XXL Nutrition

Test Enanthaat & Deca Durabolin (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een beetje kort door de bocht maat. Als je GS afkraakt moet je dat ook onderbouwen. En dan volstaat een opmerking als "ik heb het zelf gebruikt en groeide amper" niet.


Beast N°1 zei:
mannen mannen mannen blijf van die GS shit af. ik heb Med Request 375 test + 300 deca gebruikt en ben op 42 dagen 10kg aangekomen, in begin week 3 was ik al een dikke 5kg rijker.
andere vriend heeft 400deca van med req gedaan en is 15kg aangekomen, nu komt het, de jongen met de beste 'genen' deed 250 test + 200 deca + 20mg DBoll alles van gs en is op 8 weken 4-5kg aangekomn waar zelfs vocht bijzat. ik neem geen spullen van gs, alleen van MR ofwel apotheek.
 
Elmo zei:
Een beetje kort door de bocht maat. Als je GS afkraakt moet je dat ook onderbouwen. En dan volstaat een opmerking als "ik heb het zelf gebruikt en groeide amper" niet.

Soms heb ik wel het idee dat jij aandelen hebt van GS, maar dat terzijde;

Iedereen reageert anders op stoffen, en de ene test is de ander niet, t kan toch ook zijn dat GS-test of deca bij bepaale mensen niet goed aanslaat? Ik bedoel, GS is en blijft een underground commerciële onderneming dus zijn zij gebaat bij het inkopen van zo goedkoop mogelijke grondstoffen, een goedkoop productieproces, en een marktaantrekkelijke prijs, en dan is het logisch dat het KAN gebeuren dat bepaalde productie-series minder effectiefe dosissen kunnen bevatten dan andere./

Wij "users" komen daar niet achter als we een vial kopen, want de gemiddelde gebruiker test zijn spullen niet, en toch pakt GS vet geld op zulke gein?

Nogmaals , dit is geen stukej tekst om GS af te kraken, maar een serieuze rëeele kans die altijd aanwezig is, ook bij andere aanbieders.

VB;
Over de dianabol tabletten is bijna niemand positief hier op t forum, de injectables schijnen wel goed te zijn?! je moet het toch zelf gebruiken om er achter te komen of het voor jouw werkt!?
 
Laatst bewerkt:
Vind GS wel oke , allen had ik ook met de Dianabol niet het gevoel dat ze er lekker in hakte.
Had wel met de oxy,s dat het als een raket ging, veel vocht maar ook met de kracht ging het super. Een maatje van me is nu bezig met test enanthaat en deka en gaat ook SUPER dus ja het is maar wat je gewent bent. Als ik een andere Source kan vinden zal ik het zeker een x proberen maar op dit moment nog zeer tevreden
 
Elmo zei:
Een beetje kort door de bocht maat. Als je GS afkraakt moet je dat ook onderbouwen. En dan volstaat een opmerking als "ik heb het zelf gebruikt en groeide amper" niet.

IK heb het niet gebruikt ,ik zeg gewoon dat het toevallig is dat we samen met een hele groep een kuurtje zetten en allemaal dik 10kg gainen en die jongen met zen GS spullen kwam amper wat vocht en vet aan. ik zeg niet dat het fakes waren maar zeer zeker niet de volle 250 en 200. want IEDEREEN groeit in zen eerste kuur als je voeding, training en rust op orde zijn.
 
1e dag week 6;
Gisteren bruut getraind, enorm sterke vooruitgang in kracht, en de weegschaal gaf bijna 97 kilo aan! :eek: Ik slaap sinds 3 dagen zwaar beroerd, en daarbij zweet ik enorm..... :( Zou het dan eindelijk GOED gaan werken? :eek:

Gisteren voor t eerst sinds 4 weken op visite geweest bij m'n moeder en ze vond me er goed uitzien, ik had een "lekkere bolle kop" :D En bedankt.........

Voor mijn gevoel begint het nu pas goed te werken, en dat terwijl de meesten hier op het board in week 4, 5 en 6 de meeste winst schijnen te pakken. Maybee ben ik een laatbloeiertje?
 
Die Lange zei:
1e dag week 6;
Gisteren bruut getraind, enorm sterke vooruitgang in kracht, en de weegschaal gaf bijna 97 kilo aan! :eek: Ik slaap sinds 3 dagen zwaar beroerd, en daarbij zweet ik enorm..... :( Zou het dan eindelijk GOED gaan werken? :eek:

Gisteren voor t eerst sinds 4 weken op visite geweest bij m'n moeder en ze vond me er goed uitzien, ik had een "lekkere bolle kop" :D En bedankt.........

Voor mijn gevoel begint het nu pas goed te werken, en dat terwijl de meesten hier op het board in week 4, 5 en 6 de meeste winst schijnen te pakken. Maybee ben ik een laatbloeiertje?


ohoh, slecht slapen is volgens mij een bijwerking van test ;)
en een bolle kop ook, komt alsnog helemaal goed
 
He, beast.Je weet toch dat je gs niet mag afkraken,dan krijch je iedereen over je heen.
En het lijkt inderdaat wel of er flink wat aandeelpakketten van zijn.Maar als je de moeite neemt om de kuurlogs van gs gebruikers te lezen op verschillende boards,is er maar 1conclusie mogelijk.GS is waardeloos.
Wedden dat als je 1gram test met pis vermengt,en je laat dit testen dat de uitslag positief is.In het goedje zit 100 procent test.
 
Zolang er op jouw nivo over GS wordt geschreven zal het eerder aan de onkunde van de gebruiker liggen dan aan de kwaliteit van het product.
Meer wil ik er in deze thread ook niet over zeggen.




lorenzo zei:
He, beast.Je weet toch dat je gs niet mag afkraken,dan krijch je iedereen over je heen.
En het lijkt inderdaat wel of er flink wat aandeelpakketten van zijn.Maar als je de moeite neemt om de kuurlogs van gs gebruikers te lezen op verschillende boards,is er maar 1conclusie mogelijk.GS is waardeloos.
Wedden dat als je 1gram test met pis vermengt,en je laat dit testen dat de uitslag positief is.In het goedje zit 100 procent test.
 
Nieuwe update

Eergisteren nummer 7 drin geramd, en we lijken ineens als een speer te gaan......bijna 98 kilo op de klok, moet zeggen dat ik qua kracht vanaf week 4 blijf doorstuiteren......ben dan ook benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld! :D

T gaat dus langzaam maar zeker steeds beter
 
goed man. jij maakt zwolle nog eens onveilig.
 
Back
Naar boven