MuscleMeat

Test Enanthate En Deca Van Gs

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
ok lieve jongens en meisjes.. na de kleurverschillen in de EQ.. heb ik nu vier vials test enanthate en dece van GS voor me staan.. en guess what?

er zitten glasscherfachtige 'staafjes' in de vials, in 1 vial deca is de hoeveelheid enorm en omcirkelt het zo goed als de hele bovenkant van de vial.. in een van de vials test zit het op de bodem en in de andere vials zit het hier en daar verspreid.. die shit beweegt niet en zit dus aan de binnenkant van het glas van de vial.. iemand anders met hetzelfde?

heb nu geen camera bij de hand maar zal dat morgen hoop ik in orde proberen te maken.. geinig is ook dat de batchnummers van ZOWEL de deca ALS de test gelijk zijn - - -> 998574 met exp date 06-2009

oh oh jongens en meisjes.. zijn er valse gs producten in omloop? of gaat het hier om een fout
 
Na de toch steeds meer negatieve berichten begin ik me eigen toch zorgen te maken.
Laatst ook met Gs gekuurd en nu maar Golden gear genomen.
Het gekke is dat ik nu na een week al een hoop verschil merk en toen na weken pas?
Misschien illusie maar misschien is er toch een creatieve henkie aan het vervalsen. Denk niet dat Gs zelf rotzooi levert.
 
Het is een overgedoseerde batch, dat komt omdat er teveel grondstof in zit, waardoor de BA de grondstof niet totaal kan oplossen.

Als je de vial verwarmt zal het wel netjes oplossen dus is het geen probleem en ik zou blij zijn met de extra mg's die je van GS krijgt.:D
 
Testo zei:
Het is een overgedoseerde batch, dat komt omdat er teveel grondstof in zit, waardoor de BA de grondstof niet totaal kan oplossen.
Als je de vial verwarmt zal het wel netjes oplossen dus is het geen probleem en ik zou blij zijn met de extra mg's die je van GS krijgt.:D
Sorry, ik moet dit ff kwijt en ben ook niet van plan mezeflf te verdedigen,maar ik denk dat dat lulkoek is testo, ik heb dezelfde deca en zet niet weer het hele verhaal hier neer.........Die is gewoon NIET goed.PUNT
Kijk maar naar het badgenummer 998574 deca rood label GS
Ken ook meer jongens op dit board die er niets van gemerkt hebben
Dus kom aub niet met een verhaal over "extra milligrammen".........mist jij maybee ervaring hebt met een ander serienummer oke, prima
De test maybee ietsie overgedoseert ja, ietsie overgedoseert volgens "de labtesten" , maar de deca ZEKER NIET
 
Laatst bewerkt:
Wat is het volgens jou dan?

En als je niet tevreden bent kan je gewoon terug naar je leverancier dus wat je nou loopt te mauwen begrijp ik niet zo?

Ruil het lekker om en dan ben je toch klaar?
 
Iets omruilen waarvan ik al minimaal 8 injecties heb gehad?:rolleyes:

Jij kunt dat wel zeggen maar weet ook wel dat het in de praktijk vaak niet zo werkt, bij jouw maybee wel, in deze regio niet

Ik heb dezelfde badge en imo is ie gewoon NIET goed. Niets erug naar dealer; dealer moet gewoon topspul leveren. Heeft ie ook keurig altijd gedaan, maar deze DECA NIET.
Wil me ook niet hoeven verdedigen, da's alleen mijn boodschap, en wat de lezertjes ermee doen moeten ze zelf weten
 
Voor mij hetzelfde verhaal,kerel....
Ik heb geen aandelen GS dus of jij nou GS,GG of MRP haalt zal me een worst zijn.
Ik zit hier om info te verstrekken en als jij me niet gelooft is dat jouw zaak,ik lig er niet wakker van iig.
Als je nou ff de moeite neemt om je vial te verwarmen zal je zien dat ik gelijk heb.....je kan ook ff op een amerikaans forum dit verhaal voorleggen en dan krijg je hetzelfde antwoord dus ik maak me niet druk.
En als jouw dealer moeilijk doet wordt het hoog tijd dat je een nieuwe zoekt,bro.
Ik kan je met 100% zekerheid namelijk zeggen dat ELKE dealer zn vials zonder meer terug kan geven aan GS en hij zal onmiddelijk nieuwe krijgen dus als de jouwe moeilijk doet is het een eikel 1e klas.
 
Testo zei:
Voor mij hetzelfde verhaal,kerel....
Ik heb geen aandelen GS dus of jij nou GS,GG of MRP haalt zal me een worst zijn.
Ik zit hier om info te verstrekken en als jij me niet gelooft is dat jouw zaak,ik lig er niet wakker van iig.
Als je nou ff de moeite neemt om je vial te verwarmen zal je zien dat ik gelijk heb.....je kan ook ff op een amerikaans forum dit verhaal voorleggen en dan krijg je hetzelfde antwoord dus ik maak me niet druk.
En als jouw dealer moeilijk doet wordt het hoog tijd dat je een nieuwe zoekt,bro.
Ik kan je met 100% zekerheid namelijk zeggen dat ELKE dealer zn vials zonder meer terug kan geven aan GS en hij zal onmiddelijk nieuwe krijgen dus als de jouwe moeilijk doet is het een eikel 1e klas.

Ik geloof je idd niet nee, ik reageer ook op je opmerking dat JIJ blij zou zijn met extra MG van GS! Wat dus voor DIE DECA met badgenummer zoveel niet opgaat.Jij die spullen in je reet gehad>>? NEE.
Volgens mij geloof jij nu 2 gebruikers van dit serienummer niet, maar laat gewoon zitten ik wilde het alleen ff kwijt, laten we ook stoppen de boel hier te vervuilen, ik weet ook wel dat jij hier probeert mensen te helpen........maar deze keer gaat het niet op
 
Jij bent de enige die aan het vervuilen is en een anti-GS campagne aan het houden is,kerel.

Ik post hier in dit topic wat ik weet en jij haalt mij aan in je post dus ga nu niet janken dat ik aan het vervuilen ben.....jij bent niet v rede vatbaar en dat moet je lekka zelf weten maar je moet niet dom lullen dat ik die spullen niet in mn reet heb gehad want ik gebruik alleen maar GS en GG!!

Je komt nu over als een zielig figuur terwijl dat helemaal niet nodig is want NOGMAALS;JE KAN ALLES RUILEN ALS HET JE NIET BEVALT!!

Dus ga bij je dealer uithuilen en niet hier.

Als je bij een winkel iets haalt wat niet goed is ga je toch ook terug?

Als GS dan de garantie geeft dat je alles ten aller tijde kan ruilen als het niet goed is moet je niet met die slome argumenten komen omdat jouw dealer een kneus is.
 
Testo, spullen die je in een winkel haalt zet je "meestal" niet in je reet met alle mogelijke gevolgen van dien. Voor de rest ben ik t met je eens.
 
Testo zei:
Jij bent de enige die aan het vervuilen is en een anti-GS campagne aan het houden is,kerel.
Ik post hier in dit topic wat ik weet en jij haalt mij aan in je post dus ga nu niet janken dat ik aan het vervuilen ben.....jij bent niet v rede vatbaar en dat moet je lekka zelf weten maar je moet niet dom lullen dat ik die spullen niet in mn reet heb gehad want ik gebruik alleen maar GS en GG!!
Je komt nu over als een zielig figuur terwijl dat helemaal niet nodig is want NOGMAALS;JE KAN ALLES RUILEN ALS HET JE NIET BEVALT!!
Dus ga bij je dealer uithuilen en niet hier.
Als je bij een winkel iets haalt wat niet goed is ga je toch ook terug?
Als GS dan de garantie geeft dat je alles ten aller tijde kan ruilen als het niet goed is moet je niet met die slome argumenten komen omdat jouw dealer een kneus is.

En toch ben je best een goeie kerel! ;)
 
Hahaha,tof dat we ff gePMt hebben,bro.

Absoluut No Hard Feeling gelukkig.

@Invorm

Je hebt natuurlijk een goed punt maar waar gewerkt word,worden ook fouten gemaakt en het minste wat je dan als lab kan doen is de garantie bieden dat je meteen kan ruilen of je geld terug krijgt.

Het blijft natuurlijk allemaal erg illegaal dus wat kan je nog meer verwachten dan dit,bro?

Begrijp als geen ander dat je ongelofelijk chaggerijnig kan worden als je niet goed gaat op je kuur,blijft balen maar soms heb je gewoon pech....ik wou dat ik er een andere verklaring voor had maar die heb ik helaas niet...ik ben ook maar een simpele pannekoek...
 
iets anders dat erg opvallend is is dat de test EN de deca HETZELFDE batchnummer hebben, ik dacht toch echt dat er per product een batch werd gemaakt? ;)

verder heb ik zelf alleen maar positieve ervaringen met GS.. maar als er ergens rare shit in lijkt te zitten ram ik het gewoon simpelweg mn poot niet in ;)
 
ECLIPSE zei:
iets anders dat erg opvallend is is dat de test EN de deca HETZELFDE batchnummer hebben, ik dacht toch echt dat er per product een batch werd gemaakt? ;)

verder heb ik zelf alleen maar positieve ervaringen met GS.. maar als er ergens rare shit in lijkt te zitten ram ik het gewoon simpelweg mn poot niet in ;)

zijn er al mensen die wel positive ervaring hebben met deze deca en test???
heb namelijk de zelfde badgenummer 998574 deca en test
 
ECLIPSE zei:
ok lieve jongens en meisjes.. na de kleurverschillen in de EQ.. heb ik nu vier vials test enanthate en dece van GS voor me staan.. en guess what?
er zitten glasscherfachtige 'staafjes' in de vials, in 1 vial deca is de hoeveelheid enorm en omcirkelt het zo goed als de hele bovenkant van de vial.. in een van de vials test zit het op de bodem en in de andere vials zit het hier en daar verspreid.. die shit beweegt niet en zit dus aan de binnenkant van het glas van de vial.. iemand anders met hetzelfde?

Het hormoon komt uit de oplossing, dit wordt veroorzaakt door een teveel aan hormoon cq te weinig aan oplosstoffen (BA/BB). het verwarmen van de vial in kokend water zal alles oplossen en waarschijnlijk zal het dan zo blijven.
ben wel benieuwd of de injects zeer doen omdat er blijkbaar een minimale hoeveelheid oplosmiddellen in zit.

verder hoef je je geen zorgen te maken ofzo..
 
blackbitch zei:
zijn er al mensen die wel positive ervaring hebben met deze deca en test???
heb namelijk de zelfde badgenummer 998574 deca en test

Van die test liep ik zo'n 10 weken fulltime aantal weken met een harde..........zie kuurlog!

Wel goed bevonden dus
 
Laatst bewerkt:
Testo zei:
Het is een overgedoseerde batch, dat komt omdat er teveel grondstof in zit, waardoor de BA de grondstof niet totaal kan oplossen.
Als je de vial verwarmt zal het wel netjes oplossen dus is het geen probleem en ik zou blij zijn met de extra mg's die je van GS krijgt.:D

uiteraard liever een overdosering dan een onderdosering :D , maar feit is wel dat er een fout gemaakt is.....ik neem aan dat het niet de bedoeling was om te overdoseren. Zo kan er ook een fout gemaakt worden richting onderdosering.

maar, het is illegaal, klaar uit je kunt niet verwachten dat elke vial 100% is, en je mag het terugbrengen dus er hoeft geen drama van gemaakt te worden.

maar wel goed dat het gemeld wordt, misschien komt het vaker voor...
(liever wel een foto'tje erbij natuurlijk)

Edit; laten we niet allemaal gaan lopen zeiken over overdoseringen ;)
 
Back
Naar boven