Fitness Seller

Test Enanthaat & Deca Durabolin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die Lange

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 mrt 2005
Berichten
2.440
Waardering
1
Heren,

Een tijdje terug heb ik mij verdiept in alle info die op deze site te vinden is.
Plannen om te gaan kuren waren er al een tijdje, en zo kwam ik dan ook bij de door jullie genoemde "bread & butterkuur". 250 MG test enanthaat & 200 MG Deca Durabolin voor 10 weken. Gisteren was het moment daar.......mijn eerste "zet-kuur". Vorig jaar wel eens 6 sustanonnetjes erin geknald, maar die waren fake..... :mad:

De eerste injectie zit er in, en zitten gaat vandaag iets moeizamer dan normaal gesproken ;) Ik hou jullie op de hoogte;

Stats; 2.00 Mtr
Gewicht: 93 kilo
Leeftijd: 23
BF: < 10%
Traint 4 jaar

Ik hoop meer dan 10 kilo te pakken met deze kuur......dagelijks >4300 Kcal, op rustdagen 3800 Kcal, naarmate ik meer honger krijg zal ik meer dan 4300 Kcal gaan eten.....verhouding 60% KH, 20% EW, 20% Vet

Keep you posted....... :D
 
sebje81 zei:
Heren,

Een tijdje terug heb ik mij verdiept in alle info die op deze site te vinden is.
Plannen om te gaan kuren waren er al een tijdje, en zo kwam ik dan ook bij de door jullie genoemde "bread & butterkuur". 250 MG test enanthaat & 200 MG Deca Durabolin voor 10 weken. Gisteren was het moment daar.......mijn eerste "zet-kuur". Vorig jaar wel eens 6 sustanonnetjes erin geknald, maar die waren fake..... :mad:

De eerste injectie zit er in, en zitten gaat vandaag iets moeizamer dan normaal gesproken ;) Ik hou jullie op de hoogte;

Stats; 2.00 Mtr
Gewicht: 93 kilo
Leeftijd: 23
BF: < 10%
Traint 4 jaar

Ik hoop meer dan 10 kilo te pakken met deze kuur......dagelijks >4300 Kcal, op rustdagen 3800 Kcal, naarmate ik meer honger krijg zal ik meer dan 4300 Kcal gaan eten.....verhouding 60% KH, 20% EW, 20% Vet

Keep you posted....... :D

Je verhouding k/e/v lijkt me een beetje raar. maar 20% eiwit? Eiwit inname is toch heel belangrijk en vooral in een kuur.
 
Zou er ook 40/40/20 van maken, maar he als het voor jou werkt gewoon doen. :)
Veel succes man :thumbs:
 
Ik ben een ****ing ecto, merk dat ik meer aankom als ik hoger in koolhydraten ga zitten, komt volgens bij dat ik van nature een mega-snelle verbranding heb, waardoor koolhydraten als eertse "verbruikt" worden.....!? Vandaar deze "opgeschroefde hoeveelheid" KH's........ ;)

T blijft proberen he?
 
idd, blijven experimenteren. maar vergeet je eiwit inname toch ook maar niet want voor een solide spiermassa heb je volgens mij toch ook echt voldoende eiwitten nodig.

Succes!
 
Thanx! maar er vanuitgaande dat een bodybuilder 2.2 Gr eiwit nodig heeft per kilo lichaamgewicht volgende redenering;

van 4300 Kcal 20 % eiwit = 860 KCAL : 4 = 215 Gram eiwit

Dus met 20% zou ik voldoen aan de "norm"??
nu krijg ik vast reacties dat er verhalen zijn van BB''ers die de x4 en x 5 methode hanteren maar DAAR bestaan geen bruikbare wetenschappelijke studies van!

Maar goed, tís de weegschaal en de spiegel dievoor mij tellen......dus aanpassingen worden zo doorgevoerd
 
sebje81 zei:
Thanx! maar er vanuitgaande dat een bodybuilder 2.2 Gr eiwit nodig heeft per kilo lichaamgewicht volgende redenering

klopt wel kerel wat je zegt, alleen je maakt 1 denkfout. bij deze 2,2 gr per kilo lichaamsgewicht gaan ze uit van een natural trainende atleet. als je kuurt zou ik toch wel rond de 3 gram gaan zitten hoor.
 
Latin spirit zei:
klopt wel kerel wat je zegt, alleen je maakt 1 denkfout. bij deze 2,2 gr per kilo lichaamsgewicht gaan ze uit van een natural trainende atleet. als je kuurt zou ik toch wel rond de 3 gram gaan zitten hoor.

Vandaag een tip gekregen van een maatje van me, en ook maar direct 120 eieren opgehaald (12 dagen);

een boerderij hier in de buurt verkoopt een tray van 30 eieren voor 2 euro....deze eieren zijn net een dag uit de kip, dus qua versheid zit het wel goed....en er lagen zelfs dozen bij van de c1000 waar ze aan leveren. De eieren zijn van goeie kwaliteit, mede omdat de kippen welke ze genereren niet worden bewerkt met medicijnen en het krachtvoervan hoogwaardige kwaliteit zou zijn. KLANTEN UIT HEEL NEDERLAND zouden hier eieren komen halen volgens de eigenares, en laten we eerlijk zijn, voor dezelfde eierenn betaal je in de supermarkt 1.60 ofzo? voor 10 stuks...aangezien ik er 10 per dag vreet de rest van onze "hobby" zoveel geld kost viel me dit dus enorm mee......en zelfs de kwaliteit schijnt dus beter te zijn....... :cool:
 
da's nog eens een koopje ja ,, regel mij ook maar een palet of 2 :p is goed voor mijn gassen :eek:
 
Ik las dat je na 3 weken iets zou kunnen gaan merken mbt kracht en massatoename.............maar ik merk het tussen mijn benen, en voel me vanaf dag 3 een 16 jarige........ :D
Soms best moelijk als je een baan hebt waarbij je 40 uur per week in een pantalon loopt.. :eek: ...maar is dit normaal?
 
Die Lange zei:
Ik las dat je na 3 weken iets zou kunnen gaan merken mbt kracht en massatoename.............maar ik merk het tussen mijn benen, en voel me vanaf dag 3 een 16 jarige........ :D
Soms best moelijk als je een baan hebt waarbij je 40 uur per week in een pantalon loopt.. :eek: ...maar is dit normaal?


haha dat is normaal ja.. laat je vriendin er maar van genieten.. :D ;)
 
Die Lange zei:
Vandaag een tip gekregen van een maatje van me, en ook maar direct 120 eieren opgehaald (12 dagen);

een boerderij hier in de buurt verkoopt een tray van 30 eieren voor 2 euro....deze eieren zijn net een dag uit de kip, dus qua versheid zit het wel goed....en er lagen zelfs dozen bij van de c1000 waar ze aan leveren. De eieren zijn van goeie kwaliteit, mede omdat de kippen welke ze genereren niet worden bewerkt met medicijnen en het krachtvoervan hoogwaardige kwaliteit zou zijn. KLANTEN UIT HEEL NEDERLAND zouden hier eieren komen halen volgens de eigenares, en laten we eerlijk zijn, voor dezelfde eierenn betaal je in de supermarkt 1.60 ofzo? voor 10 stuks...aangezien ik er 10 per dag vreet de rest van onze "hobby" zoveel geld kost viel me dit dus enorm mee......en zelfs de kwaliteit schijnt dus beter te zijn....... :cool:

Waar zit die boerderij dan, ik woon ook in Overijssel en misschien wel heel dicht in de buurt :D
 
woensdag gaat de derde naald erin. 2 kilo aangekomen, en kreeg al vlekjes voor mijn ogen ( stijging bloeddruk??) en begin de dag met een harde willie, welke echt een eigen leven begint te leiden geloof ik! :eek:
 
1e dag week 4; Nummer 4 erin gehad, en begin nu wel in look te verbeteren, inmiddels 94.8 kilo, dus 2 kilo winst, waarvan een gedeelte vocht.....vetpercentage hetzelfde (8%) Eten kost me steeds minder moeite, ben benieuwd wanneer de grootste klapper gaat komen....... :D

Op naar de 100....... :cool:
 
Die Lange zei:
Vorig jaar wel eens 6 sustanonnetjes erin geknald, maar die waren fake..... :mad:

ook al waren ze echt; van een kuurtje van 6 sustanonnetjes groei je niet zoveel ;)

succes met je kuur, en hou ons op de hoogte!

ciao
 
Snap er geen reet van, gisteren nummer 5 erin gehad.......dus precies 4 weken bezig. Kracht neemt iets toe ( elke training weer beter) en begin nu ook wel een heerlijke pomp te krijgen, heel vreemd maar gewicht stabiliseert zich......voeding en rust is op voor 100% op orde.

Spuleln zijn van GS......hoop wel dat ik nog "een klap" ga krijgen, komt omdat de meesten ma 3- 4 weken zeggen dat jhe de meeste kilo's pakt in week 4, 5 en 6....alhoewel elk lichaam er anders om reageert natuurlijk.

Ben benieuwd, Als ik de 100 niet haal zoek ik mijn supplier op :mad:
 
ik doe t zelfde, merk ook nog niets.. en we zijn even ver..

ook van GS en test uit Iran..


moet zeggen, dat me voeding ook niet super is op t moment.. maar goed..
 
mannen mannen mannen blijf van die GS shit af. ik heb Med Request 375 test + 300 deca gebruikt en ben op 42 dagen 10kg aangekomen, in begin week 3 was ik al een dikke 5kg rijker.
andere vriend heeft 400deca van med req gedaan en is 15kg aangekomen, nu komt het, de jongen met de beste 'genen' deed 250 test + 200 deca + 20mg DBoll alles van gs en is op 8 weken 4-5kg aangekomn waar zelfs vocht bijzat. ik neem geen spullen van gs, alleen van MR ofwel apotheek.
 
Beast N°1 zei:
mannen mannen mannen blijf van die GS shit af. ik heb Med Request 375 test + 300 deca gebruikt en ben op 42 dagen 10kg aangekomen, in begin week 3 was ik al een dikke 5kg rijker.
andere vriend heeft 400deca van med req gedaan en is 15kg aangekomen, nu komt het, de jongen met de beste 'genen' deed 250 test + 200 deca + 20mg DBoll alles van gs en is op 8 weken 4-5kg aangekomn waar zelfs vocht bijzat. ik neem geen spullen van gs, alleen van MR ofwel apotheek.

Ten eerste gebruik je hogere doseringen en zijn 42 dagen 6 weken......en zou ik ter vergelijking dus nog 2 weken moeten voor dikke 6-7 kilo, maar maybee wil ik te snel/of trek ik nu t evroege conclusies.

Vanavond borst & bicepsen goed vernken......jullie horen nog van me
 
Back
Naar boven