AndroidHealthClinic

Test ent combineren met Sustanon...?

Bezoekers in dit topic

BodyMaster1

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
144
Waardering
0
Het zijn beide testosteron varianten, is het daarom evt wel een goede combi?
Zijn er mensen die dit eerder geprobeerd hebben?
 
Nah..gewoon frontload enanthaat doen daarna om de 2 dagen 250mg of om de 4 dagen 500mg. Je kan test beter stacken met een middel dat op andere manieren aanvult (deca, EQ, Trenbolone, masteron ...) Het zijn trouwens ook geen varianten want er bestaat maar 1 testosteron, het verschil zit m gewoon in de esters. Sustanon zal na paar dagen een klein piekje maken en later dan een grotere, maar die schommelingen maken dat je acné plots kan toenemen, je humeurschommelingen krijgt, bij momenten teveel test en dan weer te weinig test in bloed hebt.
 
Uiteraard bedoelde ik de verschillende esters idd.
Ik zit nu in een kuur van 20 weken, de eerste 10 weken combineerde ik de Test ent met Deca (1000mg/400mg) en wil vanaf week 10 de deca vervangen voor Sustanon waarbij ik de hoeveelheden test ent verlaag tot 500mg...
 
Ja nogmaals ik zie het nut niet zo. Je kan dan eigenlijk net zo goed enth behouden, komt op hetzelfde neer eigenlijk. Maar ik zou eerder zoals gezegd stacken met iets nieuws om via andere wegen extra gains te halen. Trenbolone of EQ lijken me ok, of je kan gaan voor nog meer kilo's met oxy of dianabol.
 
lijkt mij ook een zinloze actie.
 
lijkt mij ook een zinloze actie.

Daarom vroeg ik het ook even.
Sustanon heb ik nooit eerder gebruikt, dus misschien dat die extra zou aanslaan.

Trenbolone is een optie, al vind mijnheer dat niet zo prettig denk ik.
Boldone is te licht en duurt te lang.

Ik wil sowiezo mijn test ent verlagen van 1000 naar 500, omdat ik toch weinig verschil merk.

STATS:

24jr
1.80cm
101 kg
11%
 
Het hangt ook van je doelen af, wil je in je tweede deel van je kuur het vocht kwijtraken en meer op kwaliteit gaan bouwen? Of wil je juist nog flinke massa pakken? Reageerde je in het verleden goed op hoge dosis test of gaf het juist alleen extra bijwerkingen? Zijn er middelen waar je beter of slechter op gaat? Ik veronderstel dat je al de nodige ervaring had voor deze kuur dus je kan dan kijken welk middel een passende keuze is. Maar al deze planning doe je normaal imo niet tijdens de kuur.
 
Optie 1 lijkt me nu meer van belang, dus vocht kwijtraken en meer kwaliteit opbouwen, misschien is dan winstrol nog een optie..?

Ik heb natuurlijk een planning gemaakt voor ik aan deze kuur begon (4e inmiddels, 2e van 20 weken), Maar al tijdens een kuur kunnen je doelstellingen veranderen door de resultaten die je boekt, je moet het natuurlijk zelf ervaren..

Vandaar dat ik het over 2 weken anders wil doen, zit nu in week 8 en heb nu 5 kg gepakt.
Krachttoename is wel iets toegenomen maar niet echt schokkend, wel de pomp, die is goed.
 
als je vocht wilt kwijt raken kun je best een DHT toevoegen idd, dus bv winny zoals je zelf zegt of liever een inject (primo, masteron).

wat ook erg lekker is een trenbolone variant of misschien zelfs deca/npp.. maar dat zal je herstel zeker niet tengoede komen zo aan het einde van je kuur.
 
je kunt ook 4 weekjes Trenbolone ace pakken en daarna 4 weekjes masteron, dan eindig je mild en bouw je echt wel kwaliteit op!
 
dat is een goede roberto

+1
 
eens wat big t zegt erg nutteloos
 
je kunt ook 4 weekjes Trenbolone ace pakken en daarna 4 weekjes masteron, dan eindig je mild en bouw je echt wel kwaliteit op!

Masteron is volgens mij een overklast middel, ik denk dat als je minder dan 9%vetpercentage hebt het wel effect kan hebben, maar hierboven heel weinig..

Idd Tren Ace of Winstrol toevoegen.
Zal ik dan op de 1000 mg test blijven of toch wat minderen..?
 
velen zeggen dat het verschil tussen 750 en 1000 test verwaarloosbaar is, zou m terugbrengen naar 750. 4 weekjes ace met daarna 4 weekjes winstrol, jummie.
 
zou denk ik voor de para gaan en dan op het laatst de winstrol erbij indien nodig
 
4-8weken; masteron of primo

Als je sustanon had willen zetten had je dat beter vanaf het begin kunnen doen, aangezien er een zeer korte esther inzit en een zeer lange. Als je dan weer met sustanon eindigt heb je weer een week verlies op je nakuur. Hou het op test enan als je graag test wilt gebruiken anders masteron of primo.
 
Back
Naar boven