MuscleMeat

Test. Enanthaat kuur -> Maat naald

Bezoekers in dit topic

B-12

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
84
Waardering
0
Hey,

ik ga binnenkort beginnen met mn eerste kuur !
10 weken test. enanthaat eventueel met een kickstart en
uiteraard een degelijke nakuur.

Het enige probleem waar ik mee zit is de maat van de naald die
ik moet gebruiken voor het injecteren in mn quadriceps.
Er staat hier op het board wel een FAQ over injecteren alleen
is die dus niet zo duidelijk. Welke maat moet ik voor mn quadriceps
gebruiken ? Er van uit gaande dat ik zeker geen magere benen heb ?
Het is algemeen bekend dat je ongeveer 1/2 ml meer test. in
je spuit moet trekken vanwege de luchtbellen die nog moeten ontsnappen.
Betekent dit dat als je 2 ml. per keer injecteert dat dan een spuit van
2 ml. net iets te klein is om de test. op te zuigen ?
Of zijn die spuiten sowieso al iets groter ?

Ik ga dus Testosteron Enanthaat gebruiken 250 mg/ml. Oftewel
1x per week 2ml. ( = 500mg )

Ik hoop dat jullie deze vragen kunnen beantwoorden aangezien ik
dan kan beginnen.


Groet,

B-12
 
0.8 * 40

1/2 ml meer optrekken om luchtbellen te laten ontsnappen is een beetje teveel van het goede hoor:-)
 
de groene voor het opzuigen (0.8 * 38 of 40) en voor de quads een nieuwe groene erop en injecteren
 
de test 2 x per week zetten dus 2x 250mg voor stabielere bloedwaardes!!!

voor het opzuigen uit de vial/ampul 1.2 x 30 gebruiken
en voor het injecteren 0,8 x 40 gebuiken

succes
 
ik gebruik voor mn benen 0,6x25mm. ik heb echter redelijk droge benen. maar 0,7x32mm is goed te doen. ik ben niet zo'n fan van dikke en lange naalden nl.

ik moet er niet aan denken dat de 0,8x40mm in mn been moet, die gaat niet eens in mijn bil.
 
0,7x25mm. Gebruik deze nu zelf voor test enanthaat. Gaat perfect en je voelt er weinig van.

0,7 is dik genoeg om test gemakkelijk doorheen te krijgen (niet onder de 0,6 gaan zitten!! 0,5 mm dik is een praktisch onmogelijk en extreem lastige opgave)
 
Laatst bewerkt:
0,7 x 25 vind ik te kort om goed diep te injecteren tenzij je van die dunne beentjes hebt 0,8 x 40 gaat er helemaal in bij mij en ik heb ook droge benen
 
voor benen gebruik ik 0,6x25 (blauw) heb het weleens met 0,8x40 (groen) gedaan maar was iets te veel van het goede. voor billen gebruik ik wel de groene.
succes ermee
 
kevinlorenzin zei:
0,7 x 25 vind ik te kort om goed diep te injecteren tenzij je van die dunne beentjes hebt 0,8 x 40 gaat er helemaal in bij mij en ik heb ook droge benen

hahaha...grapjas. dus dan zou ik naar jou zeggen dunne beentjes moeten hebben. :o

bovenbenen zijn 62cm van omvang. :D

dit vind ik persoonlijk niet bepaald dun. magoed, ieder zn eigen mening over het te gebruiken naaldlengte/dikte.
 
jij hebt geen dunne beentjes bro :p maar je moet zo diep mogelijk injecteren bro dus jij kan beter een 4cm naald pakken en hij kan er zeker helemaal in als je echt 62cm benen hebt.. wees maar niet bang munne jongen :D :D
 
kevinlorenzin zei:
jij hebt geen dunne beentjes bro :p maar je moet zo diep mogelijk injecteren bro dus jij kan beter een 4cm naald pakken en hij kan er zeker helemaal in als je echt 62cm benen hebt.. wees maar niet bang munne jongen :D :D

haha...nee nee. die lange naalden zijn er voor mij alleen maar om op te trekken. begin er niet aan.

ik ben pas begonnen met het injecteren in mijn benen en ik blijf het lekker bij de 0,6x25mm houden. wellicht bij mn volgende kuur dat ik ga voor de 0,7x32mm.

maar respect voor jou! ;)
 
Back
Naar boven