Fitness Seller

Test Enanthate En Deca Van Gs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
ok lieve jongens en meisjes.. na de kleurverschillen in de EQ.. heb ik nu vier vials test enanthate en dece van GS voor me staan.. en guess what?

er zitten glasscherfachtige 'staafjes' in de vials, in 1 vial deca is de hoeveelheid enorm en omcirkelt het zo goed als de hele bovenkant van de vial.. in een van de vials test zit het op de bodem en in de andere vials zit het hier en daar verspreid.. die shit beweegt niet en zit dus aan de binnenkant van het glas van de vial.. iemand anders met hetzelfde?

heb nu geen camera bij de hand maar zal dat morgen hoop ik in orde proberen te maken.. geinig is ook dat de batchnummers van ZOWEL de deca ALS de test gelijk zijn - - -> 998574 met exp date 06-2009

oh oh jongens en meisjes.. zijn er valse gs producten in omloop? of gaat het hier om een fout
 
ff op me 2flesjes deca en 2flesje Test.E gekeken.

batch nr. van allebei m'n deca : 998574 exp.: 06-2009 (zoals eerder vermeld bij anderen)
batch nr. van allebei m'n test.E: 435284 exp.: 06-2009 (heel ander nr dan deca)

allebei van GS maar test.e ander nr dan deca zoals 't eigenlijk hoort toch? Of hoe zit dat nou met die batchnummers???

groet
 
ECLIPSE zei:
ok lieve jongens en meisjes.. na de kleurverschillen in de EQ.. heb ik nu vier vials test enanthate en dece van GS voor me staan.. en guess what?
er zitten glasscherfachtige 'staafjes' in de vials, in 1 vial deca is de hoeveelheid enorm en omcirkelt het zo goed als de hele bovenkant van de vial.. in een van de vials test zit het op de bodem en in de andere vials zit het hier en daar verspreid.. die shit beweegt niet en zit dus aan de binnenkant van het glas van de vial.. iemand anders met hetzelfde?
heb nu geen camera bij de hand maar zal dat morgen hoop ik in orde proberen te maken.. geinig is ook dat de batchnummers van ZOWEL de deca ALS de test gelijk zijn - - -> 998574 met exp date 06-2009
oh oh jongens en meisjes.. zijn er valse gs producten in omloop? of gaat het hier om een fout
Bedoel je misschien zoals dit? Het zijn een beetje onduidelijke foto's maargoed
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
ja bro die foto's zijn wel erg wazig maar zo ziet het er ongeveer uit
 
De batchnummers zijn ook hetzelfde, 998574 exp date 6-2009
 
Nu mijn deca overgedoseerd blijkt heb ik mijn dealer xtra geld gegeven ;-)
 
Ik heb ze ff in kokend water gehad en het ziet er weer als normaal uit:D
 
Back
Naar boven