestal minder hoog gedoseerd dan enanthate. Bijvoorbeeld iemand die 100 mg eod prop zet tegenover 500-1000 mg enanthate , is het logisch dat bij de enanthate meer vocht vast gehouden word ook al krijg je met prop meer mg testosteron binnen toch is het totaalplaatje belangrijker. Enanthate is gewoon altijd hoger gedoseerd , meer bijwerkingen. Ik weet 100% zeker als je prop op 1000 mg ew gaat zetten dat je hoofd opblaast als een luchtballon en helemaal als je lekker aant eten bent voornamelijk Carbs. Zoals ik zeg praktijk, het maakt allemaal bijna niks uit. Prop is gewoon een iets betere keus in een cutting cycle, alhoewel hier ook echt geen echte reden voor schijnt te zijn. Op 400 mg enanthate tijdens het cutten , zal je net als prop evenveel vocht vasthouden, been there done that
 
Ja ok , maar in praktijk maakt dit weinig tot niets uit. Je hebt stabielere bloedwaarden met prop dus kans op bijwerkingen zijn iets minder maar dat prop over het algemeen minder vocht vasthoud is in praktijk niet waar. Wat eigenlijk meer voor de handliggend is , prop heb je meestal minder hoog gedoseerd dan enanthate. Bijvoorbeeld iemand die 100 mg eod prop zet tegenover 500-1000 mg enanthate , is het logisch dat bij de enanthate meer vocht vast gehouden word ook al krijg je met prop meer mg testosteron binnen toch is het totaalplaatje belangrijker. Enanthate is gewoon altijd hoger gedoseerd , meer bijwerkingen. Ik weet 100% zeker als je prop op 1000 mg ew gaat zetten dat je hoofd opblaast als een luchtballon en helemaal als je lekker aant eten bent voornamelijk Carbs. Zoals ik zeg praktijk, het maakt allemaal bijna niks uit. Prop is gewoon een iets betere keus in een cutting cycle, alhoewel hier ook echt geen echte reden voor schijnt te zijn. Op 400 mg enanthate tijdens het cutten , zal je net als prop evenveel vocht vasthouden, been there done that

Je snapt echt geen reet van wat ik je uitgelegd heb he ?
Verder zit er echt geen logica in jouw stukje tekst.
 
Ik zet nu 800 test prop ew en heb wel behoorlijke bloat
Het is geen wereld van verschil met enant
Ik kies zelf altijd voor prop
Snellere gains sneller stoppen sneller herstel
Na 6 weken bulken neemt me motivatie af om elke dag te trainen
Dus 12 weken kuren zijn voor mij niet bestemd
 
Als je bloat moet je sws naar je voeding kijken, met prop of enanthaat.
Het gaat erom dat wat hier gezegd werd niet klopt. Test is test maar een ester heeft wel invloed op bijwerkingen. Dus zit er wel degelijk verschil tussen test prop of test enanthaat.
 
Als je bloat moet je sws naar je voeding kijken, met prop of enanthaat.
Het gaat erom dat wat hier gezegd werd niet klopt. Test is test maar een ester heeft wel invloed op bijwerkingen. Dus zit er wel degelijk verschil tussen test prop of test enanthaat.

Zit amper verschil in kerel waar praten we over, alsof je tientallen kilo's meer vocht vast houd met test-e, schei toch uit. Hooguit handig tijdens de laatste weken van je wedstrijd.
 
Ik kan er naast zitten maar ik lees hier even snel doorheen en het lijkt dat mentos niet helemaal goed gebreken wordt. Hij zegt dat je minder bloat wordt op test-p. Niet dat je er helemaal geen vocht van vasthoud. Tuurlijk houd je vocht vast op test-p met een macdonalds schema maar mentos wil zeggen dat als je dezelfde hoeveelheid enanthaat zet, je NOG meer vocht vast houd. Dit is ook niet echt iets wat je met verschillende mensen kan meten want persoon A zet 1000mg prop en eet 3x macdonalds en 2 zakken chips per dag en persoon B zet 1000mg enanthaat en gaat 1x daags naar de frieture :o
 
Toch word er door menig mens beweerd dat ze of beter gaan op Cyp dan op Enan of andersom, is dit mogelijk
ja dat is mogelijk






dat mensen dat beweren, mensen beweren wel vaker rare dingen
 
Ik kan er naast zitten maar ik lees hier even snel doorheen en het lijkt dat mentos niet helemaal goed gebreken wordt. Hij zegt dat je minder bloat wordt op test-p. Niet dat je er helemaal geen vocht van vasthoud. Tuurlijk houd je vocht vast op test-p met een macdonalds schema maar mentos wil zeggen dat als je dezelfde hoeveelheid enanthaat zet, je NOG meer vocht vast houd. Dit is ook niet echt iets wat je met verschillende mensen kan meten want persoon A zet 1000mg prop en eet 3x macdonalds en 2 zakken chips per dag en persoon B zet 1000mg enanthaat en gaat 1x daags naar de frieture :o

Thank you, het is ook niet alleen vocht. Op prop ed of eod heb je over het algemeen minder kans op oestrogene sides in vergelijking met enanthaat op de zelfde dosering ew.
 
Je snapt echt geen reet van wat ik je uitgelegd heb he ?
Verder zit er echt geen logica in jouw stukje tekst.
Nee alleen in jou stukje tekst zit logica. Ga spelen gast, test is test waar praat je over
Op allebei bloat je , en prop tijdens een bulkkuur geeft evenveel bloat als test e , en vice versa .
 
Back
Naar boven